Privat indkvartering WS 2013

Selvom jeg bytter lejlighed, så har jeg stadig mulighed for at have 1 MÅSKE 2 overnattende gæster med kat(te)

Så det vil jeg naturligvis tilbyde :slight_smile: Gigantium ligger ca 8 km fra mit hjem, og jeg forventer selv at deltage med Dione.

Overnatning koster gratis, men der skal medbringes dyne og pude :slight_smile:

MIG! :smiley:

Du/I får rummet UDEN hylde den her gang :smiley: :smiley: :smiley:

      • Updated - - -

Afhængig af hvordan jeg får mig indrettet er der måske plads til en mere, men indtil videre er Trekkie hermed indkvarteret :slight_smile:

Hehe Ib var da ellers så glad for den hylde…

Jeg ved endnu ikke hvem jeg kommer med, så vidt jeg kan regne ud er de vistnok kvalificerede allesammen… men jeg er ikke sikker på om drengene stadig er på pause til den tid :slight_smile:

ej altså hvor skal jeg så sove gg

Syntes det er en super ide Luise

[QUOTE=GitteS;1032044]ej altså hvor skal jeg så sove gg

Syntes det er en super ide Luise[/QUOTE]

:lol: Du skal sgu sove i din egen seng :smiley: Men du skal være velkommen til tøsesnak om aftenen :wink:

Hi hi jamen som du ved… jeg går aldrig hjem :stuck_out_tongue:
Vil elske og tøsefnidre med jer

[QUOTE=GitteS;1032048]Hi hi jamen som du ved… jeg går aldrig hjem :stuck_out_tongue:
Vil elske og tøsefnidre med jer[/QUOTE]

Du har da ikke sovet her endnu :smiley: Men jeg har naturligvis også altid kørt dig hjem… Det må jeg altså til at holde op med :smiley:

Det er jo det. Men som du ved, altså Claus kan man ikke regne med. Tror han nyder freden for meget når jeg er væk :slight_smile:

Lisbeth - yup, du kan frit vælge mellem Adelie, Ib og Stevie til WS :slight_smile:

Jeg syntes det er et kanon tilbud :slight_smile:

vi er så heldige at datteren studerer i Aalborg, så vi kan bo hos hende :slight_smile: