Privat overnatning ifm. World Show Malmø

Nu har jeg fået min hunkat nomineret til World Show i Malmø 24-25 oktober.
Dog koster overnatning i Sverige jo ganske enkelt det blege ud af øjnene, og med en i forvejen udlandstur tidligere på måneden - ja så overvejede jeg, om der er nogle herinde fra Kbh-området, som måske har plads til mig og en enkelt lille hunkat overnattende ifm World show a la fredag til søndag, da turen jo helt ærligt er noget kun lang fra Aalborg :slight_smile:
Vi kan jo så evt. samkøre - jeg har god plads i bilen, eller fylder ikke meget i en bil, når det bare er mig og en enkelt lille kat :slight_smile:

Jeg er ude i MEGET god tid, men så kan folk jo også tænke over det :slight_smile: Vi kræver ikke meget plads - jeg kan sove på en sofa eller gæsteseng og katten vil bare helst ikke dele rum med fremmede, så er vi sådan set glade og tilpasse :slight_smile:

Ved ikke om det er utopi, at der findes en sådan håndsrækning, men nu har jeg da spurgt :smiley:

evt bare send en pb, hvis ikke man ønsker, at skrive private overnatningstilbud “i det åbne” :slight_smile:

Der, hvor jeg flytter til, findes der også gæstelejligheder… Jeg kan da godt prøve at undersøge om man må have kat med, hvad det koster og om de er ledige på den rigtige dato…
Du skal godt nok køre fra Farum, men jeg er ret sikker på at vi nok finder ud af noget med kørelejlighed :wink:

Ellers må du gerne låne mit soveværelse. Der kan lukkes 2 døremellem kattene. Samkørsel vil jeg gerne være med til. :smiley:

Den er jeg helt klart med på :smiley: fedt! :smiley:

Så ser det alligevel ud til, at jeg skal til WS 2015 :thumbup: