[QUOTE=MiSi;539812]Nu har vi både Off Topic, Underforum “Det helt personlige”, “Superhulen” og gruppen “Den personlige gruppe”.
Men hvor går grænserne for, hvad der hører til hvor - om jeg så må sige?
For mig personligt går grænsen for, om en tråd hører til i “Den personlige gruppe” ved, om det er noget, der foregår i personens hovede og/eller krop, decideret sygdom - noget, som går videre end alm. menneskelig interaktion og dagligdag.
Sagt på en anden måde: Foregår problemet mellem mennesker, eller i et menneske - that’s the question (to me).
Jeg forstår, at man ved sygdom af den ene eller anden art har brug for at tale om det. Det har vi så den lukkede gruppe til - eller :?
Mens hverdagsproblemer af mindre intim karakter - fra “min nabo larmer” til “jeg har glemt en p-pille” - fint kan vendes i underforum “Det helt personlige”.
Måske handler det om navnene på hhv gruppe og underforum :? Når gruppen hedder “Den personlige gruppe” og underforum hedder “Det helt personlige”, så kan jeg godt forstå, at man kan tro, at underforum er til det endnu mere private og personlige end gruppen.
Men jeg ville gerne høre, hvad andre mener om opdelingen?
Hvad hører til hvor?[/QUOTE]
Superhulen er kun til katterelaterede emner. Det helt personlige er et forum som man automatisk bliver medlem af efter 2 måneders medlemsskab og 150 katterelaterede indlæg, mens den personlige gruppe er en tilvalgs gruppe som også har kriterier for hvornår man kan tilmelde sig.
Når du har været medlem i 2 måneder og skrevet 150 katterelaterede indlæg bliver den synlig for dig.
[QUOTE=En forhenværende bruger;539828]Har vi også en superhule? Hvornår har man så adgang til den? :?
Personligt har jeg ikke den store lyst til at læse om folks specielle seksuelle lyster (fx.), så for min skyld må den slags gerne placeres i en privat gruppe, hvor jeg alligevel ikke kommer. Det er mig så også helt uforståeligt, hvorfor man skulle have lyst til at skrive om den slags på et katteforum, men på den anden side, så skriver folk om så meget andet herinde… Jeg vil bare gerne helst være fri for at vide noget om det - ikke fordi jeg er sart, men fordi det er ikke dén slags fællesskab, jeg har med brugerne herinde, hvis I forstår, hvad jeg mener.
Økonomi, job, familie… den slags hører med til dagligdagen, og det kan jeg bedre kapere at læse om og dermed vide om mine med-kattegale. Mht. sundhed, så er der en hårfin grænse, hvor nogle ting er ok, og andre vil jeg helst ikke vide noget om.[/QUOTE]
Superhulens præsentations forum kommer frem når du har været medlem i et år og skrevet 500 katterelaterede indlæg. Når du så har skrevet og opfyldt det som din præsentation skal indeholde, så bliver du, sammen med din præsentation, lukket ind i superhulen.
Som sagt, så er superhulen kun for katterelaterede indlæg.
Med hensyn til de personlige indlæg, så er vores grænser meget forskellige og derfor er det også svært at lave regler om det.