Probiocin - Samkøb? Søger også 1 eller 2 tuber nu

Jeg vil hører om der sidder en og har en tube eller to til salg? :kryds:

Samt om nogle er med på en omgang samkøb nu her? :slight_smile:

Faktisk syntes jeg Probiocin pulver virker bedre - kan godt sende en del af en bøtte der indeholder 240 gram - ovenpå vådmad - det virker perfekt

Har både tuber og pulver på lager - men ikke i uanede mængder

Jeg har også Fortiflora (dosseringsbreve) og det elsker de oprørt i lidt lunken vand

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;836652]Faktisk syntes jeg Probiocin pulver virker bedre - kan godt sende en del af en bøtte der indeholder 240 gram - ovenpå vådmad - det virker perfekt

Har både tuber og pulver på lager - men ikke i uanede mængder

Jeg har også Fortiflora (dosseringsbreve) og det elsker de oprørt i lidt lunken vand[/QUOTE]

Jeg så godt det også var i pulver, men kender ikke alverden til det.
Jeg skal i hvert fald bare have banket Amidales bakterieflora op igen, som jeg forstod er den 0. Hendes afføringsprøve gav forvirring hos dyrlægen. (hun fortalt en masse, så er lidt forvirret selv… Dyrlægen sagde zoolac, men det virker ikke på hende, så det var fint jeg prøvede andet. Og så sensitivt foder)

Amidale elsker vådmad, så måske det er den bedste løsning hvis det virker lige som tuben? :slight_smile:

Zoolac har aldrig virket her. Jeg har stor glæde af Farmina med lam - men for f… den koster nu 700 kr. for 10 kg. Det fodrer jeg med og kommer Probiocin pulvet ovenpå vådmaden - jeg har tre katte gående sammen hvor de to har ikke for god mave - den er blevet meget bedre med førnævnte.

Men jeg har som sagt både pulver, tuber og Fortiflora, sidstnævnte er helle ikke i Danmark

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;836658]Zoolac har aldrig virket her. Jeg har stor glæde af Farmina med lam - men for f… den koster nu 700 kr. for 10 kg. Det fodrer jeg med og kommer Probiocin pulvet ovenpå vådmaden - jeg har tre katte gående sammen hvor de to har ikke for god mave - den er blevet meget bedre med førnævnte.

Men jeg har som sagt både pulver, tuber og Fortiflora, sidstnævnte er helle ikke i Danmark[/QUOTE]

Hvis jeg må købe 1 tube probiocin ville det være perfekt - Jeg har lige fundet en bøtte pulver probios 240 g, det er den ikke? til ca, 120 med fragt fra USA, så tænker at prøve hvis det er den rigtige.

Det er så underligt med Amidale er at det er kommet begge gange midt November, og stoppede sidste år som det blev varmer, men der var det så også “kun” forhøjet e-coli tal hun havde - Denne gang er alt andet fint, ud over bakteriefloraen (mener jeg det var) - Hver gang jeg tror jeg har fundet ud af hvad der virker, så slår det fejl. Det er til at blive gråhåret af.

[QUOTE=Kimilla;836671]Hvis jeg må købe 1 tube probiocin ville det være perfekt - Jeg har lige fundet en bøtte pulver probios 240 g, det er den ikke? til ca, 120 med fragt fra USA, så tænker at prøve hvis det er den rigtige.

Det er så underligt med Amidale er at det er kommet begge gange midt November, og stoppede sidste år som det blev varmer, men der var det så også “kun” forhøjet e-coli tal hun havde - Denne gang er alt andet fint, ud over bakteriefloraen (mener jeg det var) - Hver gang jeg tror jeg har fundet ud af hvad der virker, så slår det fejl. Det er til at blive gråhåret af.[/QUOTE]

Jo det er den du har fundet - men jeg kunne sende dig en portion pulver med tuben så det passer indenfor portosatsen (tolderne kan have stor interesse for pulver) - så kan du prøve det inden du bestiller en hel bøtte. Vender tilbage når jeg har kigget på det - og vejet

Dét ville være helt perfekt - Tusinde mange tak for hjælpen Lis. :thumbup:

det kan gå for rimelig porto med 1 tube og 50 gram pulver - sender dig en pb

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;836658]Zoolac har aldrig virket her. Jeg har stor glæde af Farmina med lam - men for f… den koster nu 700 kr. for 10 kg. Det fodrer jeg med og kommer Probiocin pulvet ovenpå vådmaden - jeg har tre katte gående sammen hvor de to har ikke for god mave - den er blevet meget bedre med førnævnte.

Men jeg har som sagt både pulver, tuber og Fortiflora, sidstnævnte er helle ikke i Danmark[/QUOTE]

Nej, men det burde ikke vare længe - jeg lagde mærke til, at Proplan-standen i Malmø havde det og hvis de kan, kan vi vel også :wink:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;836658]Zoolac har aldrig virket her. Jeg har stor glæde af Farmina med lam - men for f… den koster nu 700 kr. for 10 kg. Det fodrer jeg med og kommer Probiocin pulvet ovenpå vådmaden - jeg har tre katte gående sammen hvor de to har ikke for god mave - den er blevet meget bedre med førnævnte.

Men jeg har som sagt både pulver, tuber og Fortiflora, sidstnævnte er helle ikke i Danmark[/QUOTE]

Hvis du tilmelder dig som opdrætter hos Farmina i DK får du foderet til 557 for 10 kg
Marina

[QUOTE=Marina;839540]Hvis du tilmelder dig som opdrætter hos Farmina i DK får du foderet til 557 for 10 kg
Marina[/QUOTE]

Tak for det tips, det er jo guld værd - så det vil jeg gøre., Det er et super godt foder - og jeg kan se det på mine dyr:-)

Hvis du ikke allerede har fundet det, så skriver du bare til [email protected] :slight_smile:

[COLOR=black]Marina

[/COLOR]