Promon/Perlutex- Livmoderbetændelse

Hm jeg tror nok jeg har lidt perlutex liggende, jeg mener da bestemt det var dem Delle fik. Og nu hvor hun er snippet er de jo ikke nødvendige mere. Skal lige kigge når jeg kommer hjem, så kan de da godt videreformidles til dem der er interesserede.

aner det ikke, for dem jeg fik var jo til mig selv…og med tilskud…

Medicinpriser.dk

Perlutex Vet.

        .grid TD DIV {            height:48px;        }    Perlutex Vet. 

Produktfakta Lægemiddel Perlutex Vet. Varenummer 023234 Styrke 5 mg Pakning 60 stk.(blister) tabletter Virksomt stof Medroxyprogesteron Firma VetXX ATC-kode QG03DA02 Udleveringsgruppe B
Pris: Pris pr. pakning 176,95 kr. Pris for dyrlæge/ erhvervsdyr - Pris pr. enhed 2,95 kr. Apotekets indkøbspris 117,45 kr.

google var min ven …120 kr til 180 kr…og jeg gav 18,75 for mine menneske nogle…skal vi sige en hund ?

Hvad siger du til at du giver et katteseng til en god 100 lap i Britas hittekattebod, som mine katte kan nyde - og så får du en æske piller m 60 stk :0)

TOP… jeg sender Brita et link, så kan du bare afhente den i Skørping…ellers finder vi ud af noget…hvis ikke du kommer til Skørping
jeg skal til skanderborg fredag morgen ved 9.30.10 tiden…er du hjemme, så send lige en pb med den nøjagtige adresse

Det er en god handel :smiley:

[QUOTE=de Vicio;673054]Nu kan man bare ikke få Perlutex mere. Jeg var til dyrlægen i sidste uge og skule bl.a. have en ny recept på p-piller og min dyrlæge sagde nu hedder det Promon. Idag fandt jeg så en recept på Perlutex hvor der var en gang tilbage, susede ned til apoteket, men nej dem kunne de ikke få mere!
Hilsen Linda[/QUOTE]

Det lyder altså mærkeligt… Perlutex er produceret af i Danmark af VetXX, som er en underafdeling af LEO. Jeg købte en pakke perlutex med 60stk d.9.5.2011.

Ifølge www.medicinpriser.dk/Default.aspx?Firma=VetXX skulle perlutex stadig være at få - men kun i 60stks pakninger… Jeg kan desværre ikke finde ud af at copy/paste skemaet derinde:( 20stks pakningerne udgik i marts 2011.

Det kan måske være forklaringen. Da vi for mange år siden insisterede på at få Promon - som dengang var noget meget nyt i fht katte og ikke noget mange gjorde - da skulle vi tage en hel pakke for at vores dyrlæge ville tage dem hjem. Måske det er det samme med Perlutex og i dag hvor man ikke må udlevere andet end hele pakker ( i al fald officielt) så kan en 60 styks pakning være en meget stor pakke for mange.

som menneske medicin er det udgået

Hvis nogen er interesserede, så har jeg 11 stk Perlutex liggende. Nu hvor Delle ikke har brug for dem mere ligger de jo sådan set bare og samler støv. Jeg ved godt at 11 ikke er ret mange men det er bedre end ingen, ikke? Jeg kan tage dem med til Skørping, hvor jeg regner med at komme engang i løbet af lørdagen…

Bare kom hen i hittekattestanden så finder vi ud af det. Og det gælder enhver BÅDE med og uden Perlutex.
Jeg har i hvert tilfælde mindst 70 nullerputsenge med og en maaaaaaaaaaaaaaasse andet