Prøv lige at de hvad jeg får en af dagene

ja overskriften siger næsten sig selv.

jeg har fået kontakt til en i england der er produktudvikler og ejer af et firma i der laver kattetilbehør (kradsemiljøer, senge, legetøj og andet)

jeg synes han har spændende og anderledes design. men nok snak nu skal i se hvad jeg har bestilt…

resten af sortimentet kan ses på www.cleopet.com hvis nogen skulle være interesseret i det

Hold op nogle fede ting -hop -wow

Hvorfor kan man ikke bestille fra deres side motocanaglia_nonegiusto

fordi det i realiteten er en groosist men han har af og til sine varer på ebay.

hvis der er noget du er interesseret i så kan jeg da formidle kontakten videre og høre om jeg må vidergi hans mail adresse.

[b]

hvis der er noget du er interesseret i så kan jeg da formidle kontakten videre og høre om jeg må vidergi hans mail adresse.
[/quote][/b]

Jeg kan ikke skrive på engelsk… og han forstår sikkert ikke dansk -hæhæ

Ejjj jeg vil os! Jeg vil os! Er ret vild med den der Activity Gym! Jeg vil ha! Jeg vil ha!

[b]

[/quote][/b]

Jeg kan ikke skrive på engelsk… og han forstår sikkert ikke dansk -hæhæ[/quote]

så kan du da bestille det gennem mig, hvis der er noget du er interesseret i!!
det kan da lade sig gøre det hele

ja der er mange sjove ting, med et anderledes look end vi er vandt til herhjemme fra, på de 2 ting jeg har bestilt har han lavet nogen favorable priser, fragten til danmark koster jo men det er ikke meget værre end hvis du får sendt til post dk’s takster

Sikke lækre ting er helt vild med nogle of sengene (mine misser vil også blive helt vild). Jeg syntes også de der bordbens kradse ting er super smarte og ville kunne skåne mit spisebords ben for nogle knups -kat1 .

-lazykitty -pote -pote -pote -pote

[b]

[/quote][/b]

Jeg kan ikke skrive på engelsk… og han forstår sikkert ikke dansk -hæhæ[/quote]

[quote:55sigfsp]så kan du da bestille det gennem mig, hvis der er noget du er interesseret i!!
det kan da lade sig gøre det hele[/quote][/quote:55sigfsp]

Ej, 1000 tak -møzkram
Det skal jeg have i tankerne når jeg skal have nyt… om et par mnd. eller 3 vil jeg tro -thumbs

Tror du at du kan få en pris på den dersens activity gym? Jeg er meget interesseret hvis det er -jegkrydser

-thumbs sikke nogle sjove, fine OG anderledes ting. Dem kan jeg godt lide [bigloony]
Brita

Jeg har været ret vild med Cleopet produkterne i lang tid, så jeg vil da meget gerne have kontakt til ham, hvis han er interesseret.

Har faktisk deres Monster Mouse som jeg købte på udstillingen i Karup i foråret, og den kan varmt anbefales til især store katte.

Av mit nye VISA-kort tænker jeg allerede…især når der ikke går andet end sygedagpenge ind på det -rulleøjne

hvis du kan vente bare lige et par uger til kan du få lov til at få kontakt med mig… for som det ser ud lige nu venter jeg på et tilbud fra ham som indebærer jeg skal begynde at viderformidle hans produkter i Danmark…

det er et vild spændende projekt, jeg ser meget frem til [bigloony]

me det ude i det åbne vil jeg vildt gerne ha lidt feed back fre alle jer om hvilke af produkterne der vil arte sig i de danke kattehjem -lyside

jeg skal nok undersøge hvad jeg kan få det hjem til meget snart. som skrevet oven over venter jeg på et tilbud fra ham på at kunne sælge hans produkter i Danmark, så der skal nok snart komme meget mere om det -thumbs

Det lyder jo fantastisk! Men jeg synes helt sikkert at de 2 du har valgt ovenfor og så den der activity gym er lækre! Dem ville jeg ihvertfald gerne købe hvis det var… -thumbs

Ja, den radiatorseng ser lidt mere behagelig ud, end den vi har. Et firkantet skrummel. Må lige tjekke den side ved lejlighed.

det tror jeg bestemt også den er. jeg har endnu ikke haft et af produkterne i hænderne og følt kvaliteten, men det skal ikke være nogen hemmelighed at forventningerne er store. [smilie=hate-tunz.gif]

Hehe det er da nogle speciele ting som han har [bigloony]

hvis du kan vente bare lige et par uger til kan du få lov til at få kontakt med mig… for som det ser ud lige nu venter jeg på et tilbud fra ham som indebærer jeg skal begynde at viderformidle hans produkter i Danmark…

me det ude i det åbne vil jeg vildt gerne ha lidt feed back fre alle jer om hvilke af produkterne der vil arte sig i de danke kattehjem -lyside[/quote]

Kan skam sagtens vente - der er ikke overskud på kontoen lige nu til andet end kokarder i Odder - og det kniber det i forvejen med. Så jeg venter spændt.

Vil mene at sengene og legetøjet vil være interessante for danskere - og så enkelte af kradsetingene.

me det ude i det åbne vil jeg vildt gerne ha lidt feed back fre alle jer om hvilke af produkterne der vil arte sig i de danke kattehjem -lyside[/quote]

Kan skam sagtens vente - der er ikke overskud på kontoen lige nu til andet end kokarder i Odder - og det kniber det i forvejen med. Så jeg venter spændt.

Vil mene at sengene og legetøjet vil være interessante for danskere - og så enkelte af kradsetingene.[/quote]

Tak for feed backen, det sætter jeg pris på.

men det bliver nu meget nemt til at starte med… her en af dagene får jeg produkt/prislister samt priser for fragt, så begynder jeg at poste inlæg,opslag og evt laver en “webshop” på min hjemmeside hvor man kan bestille, når man så har bestilt og betalt enden via ewire, paypal eller bankoverførsel (med evt dokumentation) bestiller jeg varene i england og de vil derefter blive sendt til jer som købere eller hjem til mig alt efter jeres ønske.
senere vil jeg nok vælge at opkøbe et varelager, men indtil jeg ser hvordan produkterne sælger bliver det på den måde