PSP - tråden

Så laver jeg lige en ny tråd, så vi ikke “stjæler” endnu en tråd med vores PSP snak :smiley: indtil Alice får lavet en gruppe til os.

M.h.t. at lave ting i PSP selv. Her er en julekugle jeg har lavet.
Den består af en hel masse forskellige lag så der bliver både skygge og ly effekter. Og så er der lag til “pynten” ovenpå igen. Hvis der er nogen der ku tænke sig at se den som psp-fil så sig til.

[QUOTE=HeroldDesign;751269]M.h.t. at lave ting i PSP selv. Her er en julekugle jeg har lavet.
Den består af en hel masse forskellige lag så der bliver både skygge og ly effekter. Og så er der lag til “pynten” ovenpå igen. Hvis der er nogen der ku tænke sig at se den som psp-fil så sig til.
[/QUOTE]
Jaaaa jubii jeg vil gerne :wink:

Du får den lige på mail. Tror ik jeg kan sætte den ind her.

Helt ok :wink:

Hmmm den åbner i Photoshop og der er ingenting, når jeg åbner den :frowning:

Højreklik på den og bed den om at åbne i PSP

God idé med denne tråd. :smiley:

Flot julekugle du har lavet Elisabeth. :slight_smile:

Sådanne ting har jeg slet slet ikke kastet mig ud i. Aner ikke hvor jeg skal starte og slutte. :tihi:

A snowglobe - den er fin :slight_smile:
En PSP gruppe - det kunne måske være herligt, jeg syntes mange grafik grupper er gået ned, blandtandet min tube gruppe, jeg har forresten været på Alices gamle grafik-gruppe/liste år tilbage - Wonderwoman ? tror jeg nok den hed :slight_smile:

Takker :wink:
Nu er den i PSP med en ternet baggrund :wink:
Men jeg kan ikke se alle lagene vel :?
Jeg kan kun se billedet af det færdige resultat ikke :?

[QUOTE=DK Mammarazzi;751355]Takker :wink:
Nu er den i PSP med en ternet baggrund :wink:
Men jeg kan ikke se alle lagene vel :?
Jeg kan kun se billedet af det færdige resultat ikke :?[/QUOTE]

Når der er ternet baggrund så burde den være åbnet i PSP fil. Så der kan du se alle lag, skulle jeg gerne mene. - Du har 3’eren i PSP, ikke?

Jo det har jeg :wink:
Jeg kan sgi slet ikke finde ud af det :wink:

Øj altså jeg er lang tid om at svarer min internet forbindelse virker kun periodisk for tiden…!

Hvis du ser ude til højre er der en funktion der hedder “layers”, der klikker du på det lille kryds ud for billedet så åbner den lagene

[QUOTE=DK Mammarazzi;751365]Jo det har jeg :wink:
Jeg kan sgi slet ikke finde ud af det ;)[/QUOTE]

Elisabeth nåede på banen før end jeg fik skrevet. :slight_smile:

Jeg smutter i seng nu - Men vil kigge på det igen imorgen :wink:

Elisabeth: Når du laver fx. kuglen, så er det sammensat af ting fra nettet ikke? Eller sidder du og tegner det hele selv? :slight_smile:

Sov godt, det vil jeg også.
Lige én ting mere, den ternede baggrund betyder at det er gennemsigtigt der hvor du kan se ternene!
Skriv her hvis du ikke kan få det til at virke, så prøver vi med et skærmprint, det er nogen gange nemmere at se tingene end at læse dem. :slight_smile:
Nat nat allesammen!

Kuglen har jeg tegnet helt fra bunden af. Intet hugget… på den :wink:

Man kan godt lave alt grafik selv, det er sjovest men også mere tidskrævende :slight_smile:
Jeg laver altid mine glober med eget materiale…

Du kan også hente ting ned fra nettet og bruge det…