Pudset og poleret

…og ved at være klar til World Show.

Jeg vasker jo ikke mine katte, men her til aften er de blevet pudret med noget tørshampoo og børstet godt igennem, og det har fået særligt Ib til at skinne som jeg aldrig har set ham skinne før :slight_smile:

Nu håber jeg bare ikke “glansen går af Sct Gertrud” inden lørdag L - men ellers har jeg mere pudder :wink:

Har han også tabt sig?? Eller er det billedet der får ham til at se så slank ud :tihi:

Hehe man bliver næsten blændet, så meget skinner han :).

Finder de sig bare i det, eller stritter de lidt imod?

Han har tabt sig ja :slight_smile: Han er faktisk lidt på den tynde side nu, jeg tror ikke han kan kværne helt så mange “tørdimmer” som mens han havde alle sine tænder :slight_smile: Men han havde osse lidt at tabe af :slight_smile:

[QUOTE=Bastet;1127180]Hehe man bliver næsten blændet, så meget skinner han :).

Finder de sig bare i det, eller stritter de lidt imod?[/QUOTE]

Ib syntes det var herligt at blive gnuflet godt i pelsen da pudderet sku’ i. Og børstning ELSKER han.
Stevie syntes det var lidt irriterende at lugte så meget af “pige” så han forsøgte at vaske sig bagefter. Og da jeg ikke tror det er ALT for sundt hvis han slikker alt pudderet i sig blev han børstet “før tid” - det gad han heller ikke helt, han plejer ellers gerne at ville børstes osse.

Adelie har jeg ikke pudret, jeg er ikke helt sikker på jeg gør det heller, for somme tider bli’r de sådan en anelse grå af det hvide pudder, og selvom hun er smoke på de sorte steder, så er det pænest når det ikke ligefrem er gråt L
så hun bi’r nok bare børstet inden vi skal til dommer :slight_smile:

Han ser super lækker ud nu her! Glæder mig til at se ham på WS :smiley:

Glæææææder mig til at se han den magre! :slight_smile:

Han ser i al fal super godt ud på billedet! :ok:

Vi ses i Aalborg - sagde hende der stadig ikke har fået pakket andet end papirer på Newton… (der jo flytter til Polen når weekenden er omme!! )

/Mette

Hah jeg har heller ikke pakket en dyt endnu. MEN jeg har FUNDET de fleste af tingene. Så skal de bare stuves i kufferten i morgen og så afsted det går :smiley:

Hvor er han dog blevet fin, den gyldne dreng. Og yderst fit og veltrimmet op til kampen. :hjerte:

Held og lykke med hele menageriet i Aalborg.:kryds:

:hjertekat::hjertekat:

WAUOW for en lækker nypudset hankat… han skinner jo som en klump rav i måneskin

Silke-pige

Hvis der er en kategori på udstillingen der hedder “længste hale”, så må Ibber da absolut kunne komme i betragtning :høhø:

Og også i kategorien blankeste, blanke pels, for hold da op, hvor han skinner - også af selvtillid, men han er jo også klar over sit eget værd :bravo:

[QUOTE=Eva;1127315]Hvis der er en kategori på udstillingen der hedder “længste hale”, så må Ibber da absolut kunne komme i betragtning :høhø:

Og også i kategorien blankeste, blanke pels, for hold da op, hvor han skinner - også af selvtillid, men han er jo også klar over sit eget værd :bravo:[/QUOTE]

Hvis det er, så vinder han nok “Mest kiksede Hale” med det lille knæk der er i spidsen :tihi:

Hans hale er forresten ikke specielt lang (heller ikke selvom man ikke kan se spidsen på billedet - og det var i øvrigt IKKE med vilje) - Ozzy er den med den længste hale herhjemme, tæt forfulgt af Adelie :slight_smile: Så det er vist vinklen på billedet der snyder, for den SER godt nok lang ud, men den er ikke længere end normalt (for en orientaler er den endda i den korte afdeling L)

Jeg har “misbrugt” Ib idag :ups:

Min datter havde slået hul i hovedet og var trist (ik noget alvorligt) og så fik hun at vide at Ib kommer til WS, så glemte hun helt hun havde ondt i hovedet og lyste op i et kæmpe smil :høhø:

Så hun glæder sig ekstra meget til at komme ud og kigge på katte imorgen nu fordi hendes elskede Ib er der :inlove:

Min hukommelse er jo funktionsnedsat, så du må undskylde, hvis det er noget, du har fortalt om i mange detaljer tidligere: Hvornår har Ib mistet sine tænder?

Det gjorde hun kort tid inden forummet “døde” :slight_smile:
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=49254

Uhh hvor jeg glæder mig til og se skønne Ib, sikke han skinner :slight_smile: