Puflinger

Torsdag morgen stod jeg op til en kassefuld kattekillinger. :uha:
Puffe var på dag 63, så jeg var så småt begyndt at kigge lidt ekstra på hende allerede onsdag, men det virkede ikke til at der var killinger lige på trapperne, så jeg var en super uansvarlig katteejer og gik bare i seng med lukket dør natten til torsdag. :ups:
Der var kommet 6 killinger, som Puffe havde bragt til verden på fineste vis. De var alle vasket og tørret og der var ryddet op i fosterhinder og moderkager :+1:

Eva kom på barselsbesøg (aka. kunne ikke styre sin nysgerrighed :hoho:) sidst på formiddagen og en fintælling viste at der var kommet 2 piger og 4 drenge. Alle er sort klassisk tabby og 4 af dem har varierende grad af hvidt.

Puffe er en fantastisk mor! Killingerne lå alle omkring 90g da de blev født og idag hvor de er to dage gamle vejer de alle mellem 127g og 155g.
Idag lykkedes det også at få taget lidt billeder af dem enkeltvis. De er super rolige når de bliver løftet på og Puffe finder sig så fint i at jeg piller lidt ved dem, hvis jeg bare husker at rose hende og fortælle hende hvor dygtig hun er samtidig :two_hearts:

Bunken:

Pige 1 Sort klassisk tabby uden hvid:



Pige 2 Sort klassisk tabby med hvide poter:



Dreng 1 Sort klassisk tabby uden hvid:



Dreng 2 Sort klassisk tabby med hvide poter:



Dreng 3 Sort klassisk tabby med hvide poter og hvid blis på næseryggen:


Dreng 4 Sort klassisk tabby med hvide poter og hvid M-blis som umiddelbart fortsætter ned over snude og hage:



24 Synes om

Awwwwwwwwwwwww :wehuu:

1 Synes om

Vent… Pige uden hvidt… Dansede Eva? :tihi:

:smelter:

Tillykke med dem :flag:

2 Synes om

Ikke noget jeg har set :hoho:
Umiddelbart tænker jeg at der skal vurderes på andre parametre på type mm inden der bliver truffet beslutninger om hvem der skal hvad. Men de to uden hvid har da helt sikkert et forspring i forhold til de andre i forhold til en fremtid i européavlen.

Jeg er personligt helt pjattet med den sidste af drengene <3

3 Synes om

Tak :smiley:

Tillykke med de små smuklinger :slight_smile:

Tak :grinning:

1 Synes om

Tillykke med det meget smukke kuld :heart_eyes:

Tak :relaxed:

Hvor er de fine - jeg står heldigvis skrevet op til én af hanpuflingerne :hugs::hugs: og er allerede forelsket :heart_eyes:

5 Synes om

Det kan næsten ikke lade sig gøre ikke at blive forelsket i dem. Jeg er ihvertfald helt solgt :lovelove:

Tillykke med de skønne Puflinger!

Sort klassisk tabby med hvidt er bare charmerende.

Og hvor er Puffe dygtig sådan at klare alt selv, men lidt en bisse at snyde dig for den oplevelse.

Tillykke :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 Synes om

Tillykke med dem :flag:

1 Synes om

Stort tillykke med dem alle - sikke et flot kuld :flag::grin:

1 Synes om

Tak :smiley:

Og ja, jeg havde slet ikke tænkt på at Puffe jo også er en værre én, sådan at snyde mig for fødslen! Jeg har mest være fuld af dårlig samvittighed over at have ladt hende i stikken…

nejnej den er 100% på ego-Puffe :wink:
Hun ville bare selv ville hun og det gjorde hun jo så til et 12 tal med kryds og slange :slight_smile:

2 Synes om

De små basser vokser som ukrudt :two_hearts:
Dagens vejning viste vægte på mellem 152 og 188g, hvilket jeg tænker er pæne vægte for 6-linger der er 4 dage gamle. Det må være god fløde hun fodrer dem med.

Dagens bunkebillede:

og et par close up af den ene lille blis-mis og en af de andre:


Og I skal heller ikke snydes for et skud af den dygtige mor i haven den anden aften:

20 Synes om

De ser fine ud de små! :hjerte: Glæder mig til at se dem igen om en uges tid eller tre når de alle har fået øjne :smil:

2 Synes om