Puh en oplevelse jeg havde i går

Indledingsvis skal jeg lige brokke mig lidt, vi bor ude midt på landet og selv her kører folk som om vejene er bygget kun til deres forbrug. Der bliver talt i mobiltelefon mens man kører og fartgrænserne bliver en sjældent gang overholdt…
brokken oven over er ikke rettet mod nogen specielt men er noget jeg bliver ekstremt gal og ked af det over hver gang det går galt. -ked

vi kom kørende bag en anden bil og både jeg og den forankørende skulle lave et højresving, bag os kommer der en mand på en ryttercykel i høj fart og både den forankørende og os holder tilbage og venter på den her cyklist kommer forbi.
i modsatte vejbane kommer der så en modkørende, han sidder og sludrer i telefon og så ud til at ha lidt travlt, han skal så dreje ind af samme gade som os.
Ikke om han 2 sekunder overvejer hvorfor vi holder tilbage, han laver sit venstresving i en fart der nok burde ha været skåret en 10-15 km/t af. Samtidig med spasseren svinger kommer cyklisten i høj fart inden om os… og ja behøver jeg at sige at manden der laver venstresvigetkører frontalt ind i cyklisten der bliver slynget af cyklen hen over fronthjelmen og ind i forruden på bilen. Frontruden bliver tryket ind i bilen og går fuldstændig i smadder. Cyklisten ender på vejen og rør sig ikke ud af flækken.

de 2 mænd i bilen foran os farer ud og hjælper, vi havde begge børn i bilen så jeg bliver siddende og M går ud og ser om der er brug for en ekstra hånd.
der bliver ringet efter ambulance og politi, og der bliver forsøgt at få kontakt til cyklisten, han var ved bevidsthed men kunne ikke mærke sin krop, han blødte ud af mundvigene og ørene, og hans bækkenparti lå som om vi havde overværet et slange menneske i cirkus -uha

Politi og ambulance kommer, cyklisten bliver kørt væk og politiet snakker med manden der kørte ham ned, og gud hjælpe mig om han ikke forsøger at bortforklare sig med han fik solen i øjnene og at han slet ikke havde set cyklisten fordi vi holdte i vejen. [smilie=hate-boid.gif]
for nej han kunne nok ikke se cyklisten for os, men hvorfor helvede skulle vi holde stille midt på en landevej… for han kunne svinge til venstre måske? -hammerhead -hammerhead -hammerhead -hammerhead

undskylder det her indlæg, men havde lige brug for at få luftet systemet ud -sorry

hmm - det der er præcis lige så uansvarligt som dødskørslen i Brønhøj for et par år tilbage…

den mand skulle aldrig aldrig aldrig nogensinde have mulighed for generhvervelse af kørekort…

Når retsagen kommer bliver i muligvis indkaldt som vidner - så får i chancen… jeg håber ved gud i bliver indkaldt… og jeg håber den nar bliver smidt MANGE MANGE år i spjældet… heldigvis kan man se om hans telefon blev brugt på pågældende tidspunkt…

sådan en mand fortjener det værste… - lige som du Misurama kan den slags ligegyldighed få det ubetinget værste frem i mig…

Har du mulighed for at forhøre dig om cyklisten ?

Knuser og -pote krammere

Umildbart har vi fået melddelt af politiet at han har brækket 2 nakkehvivler, og knust den ene side af hans bækken, od over det har han fået en voldsom hjernerystelse. Heldigvis havde han hjelm på ellers havde han været død

med de skader… knust bækken og brækket nakke… det er formodentlig paralyse… er det et liv at vågne op til

hvor er det en trist historie

Jeg kan blive så gal over sådan idioti.
MANGE mennesker kører som ind i (ja undskyld mit franske) helvede!
Min mand og jeg ser HVER dag idioter der ikke burde have kørekort…
JEg bliver stiktosset!

Èt er at man sætter sit eget liv på spil men andres… grr… død og helvede!

ej hvor er jeg ked af du skulle opleve det, tro mig kender føelsen. man er helt tom indeni og ønsker man kunne have forhindret det.

og stakkesl cykelist. årh, bliver så sur over sådanne nogle idioter som ahm der er skyld i dette.

Pyhh nej hvor væmmeligt. Godt du deler det med os, det må da have et kæmpe chok for dig at opleve, og så har man da brug for at få luftet lidt ud i systemet.

Puha…

kan selv huske da jeg var med bussen hjem til min far for 12 år siden (jeg skulle med til min farfars 60års fødselsdag), der kører en bil og en knallert også ind i hinanden - mod hinanden, det skal så siges det var på en lille snoende vej og begge parter forsøgte at glatte svinget ud - måske var det egentlig min bus der ramte knallerten (kan ik huske det lige nu), jeg ved bare min bus holdt i skæv i en grøft og jeg turde ik bevæge mig fordi jeg var bange for bussen væltede…
Knallertkøreren flyver flere meter hen over marken…

Der ville jeg dælme ik til farfars 60års fødselsdag - jeg skulle bare hjem til mor…
Jeg kom dog alligevel til fødselsdag, men det kostede så også at min far måtte hente mig his min mor…

Jeg var ik glad for at køre i bus i lang tid efter