Puha... Den britiske prins

Hvad siger I - var det noget for jer, at blive gift med ham?

Jeg tænker: Gud hvor ser han dog ucharmerende ud!

Smag og behag er jo heldigvis forskellig, og det kan da godt være, at han er vældig sød og rar in person … uanset hvad, så gifter man sig vel næppe kun pga udseendet (måske med mindre man hedder Amalie og er spejlblank …)?

Aner det ikke, for jeg kender ikke manden. Jeg ville dog hade at blive kongelig med alt hvad det medfører, så, nej :slight_smile:

Hellere ham her, end vores egen prins Joackim - Ham kan jeg da slet ikke finde noget charmerende ved :slight_smile:

Jeg tror jeg ville hoppe let og elegant over storebror William til fordel for Harry. Han er en hel del mere, i hvert fald udseendes-mæssigt, charmerende! Meeen nu har jeg jo min helt egen prins herhjemme. :smiley: :thumbup:

  • Og er helt enig med Alice. Det kan kun være bedre end vores egen Joachim, han er totalt charmeforladt efter min mening.:thumbdown:

når man står i en kiosk har man jo ofte samtaler med ældre mennesker om vores eget kongehus og de udenlandske. Af en eller anden grund har ældre mennesker en mening om alt kongeligt hehe. Men synes faktisk at William er en sympatisk fornuftig kommende konge og han har da klart fundet sig en smuk kone.
Af de to drenge er William nok den mest fornuftige og har meget Prinsesse Diana´s sind, Diana var for mig en fantastisk kvinde. At hun så giftede sig med Charles fatter man ikke for der kan man da tale om UCHARMERENDE. :wink:

Da jeg var lille sagde min bedstemor altid at jeg skulle tage at rejse til England og gifte mig med prins William, for han var da en sød og charmerende dreng, og det var han da også - dengang. Jeg var enig med hende, jeg var lidt vild med William, men havde ikke meget til overs for Harry, rent udseende-mæssigt. I dag er det omvendt i udseende for mig, men jeg tror nu af sind at William ville passe bedre til mig. Hehe… Nå ja, jeg fik også at vide at hvad end jeg gjorde måtte jeg aldrig gifte mig med en Kennedy (for mange tragiske ulykker) :tihi:

Ja, det afspejles også tydeligt i denne tråd :wink: :lol:

:lol: :lol: :lol:

Men det er egentlig skræmmende, hvor ens de kvinder, som kongehusenes prinser gifter sig med, faktisk er.

Prøv at sætte billederne af Mary, Marie og så Williams brud op ved siden af hinanden. :gruble: Ok det er da utrolig smukke kvinder, og Mary synes jeg ihvertfald har bevist at hun er mere end et smukt ansigt.

:slight_smile: Han er sikkert fin nok… Men absolut ikke et catch for mig GGG slet ikke til sådan en “perfekt mand” :slight_smile:

Jeg kunne aldrig ønske mig at gifte mig med andre end min egen prins herhjemme! :hjertehop::hjertehop::hjertehop:

men gudskelov har vi jo ikke samme smag for er da sikker på at jeg heller ikke synes om jeres mænd, ligesom at i ikke synes om min :wink:

Nu er godt udseende kun en form for blikfang - det kan hurtigt glemmes har personen ikke det indre med …

Jeg havde engang verdens grimmeste chef - det tog et par dage så kunne jeg slet ikke se det …

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;584464]Nå er godt udseende kun en form for blikfang - det kan hurtigt glemmes har personen ikke det indre med …

Jeg havde engang verdens grimmeste chef - det tog et par dage så kunne jeg slet ikke se det …[/QUOTE]

Så er der måske håb for mig, hvis ellers jeg kan lære at opføre mig pænt :gruble:

Der er intet håb for mig (og det har jeg det godt med) - for jeg opfører mig ikke pænt nok (det har jeg det mindre godt med) :tihi:

Hvorfor dog ikke, altså hvis det ikke lige var fordi jeg allerede er optaget. En rig toyboy er da ikke så ringe :slight_smile:

Kan du ikke få det mixet sammen Birthe, Finn er jo alligevel aldrig hjemme :høhø:

Jeg tog altså hellere lillebror Harry… :smiley: Og hey… Jeg er brunette… Måske man skulle tag til London…? :tihi:

Ja rent udseendesmæssigt melder jeg også pas… jeg har dog en svag errindring om at han var mere charmerende da han var yngre… Men måske det er min hukommelse den er gal med…
Men ja vores Jokke er værre… tror dog nok Charles himself tager første pladsen i ucharmerende hed hvis man spørger mig…
:smiley: