Puha... Den britiske prins

Næh, måske han ikke er den mest charmerende, men jeg kan nævne utallige mænd, der alle har koner, som jeg absolut heller ikke finder charmerende.

Not my type :noway: men hvis Kate er glad for ham, så er det jo bare fint :thumbup:

Hvem siger, at vi ikke alle vil have Flemming … :muhaha:

altså han slægter farmand på… den der dryptud :lol:

men ja - alle trunterne er totalt ens… men onde rygter vil jo også vide at den eneste grund til at Joachim tog Marie var fordi han faktisk var vild med mary og skulle have en der lignede så meget som muligt… det lykkedes…

men charles, willie og jokke?? nej tak…

men harry skulle da ikke løbe mange gange rundt om min seng… og nu er jeg jo single så jeg må godt GG

Uh ja, Harry er jeg også liiiidt vild med :smiley: Men nu har jeg jo også en forkærlighed for rødhårede (det er dog svært at finde pæne rødhårede, men det er da lykkedes en gang eller tre :høhø:) og da jeg var yngre var jeg også lidt til “bøller” :wink:

William er ca. det modsatte af min type, og siger mig nada :slight_smile:

Det er lidt skægt syntes jeg.
Da William og Harry var små lignede William Diana meget og var absolut den kønneste af de to børn.
Men gassen er gået noget af ballonen må man sige…men skulle jeg vælge en mellem de to drenge ( altså af udseeende) så blev det helt sikkert William…Harry han er altså SLET ikke køn.
Hilsen Lisbeth

Det kunne jo være, at det ville hjælpe at kysse lidt på ham :gruble:
…hvem ved, måske han blev til en frø eller nowet :cool:

Synes godt nok der er langt fra dette billede jeg fandt nu her (for der er han da søøø’) og så det trådstarter viser :?

Ja…han har faktisk været en flot fyr.
Og han mindede så meget om sin smukke mor :hjerte:

Begge de Britiske prinser er utrolig søde og meget menneskelige begge to ifølge mine venner som kender dem. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvordan de ser ud så længe de opføre sig eksemplarisk og det gør de ifølge mine venner :slight_smile:

Personlig synes jeg at de begge er kønne unge mænd og forstår godt at de formår at fange flotte piger :slight_smile:

Om han er køn eller ej, vil altid afhænge af øjnene som ser.

Men han har i hvert fald samme kropsholdning som sin mor

[QUOTE=Marianne K;585147]Om han er køn eller ej, vil altid afhænge af øjnene som ser.

Men han har i hvert fald samme kropsholdning som sin mor
[/QUOTE]

Køn :hjerte:

blåt blod og skønhed har ikke noget med hinanden at gøre - det ses da tit :tihi:

Charles slår alle rekorder i NO GO and NO WAY!!!

Han passer perfekt til Camilla. Men passede aldrig til Diana.

Med hensyn til de unge mænd der, hmmmm…ikke lige min personlige stil, men jeg synes da de er nydelige. Når man tænker på Charles er Faren, så er udfaldet da okay!
Sådan lidt som man matcher katte…:tihi:

Nu er han jo halv prinsess Di så helt galt kan det aldrig gå. Stod i Harrods en dag og blev helt grådkvalt over mindestenen til ære for hende!

Jeg er sikker på de begge er nogle utrolig rare mennesker med gode hjerter. Godt nok ser
Han lidt tynd og kedelig ud på det første billede, men det er godt nok ogs opstillet!

Det er skægt som mange synes Kate, Mary og Marie ligner hinanden! Jeg kan ikke se det! Ok, de er smukke, mørkhårede og slanke - og det er da så også det!

Mht. William, så er han ikke min type, men jeg er da sikker på at han er en sød fyr. Han er jo heller ikke i sin pureste ungdom længere, og det synes jeg da egentligt også at de let vigende hårgrænser viser…

I betragtning af, at det i år er 30 år siden, hans forældre blev gift, er han i mine øjne stadig en ung fyr :tihi::tihi: De vigende hårgrænser har han haft i flere år og det er en del af hans arv fra Charles :slight_smile:

Jeg er sikker på, han rummer meget mere end vi andre ser, for jeg tror ikke på, at en veluddannet kvinde i dagens England påtager sig det job som fremtidig dronning, hvis ikke hun også vil manden. Det er endnu mere utaknemmeligt end at være kongelig i Danmark, fordi pressen er langt mere fremme og chikanerende.

Jeg kunne leve med det - alle pengene taget i betragtning! Sagtens uden problemer… Og dog… nej det kunne jeg nok ikke.

Tanken er sjov, men i virkeligheden ville jeg ikke kunne “sælge” min sjæl for penge.

Jeg har slet ikke tænkt på om han var pæn - kun at Kate er ENORM smuk. Selv som kvinde kan jeg se det. Og jeg er ellers bøsse - dvs kun til mænd:-)

:rock::rock:

Hvis man kun skulle gifte sig med det ydre, var der vist mange der aldrig blev gift :cool:

Heldigvis er vi mange, der går efter det indre og mottoet :

:hjerte: Jeg elsker dig ikke, fordi du er smuk - du er smuk, fordi jeg elsker dig :hjerte:

[QUOTE=Helene;585159]

Han passer perfekt til Camilla. Men passede aldrig til Diana.

Sådan lidt som man matcher katte…:tihi:[/QUOTE]

Charles ægteskab med Diana er det bedste bevis for at arrangerede ægteskaber ikke kan trives - forholdet burde jo have haft alle mulige chancer for at blive en succes!
Hvis altså ikke det lige var for at man matchede en mand, der alerede havde fundet sin livsledsager med en ung og på det tidspunkt meget naiv lille pige (der vel blev bildt en hulens bunke usandheder på ærmet)…
Men hun havde den rette stamtavle - og ved en ydmygende undersøgelse blev hendes jomfrudom og evne for for børnefødsler bekræftet… Lige netop det man skulle bruge i det engelske kongehus…
Diana var aldrig andet end en avlshoppe… Og havde hun haft en anden psyke, kunne hun have levet et ganske behageligt liv, efter at have leveret varen i form af to sønner…
Det ser heldigvis ud til at Charles har lært lektien… og har brugt en stor del af sin indflydelse på at lade sin søn få lov at gifte sig med den han selv har valgt… trods det engelske kongehus ellers så stive traditioner og (fødsels)krav til dets medlemmer…