Puha, jeg blev helt nervøs i dag

Seven, der normalt ALDRIG kommer ind og vil putte i sofaen, sprang pludselig op i sofaen i eftermiddags, da jeg sad derinde.

Først lå hun på det ene armlæn, så flyttede hun op på ryglænet og senere på det andet armlæn, inden hun listede ned og puttede nede ved mig.

  • Og så blev jeg først nervøs, for sidst hun kom op i sofaen og puttede med mig, var kort efter vi havde fået Olav, hvor hun blev syg med calici udløst af stress. Hun er ret nervøst anlagt og meget påvirkelig, men vi kunne intet mærke på hende dengang, udover at hun kom og puttede i sofaen - og pludselig et par dage efter holdt op med at spise og drikke, hvilket kostede en indlæggelse med væskedrop mm.
    Heldigvis har hun spist både vådfoder og tørfoder og også plasket med vandskålen her til aften, så jeg håber, at det bare var et anfald af morsyge.

Men nu er det snart ved at være tid til det årlige sundhedscheck hos dyrlægen, og Olav skal alligevel afsted, da hans tandkød ser meget dårligt ud, så må vi få hende checket ekstra grundigt også, og så krydser vi fingre for, at alt er som det skal være! -jegkrydser

Kære Miff…

Jeg sender dig mine allerbedste -wehuu
tanker.

Kærligst
Mona

Tak Mona :slight_smile:

Jeg overreagerer nok bare, men Seven er min lille mis, og vi har allerede mistet 2 katte i år, så jeg er måske lidt overnervøs. På den anden side, så kender jeg hende jo bedst, og hun er normalt en kat, man kan stille uret efter, så når hun gør ting, som hun ikke plejer, så er der som regel noget i vejen. Hun har dog opført sig helt normalt siden, så måske har hun bare haft en dårlig dag, det kan katte vel også have.

Hun har sgu gjort det igen i dag -uha Endnu engang sneget sig ind, først på armlænet og siden hen puttet sig op af mig i sofaen, og hjulpet mig med at se Buffy og spise popcorn. Men vi hyggede gjorde vi, og hun opfører sig ellers helt normalt, så jeg vælger at tro, at det er hendes nye stil -wehuu

Håber og tror osse på, at det er hendes nye stil…
Men katte er snedige… Så måske er det en plan hun har med noget, der helt klart vil falde ud til hendes fordel…-tihi

Ja, man skal passe på med at undervurdere sine katte! Hun ligger også derinde nu, men nu har vi selvfølgelig også lige spist.