Pusser min engel på 4 år

Suk, ja så kom dagen - Idag D. 20 December er det nu 4 år siden jeg måtte sende min elskede Pusser op i himlen som en engel. :græde:

Gal en hård dag det var, men det var det bedste for min gamle dreng…

Pusser min elskede, første og bedste kat. EVER!!! Ingen vil nogensinde kunne tage din plads. Du har en evig plads i mit hjerte, et helt specialt sted!! :ked:

Pusser var min eneste ven da jeg var barn. Når jeg blev drillet i skolen var han der altid til at trøste mig. Kom når jeg græd, kiggede på mig og lignede en der sagde: “Jamen Camilla, du har jo mig, jeg er lige her” -love
Og ja det havde jeg nemlig. Skønne skønne dejlige Pusser.

Vil blot minde dig min gamle skat og sige :tak:

:kram:

Kan godt forstå du tænker på ham, og hvor ser han dejlig ud. Det er hårdt at miste sin beste ven :kram: :kram:

Tusinde tak begge to. :slight_smile:

Jeg kan godt forstå at du tænker på den smukke mis.
Det er så hårdt at miste en dejlig ven.
Jeg har også mistet et par skønne misser som jeg aldrig glemmer.
Hilsen Lisbeth

[quote=Coon Danica;311483]Jeg kan godt forstå at du tænker på den smukke mis.
Det er så hårdt at miste en dejlig ven.
Jeg har også mistet et par skønne misser som jeg aldrig glemmer.
Hilsen Lisbeth[/quote]

Tak for de pæne ord Lisbeth.

Ja det er hammer godt at sige farvel. Nogle gange undrer jeg mig også lidt over, hvorfor man anskaffer sig nye katte. Suk Men det giver jo mange fantastiske stunder og minder…:slight_smile:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Det er bare så hårdt at miste sin elskede ven - skønt det er mange år siden, så glemmer man dem ikke.
:knuser:

Det er drønhårdt at miste -kramer

Tusinde tak for kram og de pæne ord begge to. :slight_smile:

Hvor ser han dejlig og god ud… :hjerte::hjerte: Forstår godt at du med kærlighed mindes din elskede ven :inlove::inlove: Æret være hans minde :wehuu:

Jeg forstår dig godt. :hjerte::hjerte:

De vil altid være i vore hjerter.