Putning og nullerputning

Jeg kom lidt for sent på arbejde den anden dag, da jeg var nødt til at bruge tid på at skifte batterier i
kameraet for at snuppe et billede af disse to :hjerte:

Et par dage senere gik der endelig - og måske for første gang - en killing i killingenullerputten. Har
han ikke bare det smukkeste lille ansigt :love2:

JO! Han har et bedårende lille fjæs :wehuu:

Hvor er de søde sammen og jo, Krumme har det sødeste lille fjæs. Ham kan man da slet ikke stå for. :wehuu:

Hvor er den lille søde laban blevet stor :hjerte:

Skønne billeder. Krummen er så smuk - og de ser også rigtigt søde ud sammen i tønden. :hjerte::hjerte:

Tak, Maja. Aby-killinger er bare ikke til at stå for - efter min mening :slight_smile:

Tak, Marie. Ja, det er dejligt, de er så glade for hinanden. Chili har bestemt haft godt af at få en tumleven :slight_smile:

Tak, Lis. Ja, større er han blevet. Men jeg tror nu, at vinklen snyder lidt, for normalt er han ret lille set i forhold til de andre. Han er jo heller ikke mere end fem måneder, så han skal vokse lidt endnu :slight_smile: Han bliver nok ikke nogensinde så stor som Asani og Abasi, men de hører vist også til på den store side for deres race. Ligesom deres far.

Tak, Finn. Det er sjovt, som de ind imellem pludselig får lyst til at bruge hulerne i tønden, som de i lange periode ikke værdiger et blik.