Putte-billeder af siam flokken

Den sidste måned (eller to) har vi lavet om på soveværelset og stuen. Bl.a. har vi hævet vores seng til ca 1,2m og de små pelsede har fået egen pude ved siden af computerbordet. Det har så gjort, at de ligger og putter i vores seng og på deres pude en stor del af dagen :wehuu: …for så at holde ræs kl 22 om aftenen :dokdok:

Flykra og Artos putter i sengen (Artos skal, som oftes, lige holde om sin sovemakker :tihi:)

…Ved ikke liiige om Vívil leger missemor eller hvad, men hyggeligt ser det ud :smiley:

Vívil og Flykra :wehuu: Elsker billeder af et sovende søskendepar :smiley:

AAAAAH hvor er de søde! Og siamissede! Og de putter!

Hvor er de skønne. Er det godt nok en Foreign White du har der? Det er SNYD! Sådan en vil jeg osse ha!!!

:klapper: Missemor Vívil! :hjerte:

Eih, jeg savner de daglige updates. Er praktikken ikke snart slut? :tihi:

:wehuu: Dét er da hvad man kalder en lækker flok!!! Den ene smukkere end den anden…
Loooooove siam :hjerte::hjerte::hjerte::wehuu:

Årh hvor hyggeligt! Der er virkelig intet så kært som en kæmpe bunke sovende katte :wehuu:

Nej, hvor de hygger. Skøn serie. :smiley:

Det er godt nok længe siden, du har vist billeder, kan jeg se, for den meget mørke kat kunne jeg slet ikke genkende :confused: Ham Artos må jo ligefrem være blevet voksen i mellemtiden (i hvert fald i farveudvikling :tihi:)

[QUOTE=TrekkieGrrrl;667896]AAAAAH hvor er de søde! Og siamissede! Og de putter!

Hvor er de skønne. Er det godt nok en Foreign White du har der? Det er SNYD! Sådan en vil jeg osse ha!!![/QUOTE]

Ja, det er Flykra der er FW :slight_smile: som killing synes jeg ikke rigtig at hun var så køn :ups: men hun er da kommet efter det :smiley: :tihi:

[QUOTE=Blabl;667945]:klapper: Missemor Vívil! :hjerte:

Eih, jeg savner de daglige updates. Er praktikken ikke snart slut? :tihi:[/QUOTE]

Den slutter i morgen :smiley: så skal der nok blive lavet updates :stuck_out_tongue:

Ja, har holdt en lang pause fra KG, hvor jeg bare har læst med, så der er sket en del i mellemtiden :slight_smile: Artos er fra februar '09 så han er blevet voksen…sådan da :tihi: han er mindre end Flykra, så venner og familie kalder ham stadig for “killingen” :smiley:

Ooog, der smeltede jeg lige til en pyt på gulvet :lovelove: :lovelove:

Hvor er de bare dejlige :hjerte:

Jeg har en slik putte gjeng her også og det er så hærlig:hjerte:

Din blå siameser må ha en ekstra myk mage :inlove:

nui…nuiiii nuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :smelter:

[QUOTE=Thelma;669170]Jeg har en slik putte gjeng her også og det er så hærlig:hjerte:

Din blå siameser må ha en ekstra myk mage :inlove:[/QUOTE]

Vívil har en rigtig blød og lækker mave :slight_smile: og der er “nok” af den :ups: har prøvet at slanke ham i mange år, uden held, nu har jeg givet lidt op :tihi:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er det nogen skønne billeder af tre gudesmukke katte…

:wehuu:

Ih, nogle skønne katte! Hvor ser det bare hyggeligt ud, og man bliver jo helt søvnig…

…og det er så også min undskyldning for ikke at være så super aktiv på mine fridage :klapper: Hjælper selvfølgelig heller ikke, at bare man tage et tæppe frem, så kommer misserne løbende, for nu skal der puttes! :wehuu:

Bliver lige nødt til at dele et billede af Vívil fra i morges :tihi: sådan ser det ud, når kæresten er for langsom til at drikke sin smoothea

MUMS! jughurt, banan og jordbær blendet sammen er bare det bedste! :tihi:

Nuuuuiiiiiiiii de er smukke :iloveyou:

De er simpelthen så gude skønne… :wehuu:

Især det sidste puttebillede… :hjerte: De ligger jo og holder i pote…:wehuu:

Jeg bliver nød til at gramse på en siam en dag! Kom så med en udstilling i Næstved, så jeg kan få opfyldt mit behov…:tihi:

Hvor er de bare abeskønne:-)