Som jeg har skrevet før, startede jeg i 1.g på Horsens statsskolen i mandags:)
Jeg er kommet i 1.m sammen med søster:D det er musikklassen/den kreative klasse:)
På fredag holdes fest for putterne (os de nye) for at ryste os lidt sammen:)
Men vores klasse har så stemt om et tema: det blev så skovens dyr:gruble: ikke lige den jeg stemte på (stemte på disco, disney og overnaturlige væsner) For der havde jeg da noget at tage på!!
Nå men jeg er lost! Hvad dælen skal jeg tage på, som passer til det tema?? Jeg gidet ikke tl at købe en hel masse!
Mit første bud er, at “være” en ugle. Altser tager ugle smykker på og sætter håret så det ligner jeg har de der slags ugle’ører’.:?
Men det ved jeg ikke. kom meget meget gerne med ideer, det har jeg brug for:bebe:
Jeg synz, at du skal være den dejligste mariehøne…
Et par sorte gamasjer, en rød overdel du sætter sorte prikker på og en hårbøjle - det er jeg sikker på at du kan lave selv - og så bliver du bare den sødeste af dem alle
Når det er sagt…
Så har jeg været hare engang:
n hårbøjle, noget langhåret brunt stof, ståltråd inde i ørerne, og en makeup streg til knurhår…
Tænderne fulgte gratis med fra fødslen…
Hårbøjle med et par hjemmesyede ører (pap, sort stof etc.) - og sorte bukser med en hjemmesyet hale sat på med sikkerhedsnål Ment som inspiration til et af skovens dyr (ræv eller mus f.eks.)
Man kan også hurtigt blive Minnie - men nok mere relevant for Disney temaet
billig grøn trøje fra hm og ditto gamacher, tværstriber med sort tusch og en hårbøjle m følehorn. evt grøn ansigt- og ellers kanldgrøn make-up og rød næse.
tænk den hyggelige kålorm fra tegnefilmene. medbring evt et æble også S
Og nu har jeg valgt! Mariehønen:D er igang med at lave følehorn:) har dyppet 2 piberensere i maling (akrylmaling blandet i vand) hver piberenser bliver halv rød halv sort:) når det er tørt rulles den røde ende sammen til en lille kugle:D og til slut sættes de fast på et pandebånd:klappe:
[QUOTE=Rikke og Mis;664626]I er fantastiske til at komme med ideer:)
Og nu har jeg valgt! Mariehønen:D er igang med at lave følehorn:) har dyppet 2 piberensere i maling (akrylmaling blandet i vand) hver piberenser bliver halv rød halv sort:) når det er tørt rulles den røde ende sammen til en lille kugle:D og til slut sættes de fast på et pandebånd:klappe:
Til Solveig[/QUOTE]
Ih det lyder som en rigtig sød udklædning!
Du må endelig komme med billeder af resultatet
[QUOTE=Rikke og Mis;664626]I er fantastiske til at komme med ideer:)
Til Solveig jeg tror ikke jeg stødte påndin datter i dag:) men du kan da spørge om hun nu føler sig velkommen. Nu har os putter jo prøvet den første omgang “mobning”:høhø: jeg var flad af grin:LOL::
Det var spisefrikvarter, og lige pludselig slukkede lyset om nogle af de ældre kom med stearinlys:? Vi havde ingen ide om hvad der skulle ske! en dreng iført hvid maske kom op på cenen. (jeg citerer lige lidt af det han sagde)
“PUTTE … I må kun pisse i modvind! Er der ingen vind, må i vente!”
“PUTTE … Din mor er snedig” :?What tænkte vi bare! Hvor kom det lige fra?!:høhø:
Og sådan fortsatte det bare:tihi:
Til sidst sagde de: “til alle 2.G, 3.G og HF’er … Godmorgen!
Til alle putter … Lortemorgen!”:høhø:
Og så begyndte alle at synge undtagen putterne: “Godt man ik’ er pu-utte. godt man ik’ er pu-utte” osv. så føler man sig da velkommen!:klapper:
[/QUOTE]
Uups glemte at færdigøre det:ups: nu er det gjort:tihi:
:klapper: Jeg har godt fået referat af Maja i dag. Hun vidste godt hvad der ventede, for hun var igennem møllen sidste år. Hun har valgt at gå 1.g om af forskellige årsager
Men det er jeg:høhø: jeg skulle til italiensk:) og der stod på skemaet det var i nr. P02! Og vi kunne bare ikke finde ud af hvad p’et stod for:tihi: jeg fandt heldigvis ud af det da der var 10 min. Til vi skulle være der!
PAVILLION :juhu:
Ja så var der jo bare det med at finde det:surrender:
Det tog 2 omgange rundt om skolen før vi fandt det!
Men så sagde en mand at det var lavet om:thumbdown: og at vi skulle til lokale nr. S25 (stuen nr.25) vilket viste sig at være lige overfor vores klasselokale:venter:
Så helevejen tilbage igen…
Vi kom selvfølgelig forsent, men vi var da heldigvis ikke de eneste:høhø: