Putte-hygge-dag

Nøj hvor har jeg hygget med min misser idag!

Han var der kl. 5 i morges da solen strålede ind af mine vinduer…yes sommeren er begyndt…og alle mine vinduer vender i solsiden. Så der er som en bageovn her allerede og min misser kan slet ikke finde ud af at jeg gerne vil sove Gg

Fra 5-7 oksede han rundt og legede henholdsvis ansigtsmaske og tørklæde og varmedunk på min mave. Da klokken blev 8 og han begyndte på den der med at ligge sig i mit ansigt og vride og gnide sig, gav jeg op :klapper:

Jeg stod op og lavede min morgenrutine og fik morgenmad. Han var MEGET interesseret i min hamburyg og min krydderpate. Han fik en lille smule sky som han lykkeligt guflede i sig.

Så har jeg haft læst en masse af dagens timer og ved siden af mig i sengen har min lille lækre sofa-puma ligget og slanget sig i solen. Han nyder livet her i sommeren. Men det er alligevel lidt for varm, han kan ikke holde det ud i solen med mindre blæseren også er tændt.

Da jeg så tændte den, lagde han sig lykkeligt til at sove -love Så kom jeg listende og klippede klør på rovdyret, og det gik helt fantastisk godt denne gang. Ingen blod, og ingen nævneværdig kamp. Selvom klosaksen lige skulle have lidt bank og bides lidt i :tihi:

Jeg har haft ham på kur efter vinterens over-forkælelse, og det har virket! :thumbup: :wehu:Han har tabt sig 500 g. han gik fra 3,5 kg. i januar, til rent 3 kg. idag. Det er jo svært ikke at forkæle ham når han står der og er lækker og smuk og min dejlige lille puttegris! :inlove:

I aften skal der laves grøntagsmiksede deller og mon ikke der falder en stump eller to af til mini-løven? :fløjte: :ups: :tihi:

I har rigtig hygget idag kan jeg læse.
Jeg har ikke lavet en dyt idag, er fuldstændig ødelagt efter brylluppet. Leopold og Xena har så skiftes til at holde mig ved selskab ude på terrassen.
Lige nu gnasker stueleoparden kyllingbryst oppe i køkkenet, alt imens han brummer lidt ad Betterøv, der mener hun skal smage også:)
Knus Elin

Jeg har også hygget idag fordi faktisk har jeg ikke lavet hyttens fis udover at vaske Nunuu og så tørre ham igen.

Det har været ren afslapning i forhold til de sidste mange mange dage hvor vi har knoklet i haven, haft gæster og så knoklet igen -høhø