Puttekatte søger stor radiatorkøje

Jeg har jo endelig fået de puttekatte jeg længe drømte om. :smiling_face_with_three_hearts:

Det er primært Einstein der tager initiativ, men Alba nyder det bestemt også. :heart_eyes_cat:

Men se nu her, hvad Einstein oplevede i går:


Tæt på, men ikke godt nok


Jeg kan da godt være her


Sådan! Slet ikke ubehageligt! :joy:


I morges gik det lidt bedre. :grin::+1:

Men når de nu gerne vil være i samme radiatorkøje, er det jo ikke så holdbart med den nuværende.
Jeg kunne selvfølgelig købe en magen til og hænge ved siden af - men jeg er sikker på at Einstein alligevel vil foretrække at ligge i den samme som Alba. :blush:

Alle radiatorkøjer hos Zooplus er ca samme størrelse (få centimeters forskel), så inden jeg leder nettet tyndt, er det så nogen der ved hvor jeg kan have heldet med mig i jagten på en større køje?
Det er denne jeg allerede har:

PS: Beklager billedkvaliteten - måtte tage billederne på afstand for ikke at forstyrre (så snart jeg rør mig betyder det jo nus, leg eller mad! :joy_cat:)

9 Synes om

Jeg kan se at målene på køjen opgives lidt spøjst (hvis I spørger mig). Der er de 31x24 der er selve liggepladsen, og som skal være større. :+1:

Måske denne hos Petfun? :slight_smile:

Raditor Cat bed. For flat radiators up to 12cm about 15€ - PetFun Cat Trees

1 Synes om

Tak! Den ser jo perfekt ud. Den MÅ kunne rumme dem begge uden problemer. :grin:

Inden jeg skriver til dem, ved du (/nogen) så om man kan se billeder af de forskellige materialer og farver? Synes ikke lige jeg kunne se det på hjemmesiden.

Jeg kunne heller ikke finde ud af at se i andre farver. Fragten er vist måske lidt dyr, men spørg evt. herinde om andre mangler reservedele til deres petfun. Det gjorde vi et par jyder eller fem sidste gang :slight_smile:

1 Synes om

I betragtning af, at vi jo ikke bor langt fra hinanden, Tea, så er Evas forslag ret smart - jeg har reservedele til mit kradsetræ på indkøbslisten et sted :slight_smile:

1 Synes om

deres farver er på den tyske del, søg på “petfun farben” på google så finder du dem, her er nogle af dem

Update: - de er vist alle her Produktinfos zur den Pet Fun Kraztbäumen und die Fertigung - PetFun Kratzbäume - scroll helt ned i bunden på det billede.

1 Synes om

Alletiders! Jeg skal lige se økonomien an i december. Jeg er sat uhyggeligt langt ned i timer pga corona - trods alt bedre end arbejdsløshed, men nøj der er ikke meget at lege med. Jeg håber at der kan blive råd til julegave til kattene, men der er trods alt andre udgifter der er vigtigere. :expressionless:
Så, det korte af det lange; håber ikke du savner de reservedele alt for meget. :sweat_smile:

1 Synes om

Nej, godt nok ser mit kradsetræ ikke for godt ud, men kattene bruger det stadig med stor fornøjelse - og har trods alt mere end ét at gøre godt med, så de venter gerne :smiley:

Super. Jeg kan jo lige give lyd når jeg ved hvordan december ser ud :blush:

1 Synes om

Deal!

1 Synes om