Qaiser & Zeus hos Felicious - Igen

Jeg kan bare slet ikke få nok af de dejlige billeder som Susanne tager.

Først lige to billeder mere fra udstillingen i Middelfart.
Jeg havde allerede købt nogle derfra, men åbenbart ikke nok, jeg skulle lige have disse med også:-)

Qaiser VED godt at han er en kejser…

Men, men, men, billeder fra en udstilling er bare ikke nok, så til udstillingen i Gram var jeg der igen… -Præcis de samme to katte, bare en anden farve baggrund.
Jeg havde set nogle af jer andres billeder herinde med den “brune” baggrund, hvilket jeg var ret vild med, så dette måtte jeg jo også lige prøve…

Jeg var lidt nervøs for at Zeus ville blende for meget ind i baggrunden, men jeg synes faktisk selv at baggrunden er bedre til ham end til Qaiser…

Læg lige mærke til hans øjne som virkelig kommer til sin ret med denne baggrund…

Hvor er det nogle skønne billeder - men med så flotte modeller, kan det jo næsten ikke blive andet.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er det nogle flotte billeder af nogle flotte misser.
Hilsen Lisbeth

Ja det er flotte foto … Ham den grå ser ikke glad ud for fotografering især foto 2 .

Jeg tror godt Qaiser kunne vinde en stirrekonkurrence med en Maine Coon han :tihi:

Dine drenge er skønne - og jeg synes den brune baggrund er rigtig god til Zeus :ok:

Takker…

Tina - han ser ret overlegen ud, ikk… En stirrekonkurrence - strakt jeg finder en vil jeg forsøge at melde ham til… hehe…

Sikke nogle skønheder… Jeg er helt vild med Qaisers fjæs :wehuu:

hehe, takker…
Han ved at han bestemmer. Vi andre har bare at se op til ham… hehe

Det er altså nogle utroligt smukke katte du har. Jeg er helt vild med Qaiser (også selvom han gav mig et hvæs i Gram) :wehuu:

Fantastiske billeder af smukke misser :wehuu:

Wow - flotte billeder og flotte katte!!!

Hvor er de altså bare flotte de to!!

Jeg har simpelthen sådan brug for nogle råd fra dig hvis jeg skal få Bamse til at se så flot ud når vi skal til Hobro!!

Takker

Britta - det skal du absolut ikke tage personligt, herren er lettere pirlig til udstillinger…

Laina - jeg gør næsten ikke noget ved ham, men som jeg før har sagt, så hjælper jeg gerne det jeg kan. Hvis du har lyst, kan vi evt. mødes inden…

:hjerte::hjerte::hjerte:

Jøsses dog - hvor er de bare skønne - de er så dejligt tætte sådan nogen britebamser.

:wehuu:

Sussie - Det kunne faktisk måske være dejligt. Bare så jeg kan få sådan nogle tips om hvordan hale bliver så fin som mulig og hvordan jeg lige kan give ham det bedste. Mange tak for tilbuddet :slight_smile:

Lækre bamsemisser :wehuu::wehuu: og flotte billleder du har fået lavet, men hun er også dygtig, fotografen

Super flotte billeder :slight_smile:

Flotte billeder, men nu er det jo også et par smukke modeller du har.
Knus Elin

Det er godt nok nogle smukke bamser du har :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Det er da nogle uhyggeligt lækre og vamsede misser, de to!!! -love -love