Qalla <3

I lørdags var jeg på visit hos Annie & Co. sammen med en masse andre mennesker, og det var super hyggeligt, men jeg må dog indrømme at jeg havde en lille smule svært ved at holde fingrene fra lille Qalla :inlove:
Og det er vist ikke nogen hemmelighed for dem der kender mig at jeg er en lille bitte smule utålmodig, og jeg glæder mig ustyrlig meget til hun kommer hjem :wehu:

Ja hun er faktisk hele årsagen til at jeg valgte Annie som opdrætter da jeg sad i den research, for hun er lige præcis den type kat jeg har drømt om siden jeg første gang så en whiskas-kat - jeg ville bare gerne have en langhåret udgave :hjerte:

Jeg så planerne Annie havde for Qalla, og jeg sendte en mail og spurgte om der var mulighed for den ønskede farve, og det var dig så jeg satte mig prompte på en killing fra det kommende kuld.
Som de fleste ved så endte jeg med Cooper som jo bestemt ikke er den farve, men jeg ville ikke undvære ham - eller det venskab jeg har fået med Annie takket være min beslutning - for noget som helst! :tak:

Og nu har Annie så gjort det igen. Kan man sige det sådan :gruble:ja det kan man vel, for nu er endnu en nedtælling igang: Qalla skal flytte ind hos mig og drengene!! :hjertehop:
Endnu ved jeg ikke hvornår for dronningen sidste kuld skal også have fundet nye hjem, og hun skal lukkes inden flytningen.

Men jeg glæder mig helt ubeskrivelig meget til at Qalla endelig vender sin lille søde snude mod det nordsjællandske og mit lille hjem!
Planen er at hun skal afprøves på udstilling - når pelsen har sat sig igen - for at se om hun kan tage certer. Men det er heldigvis ikke det vigtigste - det vigtigste er at hun er sund, rask og glad og at hun ender sine dage hos mig, og om det er som udstillingskat eller som den kronede dronning af hjemmet det er mig fuldstændig ligegyldigt, hun vil blive elsket helt op til månen og tilbage igen (ja okay det bliver hun allerede :ups:)

Nå, men det jeg egentlig ville, det var at vise jer det billed jeg fik taget af hende i lørdags hvor man for alvor kan se hendes fantastiske smaragd-grønne øjne :inlove:

Ja, jeg ved ikke med jer, men jeg er fuldstændig solgt til denne lille pige :lovelove:

Og tusind tak til Marie for lige at holde Dronningen an til fotografering :thumbup:

Jeg kan godt forstå, at du er forelsket i hende - hun er virkelig dejlig :hjerte:

Tillykke med at hun nu flytter hjem til dig og drengene - du får endnu en dejlig kat fra Annie, hun kan bare det med at lave skønne katte :thumbup:

Annie har nogle fantastiske katte - især hendes store dreng (og iøvrigt ældste) Michael har et look der bare er helt eminent!!

Og ja Annie laver også nogle fantastiske katte, hun har dog ikke selv lavet Qalla.
Qalla kommer fra et opdræt i Sverige der hedder S*Fridala, som også laver nogle rigtig fine katte :thumbup:

Jeg vidste egentlig godt, at Qalla ikke er Annies eget opdræt - men når katten lever i et godt og trygt hjem, så bliver den jo derefter :høhø:

Jepp… :smiley:

:hjerte:

Hun er fiiiin… men vi mangler mange flere billeder - der har ikke været mere end 3-4 stykker fra jeres killingenus - vi skal da se flere katte OG kattegale.

Der blev faktisk ikke taget særlig mange billeder…

Altså jeg kommer jo selv med jævne mellemrum hos Annie, så jeg ser jo kattene temmelig ofte, så det er nok derfor jeg ikke rigtig har taget nogle billeder… De andre kan jeg jo ikke svare for :slight_smile:

Kan godt forstå, du glæder dig - stort tillykke med hende. :flag:

Og en “omplaceret pensionist” er altså ikke det værste, man kan få, skal jeg hilse og sige. :smiley:

Stort TilLykke med din kommende kat, som jeg nævnte i den anden tråd Wauw nogle øjne! :hjerte: Glæder mig til at se nogle flere billeder af hende :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1084560]Kan godt forstå, du glæder dig - stort tillykke med hende. :flag:

Og en “omplaceret pensionist” er altså ikke det værste, man kan få, skal jeg hilse og sige. :D[/QUOTE]

Jeg er helt enig med dig Finn!

Jeg vil forfærdelig gerne have en killing når Smokey ikke er mere (eller jeg flytter til et sted med have der skal indhegnes), men Qalla kunne jeg bare ikke - med god samvittighed og uden at lyve - sige nej til da jeg fik tilbudet :hjerte:

Bare rolig, når hun kommer hjem (og jeg tager naturligvis ferie så hun kan blive lukket sikkert ind i min lille flok) så skal der nok komme masser af billeder af hende!! Lige nu ser jeg hende så ofte at jeg faktisk har det fint nok med at skulle vente, og der er nogle “milepæle” på vejen som gør nedtællingen nemmere :wink:

Skønne Qualla, og hvor er det bare herlig læsning at læse hun skal hjem til dig og nyde sin pension. Der er intet som når en killingekøber også gerne vil tage en af de voksne til sig.

Stort tillykke med den kommende kat og håber ikke at ventetiden bliver for lang :slight_smile:

[QUOTE=MoMo;1084568]Skønne Qualla, og hvor er det bare herlig læsning at læse hun skal hjem til dig og nyde sin pension. Der er intet som når en killingekøber også gerne vil tage en af de voksne til sig.

Stort tillykke med den kommende kat og håber ikke at ventetiden bliver for lang :-)[/QUOTE]

Jeg ville ikke tøve med at tage nogle af Annie’s katte til mig. Jeg kender dem allesammen efterhånden, og jeg holder helt utrolig meget af alle hendes dejlige katte :inlove:
Men Qalla især fordi hun er mor til min Cooper og fordi hun er årsagen til at det gode der er kommet ind i mit liv!

[QUOTE=Eva;1084541]Jeg kan godt forstå, at du er forelsket i hende - hun er virkelig dejlig :hjerte:

Tillykke med at hun nu flytter hjem til dig og drengene - du får endnu en dejlig kat fra Annie, hun kan bare det med at lave skønne katte :thumbup:[/QUOTE]

Fik du snuppet en legekammerat med hjem til dine to bøller :tihi:

Kan godt forstå du er hel væk i de øjne… nu kan jeg jo ikke se resten af hende så helheden er svær at udtale sig om :wink:

Helene altså…så skal vi på den igen…vi skal vente og vente og så lige vente lidt laaaang tid endnu.
Hvor mange dage er der til hun flytter ind hos dig?

Ligesom da du skulle have smukke Cooper…vi ventede og ventede sammen med dig…men hvad er det man siger, når bare resultatet er godt, er ventetid ingen sag…:smiley:

:felix:

Nej dog ikke. Ingen killing til mig i denne omgang. Der kommer ikke nogen ny killing før at jeg enten er flyttet til et sted med (indhegnet) have eller Smokey ikke er her mere.

(Selvom jeg er ret vild med Eminem hihi…)

Nej jeg ved det godt men hvis du lige følger dette link her: thomani.dk
Så ser du Qalla. Hun er i fuld kondition på de billeder (og det var de første billeder jeg så af hende i sin tid). Det er hun desværre ikke lige nu, men min teori går på at når hun bliver lukket og hormonerne forsvinder så der kommer ro på så skal hendes pels nok komme flot igen :ok:

[QUOTE=Sim-Sim;1084586]Helene altså…så skal vi på den igen…vi skal vente og vente og så lige vente lidt laaaang tid endnu.
Hvor mange dage er der til hun flytter ind hos dig?

Ligesom da du skulle have smukke Cooper…vi ventede og ventede sammen med dig…men hvad er det man siger, når bare resultatet er godt, er ventetid ingen sag…:smiley:

:felix:[/QUOTE]

:ups: Ja det skal vi nok…

Hvor mange dage :grubler: Det ved jeg faktisk ikke for der er ikke sat nogen dato endnu. Hun har et kuld på 3 og Eminem og Slim mangler stadig at blive afsat. Så skal killingerne lige flytte hjemmefra og derefter skal Qalla så steriliseres inden hun flytter. Jeg HÅBER at hun kan komme i august, men hverken jeg eller Annie ved noget konkret endnu.

Men jeg ved heldigvis hvor Annie bor :muhaha:

Og resultatet ER godt - nej det er fantastisk! Så ventetiden skal jeg nok klare :wink:

[QUOTE=Helene C;1084595]Nej dog ikke. Ingen killing til mig i denne omgang. Der kommer ikke nogen ny killing før at jeg enten er flyttet til et sted med (indhegnet) have eller Smokey ikke er her mere.

(Selvom jeg er ret vild med Eminem hihi…)

Nej jeg ved det godt men hvis du lige følger dette link her: thomani.dk
Så ser du Qalla. Hun er i fuld kondition på de billeder (og det var de første billeder jeg så af hende i sin tid). Det er hun desværre ikke lige nu, men min teori går på at når hun bliver lukket og hormonerne forsvinder så der kommer ro på så skal hendes pels nok komme flot igen :ok:[/QUOTE]

Nej…du skal jo have Qualla…det var mere om Eva var blevet fristet til en lille legekammerat…måske hun havde de store takser med til kattenus :høhø:

Haha… my bad! Jeg havde godt nok den store taske med, men ingen killinger røg i den, og jeg var den sidste der gik (som om det kommer som en overraskelse :tihi: ) og der var de der altså alle tre og tumlede rundt :wink: