Quanti´s H-kuld næsten 12 uger

Ja nu nærmer tiden sig hvor de små rejser hjemmefra :besvimer::besvimer:
Tiden går og de er klar til at stå på egne ben.
4 er reserveret mens skønne Herbie stadig manger et godt hjem :hjerte::hjerte::hjerte:

Her er lidt billeder fra dagens fotoshoot.

Først Herbie, som er til salg:

Haffelaf:

Hello Kitty:

Honey Pot:


Og rosinen i pølseenden Harry Potter, med en kamp vægt på 2,1 kilo !:besvimer:

Er de ikke blevet store ?? :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

NUUUUIIII…!!! Hvor er de bare nuttede!!! :thumbup: :thumbup: :juhu: :hjerte: :savle:

Nuuuuiii sikke nogen kæmper. Tror Haffelaf er favoritten i denne uge :slight_smile:

Hvor er de altsår bedårende:wehuu:

Små bedårende uldtotter :hjerte:

De er jo dejlige alle sammen:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: - og Herbie skal nok også finde sig en køber. Jeg tror, han bliver en rigtigt flot kat med et godt glimt i øjet. :slight_smile:

Jo, de er blevet store - og utroligt smukke :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Haffelaf:

Jeg er forelsket :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

De er allesammen så fine mis, men Harry Potter er efter min mening absolut den bedst typede.
Kan godt forstå du er stolt

Wow han er godt nok mega stor ham Harry Potter :wink:

Utroligt Herbie ikke er solgt endnu, han er da noget af en charmetrold :love2:

Ja det er de andre nu også, synes det er et utroligt smukt kuld (uden at have forstand på skovkatte) :hjerte:
Og jo bestemt, de er godt nok blevet store, det går så stærkt :smiley:

Orv, jeg vil nusse dem alle sammen! Er vild med det sidste billede af Honey Pot…jeg stikker min hånd ned til Honey Pot og a’er:tihi::hjerte:

Jeg er nu altså til Honey Pot :hjerte: :hjerte: Hvor er hun skøøøøøøn…

Men det er resten nu også :smelter:

:slight_smile: dejlige pelstotter :slight_smile: Kan ikke lade være med at more mig lidt over str :slight_smile: Da Rose var 12 uger vejede hun små 900 gram nu er hun på lige godt 2 kg :slight_smile: og er fra januar :slight_smile:

Ja jegn ved heller ikke liiiige hvad der sker med ham…han var jo selvfølgelig ikke lille ved fødslen…153 gram…men jeg har en bimse killing som er 4 uger ældre, han er lige så stor som hende…