Que Calor alias Prutten fylder 4 år idag

Stort tillykke til Prutten alias Que Calor som bliver 4 år idag

Tillykke og så får han sikkert lige et par ekstra godbidder…

Det kan du tro, han har fået sin livret, nemlig grillet rejer i tomat sovs

Tillykke til den dejlige prut, hvis han ikke spiser op, så send det lige til Brøndby - og send gerne Prutten med :slight_smile:

-tillykke -tillykke -tillykke

Stort Tillykke med den DEJLIGE -forelsket dreng

-tillykke

Gi ham lige en ekstra reje fra mig :slight_smile:

Til lykke med ham Birgitte -forelsket

Weeeeeeeeeee Stort tillykke med dagen

Jamen Birgitte da - her sidder vi og skvalder i telefonen, og jeg ved slet ikke, at dejlige Prutten fylder år.

Tillykke med den dejlige dreng

Takkk… kinarejer i tomatsovs med hvidløg, er bare guf, det synes Prutten altså også, han guffer det i sig, og levner INTET til de andre eller dig… desværre -høhø

Tak min blomst… ja vi fik da knævret en del :smiley: :smiley: Men du er nu så dejlig -love

Takkk merethe, tror ikke han kan rumme flere, måske til lidt natmad :smiley: :smiley: men hvem kan ikke det :stuck_out_tongue:

Tak søde Mette, ja tiden går, synes jo ikke det er længe siden jeg stod med den bette prut i hånden, meget fyldte han ikke dengang… det har så ændret sig -høhø

Hej SineGry min ven -love Tusind tak skal du have, Prutten ligger lige nu og slår mave hen over skødet på mig, og ikke om han rokker sig en millimeter, så jeg gætter mig lidt frem til hvilke taster jeg rammer -høhø

Hej SineGry min ven -love Tusind tak skal du have, Prutten ligger lige nu og slår mave hen over skødet på mig, og ikke om han rokker sig en millimeter, så jeg gætter mig lidt frem til hvilke taster jeg rammer -høhø[/quote]

Enig -thumbs

LOOOOOOOOOOOOOOOL det er sgu da REN hygge :smiley: Hvor dejligt. Giv prutten et stort kys lige i panden -love -love

Hej SineGry min ven -love Tusind tak skal du have, Prutten ligger lige nu og slår mave hen over skødet på mig, og ikke om han rokker sig en millimeter, så jeg gætter mig lidt frem til hvilke taster jeg rammer -høhø[/quote]

Enig -thumbs

LOOOOOOOOOOOOOOOL det er sgu da REN hygge :smiley: Hvor dejligt. Giv prutten et stort kys lige i panden -love -love [/quote:fxt4tw83]

:smiley: :smiley: Det ville jeg gerne gøre, men Han ligger tilpas sådan at min mave er i vejen, kan simpelthen ikke nå ned til ham :smiley:
Men øjeblik… jeg rusker lige lidt liv i drengen… så er kysset blevet plaseret, og som tak fik jeg en tunge lige i øjet :stuck_out_tongue:

Hej SineGry min ven -love Tusind tak skal du have, Prutten ligger lige nu og slår mave hen over skødet på mig, og ikke om han rokker sig en millimeter, så jeg gætter mig lidt frem til hvilke taster jeg rammer -høhø[/quote]

Enig -thumbs

LOOOOOOOOOOOOOOOL det er sgu da REN hygge :smiley: Hvor dejligt. Giv prutten et stort kys lige i panden -love -love [/quote]

:smiley: :smiley: Det ville jeg gerne gøre, men Han ligger tilpas sådan at min mave er i vejen, kan simpelthen ikke nå ned til ham :smiley:
Men øjeblik… jeg rusker lige lidt liv i drengen… så er kysset blevet plaseret, og som tak fik jeg en tunge lige i øjet :P[/quote:2i9t33ji]

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL gad jeg godt at se -xxrotflmao -wehu -wehu -LOL -LOL -rofl -rofl

Hej SineGry min ven -love Tusind tak skal du have, Prutten ligger lige nu og slår mave hen over skødet på mig, og ikke om han rokker sig en millimeter, så jeg gætter mig lidt frem til hvilke taster jeg rammer -høhø[/quote]

Enig -thumbs

LOOOOOOOOOOOOOOOL det er sgu da REN hygge :smiley: Hvor dejligt. Giv prutten et stort kys lige i panden -love -love [/quote]

:smiley: :smiley: Det ville jeg gerne gøre, men Han ligger tilpas sådan at min mave er i vejen, kan simpelthen ikke nå ned til ham :smiley:
Men øjeblik… jeg rusker lige lidt liv i drengen… så er kysset blevet plaseret, og som tak fik jeg en tunge lige i øjet :P[/quote:2t18u7jo]

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL gad jeg godt at se -xxrotflmao -wehu -wehu -LOL -LOL -rofl -rofl [/quote:2t18u7jo]

Prutten er virkelig en meget kærlig og hengiven kat, man kan gøre alt ved ham, ja lige bortset fra at kilde ham på maven :S
Men han er min allerbedste sengekammerat, som kat og menneske vi dele, dog tager prutten det hele :?

Tak min blomst… ja vi fik da knævret en del :smiley: :smiley: Men du er nu så dejlig -love[/quote]

Kan jo kun sige i lige måde… rart med en kinderspirit
[oregonian_bear9.gif]

Smukke fyr! -thumbs

Tusind tak skal du have, Prutten ved godt selv han ser godt ud… -høhø Eller det vil sige, han har hørt det så mange gange nu, at han slet ikke er til at styre når der kommer gæster -høhø Måske han kan snige sig til lidt ekstra kærtegn -thumbs