Queenie og killingerne

Queenie begyndte meget tidligt i morges at få presseveer. Det resulterede i 4 vildtfarvede småtlinger.
De tre af dem var ganske normale og lå på 90-96 gram - og så fik hun en lille undermåler på kun 75 gram. Lige fra starten var den lille meget atypisk: den føltes forkert, opførte sig forkert og forsøgte ikke at die. Da den et par timer gammel tissede blod, vidste jeg jo godt, hvor det bar hen.
Luna (der naturligvis forelskede sig i den straks den blev født:S) døbte den Mille og den ligger nu ude i haven :rip:

De tre andre har det tilsyneladende godt :slight_smile:

Her fra et par dage før fødsel:

Og fra i dag:

Tillykke med killingerne. - Hvor ærgerligt med den ene. :frowning:

Takker for kigget af de dejlige billeder! :ok:

Åh hvor trist med den lille misling :ked:
Håber de tre andre bliver nogle slemme banditter der får din gang igen til at ligne et indbrud :rock:

tillykke med de små <3 :slight_smile:

Søde, små killinger. Hvor er de bare pæne at se på, sådan nogle småbitte aby-hoveder :hjerte::hjerte:

Stakkels Luna. Men det lyder, som om killingen slet ikke var rustet til at overleve, og at det kun var godt, at det gik så hurtigt :rip:

Tillykke med familieforøgelsen :slight_smile:

Stort tillykke med de små :klap:

Trist med den lille baby :frowning:

Er det Major der er far til det kuld ?

[QUOTE=Catika;565751]
Er det Major der er far til det kuld ?[/QUOTE]

Nej, det er Zambezi, der er far til dem :slight_smile:

Tillykke med de tre små skønheder :hjerte:

De ser da dejlige og runde ud med en god varm glød i pelsen :wehuu: Det bliver spændende at følge dem :thumbup:

Det var trist med den lille, der ikke klarede det, men h*n har fred nu :brist::rip:

Hvad er kønsfordelingen :?

Tillykke med de 3 der har klaret den… jeg glæder mig til at følge dem og til billeder af når de sætter huset på den anden ende :slight_smile:

Trist med den der ikke klarede det :rip:

De tre sidste ser ud til at have det godt … hvor er de fine :wehuu:

Der er 2 piger og 1 dreng tilbage.
Den døde var også en pige - naturligvis dejlig mørk …

Stort tillykke med de små :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Tillykke med familieforøgelsen…
Hvor ser de allerede fine ud!!

Tillykke med dem - de ser dejligt farverige ud. :slight_smile:
Trist med den fjerde. Der var blevet endnu mere ballade i huset med fire, men så må de tre andre jo fylde søsters plads ud også. :wink:

[B]Tillykke med trillingerne - Må de vokse sig store og stærke :wink:

:rip: lille Mille

[/B]

Jamen det gør det jo ikke mindre spændende :ok:

Betyder det at Glamour er blevet moster, eller har jeg løjet for hende?
Stort tillykke med dem, trist med den sidste, men i det mindste gik det hurtigt.

[QUOTE=Highfield;565800]Betyder det at Glamour er blevet moster, eller har jeg løjet for hende?
Stort tillykke med dem, trist med den sidste, men i det mindste gik det hurtigt.[/QUOTE]

Det er Glamours halvsøster, der har fået killinger :ok:
Er hun glad for den nye titel? :slight_smile:

Næh, så kom de endelig :slight_smile: Tillykke med de tre vildtfarvede bomber!