Quivive har også rundet 1000 indlæg ;) Nu med afstemning

Nu hvor jeg så i min egen navne-tråd, gik det op for mig, at Malle også har sneget sig over 1000 indlæg. :wink:

Malle opdrætter Maine Coon under stamnavnet GigantCat sammen med sin bedre halvdel, Glenn. Desuden har de spanske internatshunde og kaniner, et rigtig hyggeligt dyrehjem på landet. Hun arbejder hos en ejendomsmægler og bruger uendeligt meget tid i bestyrelsen i Viking Cats.

Så slå jer løs med forslag. :smiley:

og så laver hun en absurd lækker nutella-creme til desserter… den er bare yummy yummi yummi!!!

Og elsker Labre Larver :slight_smile:

Og tortie misser :slight_smile:

Ikke kun det… hun er hamrende god til at lave rigtig lækker mad! :savle:

Og så har hun også sine meningers mod :slight_smile:

Det er faktisk Malenes skyld at Kattegale i sin nuværende form findes…

i 2007 var hun på Roskilde Dyrskue… der var jeg også… sammen med min x mand der ikke kunne lide katte…

og ved den lejlighed placerede hun uden videre Yankee i armene på mig… og der stod jeg så med 1 stk KÆMPE kræ i armene… storspindende og aldeles vidunderlig…

manden var solgt - jeg ville have kat og han ville have MCO

så Malene var faktisk grunden til at jeg kom ind i katteverdenen :slight_smile:

Regitze - rykker du ikke tråden op, så den ligger konstant øverst sammen med de andre navnetråde? :slight_smile:

Done :slight_smile:

Hihi, tak :slight_smile: Nu blev det maaaaaajet mere overskueligt for mig :tihi:

[QUOTE=Battlestar;893184]Det er faktisk Malenes skyld at Kattegale i sin nuværende form findes…

i 2007 var hun på Roskilde Dyrskue… der var jeg også… sammen med min x mand der ikke kunne lide katte…

og ved den lejlighed placerede hun uden videre Yankee i armene på mig… og der stod jeg så med 1 stk KÆMPE kræ i armene… storspindende og aldeles vidunderlig…

manden var solgt - jeg ville have kat og han ville have MCO

så Malene var faktisk grunden til at jeg kom ind i katteverdenen :)[/QUOTE]

Dejligt og få skyld for noget godt :høhø:

Yankee han omvendte mange mænd :hjerte: Kan huske du sendte et billede fra dyrskuet, prøvede lige og lede efter det, men det er nok desværre gået tabt på den gamle computer :frowning:

[QUOTE=Quivive;893530]Dejligt og få skyld for noget godt :høhø:

Yankee han omvendte mange mænd :hjerte: Kan huske du sendte et billede fra dyrskuet, prøvede lige og lede efter det, men det er nok desværre gået tabt på den gamle computer :([/QUOTE]

det billede har jeg endnu :slight_smile:

mød Yankee - katten der gjorde det hele muligt :slight_smile:

Jamen der må vist lidt ord på bordet:

Malle er en person som er meget omsorgsfuld, har virkelig god humor, brænder for sit opdræt og Maine Coon racen, er virkelig engageret i Viking Cats og så er hun altid parat til at lytte til en og hjælpe i nødens stund…for mig er hun Maine Coon verdens “Mamma” :hjerte:

[QUOTE=Battlestar;893545]det billede har jeg endnu :slight_smile:

mød Yankee - katten der gjorde det hele muligt :)[/QUOTE]

Tak :slight_smile: Der var det jo :slight_smile: Det er så godt et billede, så det er straks gemt i Yankee’s mappe :slight_smile:

Kattegales Maine Coon mamma…og noget mere :slight_smile:

Gigant Gourmet-kyndig Coon Mamma

den køber jeg :slight_smile: jeg ELSKER navne uden “med” … det er rigtig godt!

hehe sikke meget i en sætning :slight_smile:

Jeg er ikke ret glad for at Coon står alene, det er nemlig for mig slet ikke et positivt ord. Det er et gammelt skældsord for en doven neger/slave. Jeg jeg får helt myrekryb hver gang en Maine Coon bliver kaldt for en Coon :slight_smile:

[QUOTE=Quivive;894759]hehe sikke meget i en sætning :slight_smile:

Jeg er ikke ret glad for at Coon står alene, det er nemlig for mig slet ikke et positivt ord. Det er et gammelt skældsord for en doven neger/slave. Jeg jeg får helt myrekryb hver gang en Maine Coon bliver kaldt for en Coon :-)[/QUOTE]

Okay? Se dét vidste jeg ikke!
Har netop brugt forkortelsen meget, men vil nu gøre mit bedste for at holde op…

Coon er også slang for bondeknold :tihi:

Ja, det havde jeg nemlig hørt… og brugte derfor ordet som en kærlig forkortelse… Især fordi jeg i den grad kan se Thane stå og hænge i døren ind til laden med et halmstrå i mundvigen :smiley: