Quiz Battle

Fornøjeligt spil - håber der er kommet nye spørgsmål siden jeg var logget ind sidst. Taktik er 9/10 af spillet, med mindre man bare syntes det er sjovt at svare på spørgsmål:-)
Holmeinc bruger jeg også der.

[QUOTE=HolmeInc;1059460] Taktik er 9/10 af spillet, med mindre man bare syntes det er sjovt at svare på spørgsmål:-)
Holmeinc bruger jeg også der.[/QUOTE]
Det kan godt være. Men så er dem, jeg har spillet imod ikke bedre taktikere end mig - for jeg vinder da tit nok til at jeg synes det er okay :slight_smile:

[QUOTE=HolmeInc;1059460]Fornøjeligt spil - håber der er kommet nye spørgsmål siden jeg var logget ind sidst. Taktik er 9/10 af spillet, med mindre man bare syntes det er sjovt at svare på spørgsmål:-)
Holmeinc bruger jeg også der.[/QUOTE]

Taktik måske nok, men da også enten god paratviden eller en god hukommelse, hvis du tænker på at spørgsmålene går igen.
Jeg kan da ikke huske svarene på samtlige spørgsmål - et par enkelt fiser ind, men langt fra alle.

Ja hukommelse er klart en god ting til det spil. Jeg spillede det meget i januar og februar, stoppede idet jeg efterhånden kunne huske langt de fleste spørgsmål. De kan jo sagtens have lavet mange nye spørgsmål siden da.
Taktik er måske mere langtidsplanlægning:-) Der er en hjælp funktion der fortæller om hvordan du kan samle point sammen. Eks hvis du har lavet dig en tredobling af en farve og er i stand til at svare alle 5 spørgsmål og sætte de

Nå der blev slutningen på min sætning så ædt af det store ingenting…

Det jeg prøvede på at kommunikere er at jeg ser spillet mindre som taktik men mere som planlægning af den mest optimale måde at bruge de farver på spørgsmål man har trukket.

Eks hvis du har lavet dig en tredobling af en farve og er i stand til at svare på 4 spørgsmål og har muligheden for at sætte 5 spørgsmål, som er en x2 - jamen så får du jo 523 af de mulige point, og det er da sejt at få flere tusinde point for et nemt svar.

Eller også er det bare en konkurrencenørd som mig det syntes det er tophumor:tihi:

[QUOTE=HolmeInc;1059536]Nå der blev slutningen på min sætning så ædt af det store ingenting…

Det jeg prøvede på at kommunikere er at jeg ser spillet mindre som taktik men mere som planlægning af den mest optimale måde at bruge de farver på spørgsmål man har trukket.

Eks hvis du har lavet dig en tredobling af en farve og er i stand til at svare på 4 spørgsmål og har muligheden for at sætte 5 spørgsmål, som er en x2 - jamen så får du jo 523 af de mulige point, og det er da sejt at få flere tusinde point for et nemt svar.

Eller også er det bare en konkurrencenørd som mig det syntes det er tophumor:tihi:[/QUOTE]

Ja, men det forudsætter jo, at du kan svare rigtigt på alle spørgsmål. Jeg laver da ofte den omtalte planlægning, men det lykkes langt fra altid, fordi jeg får spørgsmål jeg ikke kan svare på :slight_smile:

Hehehe, nej det er da heller ikke altid det lykkedes for mig, men des sjovere når det hele så falder i hak:-)