Race oversigt over mange racer

http://www.scarlettini.nl/kattenrassen.htm
Faldt over den sjove side her. Ved selvfølgelig ikke hvor godt typede kattene er men er da lidt sjovt men en oversigt over en masse racer fra forskellige forbund samlet et sted. Har hun glemt nogle?

[QUOTE=tzari;1107009]Van Scarlettini
Faldt over den sjove side her. Ved selvfølgelig ikke hvor gode type kattene er men er da lidt sjovt men en oversigt over en masse racer fra forskellige forbund samlet et sted. Har hun glemt nogle?[/QUOTE]
Hun har da i hvert fald glemt at bede om lov til at bruge billederne af Europeen, den paphat!
VH
Susanne

hvem er det da :slight_smile: suk flot folk glemmer at spørge om lov, jamen så kan i da lige gå ind og fortælle hende om copyright

Jeg vil gætte på at hun bare har napset billeder hun kunne lide…

Det er Lusali´s Pussy Galore, vores “gamle” europe, og copyrightmarkeringen er tydeligt fjernet - copyrighten er Johnny Krügers, og idet han er professionel fotograf har jeg meget svært ved at forestille mig at han har givet OK til at fjerne det - jeg har i hvert fald ikke!
VH
Susanne

ej hvor stridt :open_mouth: :S så er det jo ikke et “uheld” men fuldt overlagt :S

[QUOTE=Susanne W;1107018]Det er Lusali´s Pussy Galore, vores “gamle” europe, og copyrightmarkeringen er tydeligt fjernet - copyrighten er Johnny Krügers, og idet han er professionel fotograf har jeg meget svært ved at forestille mig at han har givet OK til at fjerne det - jeg har i hvert fald ikke!
VH
Susanne[/QUOTE]
Så giver man fotografen/ophavsretshaver et lille ‘hint’ og så sender han hende en stor fed faktura for uretmæssig brug samt besked om at få billedet fjernet!

hun har glemt elf og bambino

Koraten er den i GCCF meget vindende Aerostar Spectre (mange opdrætteres idealkat), fotograf Alan Robinson. Billederne kan findes flere steder på nettet.

Jeg synes der mangler en Danish Shorthair og en Danish Longhair :?

Sjov side, hvor jeg blev glædelig overrasket over, at se at Singapura var med: :thumbup: De er næsten altid “glemt”

Cats og Conni

men er de godkendt nogle steder?

Er en Sumxu, (som umiskendeligt ligner et dovendyr), godkendt nogen steder? :tihi:

[QUOTE=nudivine;1107088]hun har glemt elf og bambino[/QUOTE] : Det er kun FIFE godkendte racer:D

Cats og Conni

[QUOTE=conninissen;1107288]: Det er kun FIFE godkendte racer:D

Cats og Conni[/QUOTE]

nej. for Savanah er ikke, og bliver aldrig Fife anerkendt. elf og bambino er anerkendt i et af de amerikanske forbund.

Foroven er indikeret at de med grønt blink er FIFe godkendte racer :wink:

Hvilket? :?

tica. umiddelbart.

Eller Kellas Cat (den ligner godt nok ikke en jeg har lyst til at klappe)?

Hvordan når du frem til det? For kigger jeg her så finder jeg ikke racen på listen.