Racefremvisning i Brørup d. 5.4

Ja, jeg har lige fået denne her mail, og tænkte lige at jeg ville poste den herinde. Der kunne jo godt være en del interesserede, der måske ikke lige havde fået mailen.

Nettobuild i Brørup starter en ny afd. op med dyreartikler d. 1. april 2009
I den forbindelse har de arrangeret race fremvisning af katte, i samarbejde med Royal Canin. Søndag d. 5. april 2009, kl.10.00 – 16.00
Nettobuild og Royal Canin har spurgt om Jyrak vil være behjælpelig med at finde nogle opdrættet, der vil komme med deres katte.
Vi håber i har lyst til at bruge nogle timer sammen i hinandens, og ikke mindst publikums selskab.
Hvis du gerne vil deltage så kontakt: Annie Orthmann på mail [email protected] eller tlf.
Senest onsdag d. 1. april 2009

[quote=Eva K;153905]Ja, jeg har lige fået denne her mail, og tænkte lige at jeg ville poste den herinde. Der kunne jo godt være en del interesserede, der måske ikke lige havde fået mailen.

Nettobuild i Brørup starter en ny afd. op med dyreartikler d. 1. april 2009
I den forbindelse har de arrangeret race fremvisning af katte, i samarbejde med Royal Canin. Søndag d. 5. april 2009, kl.10.00 – 16.00
Nettobuild og Royal Canin har spurgt om Jyrak vil være behjælpelig med at finde nogle opdrættet, der vil komme med deres katte.
Vi håber i har lyst til at bruge nogle timer sammen i hinandens, og ikke mindst publikums selskab.
Hvis du gerne vil deltage så kontakt: Annie Orthmann på mail [email protected] eller tlf.
Senest onsdag d. 1. april 2009[/quote]

Ej, hvor skægt, det er jo lige ved siden af, hvor Flemming arbejder, og under 10 km fra hvor vi bor, så det kunne da være fedt, om vi kan komme med :smiley:

Ved du, om det kun er for medlemmer af Jyrak?

Miff - Det er jeg ret så sikker på at det ikke er :slight_smile: Vil regne med at alle bliver modtaget med åbne arme, sådan plejer det i hvert fald at være.

Ps. Det er ikke noget jeg selv regner med at skulle med til.

[quote=Eva K;154220]Miff - Det er jeg ret så sikker på at det ikke er :slight_smile: Vil regne med at alle bliver modtaget med åbne arme, sådan plejer det i hvert fald at være.

Ps. Det er ikke noget jeg selv regner med at skulle med til.[/quote]

Jeg har skrevet en mail til Annie og forhørt mig :slight_smile:

Ærgerligt at du ikke skal med, vi ville gerne nusse lidt på Diego den lækre kat :wink:

Nej, men det vil da være en super mulighed for Bugatti og Mercedes at blive vænnet til udstilling osv.

Miff - Helt sikkert, der er jo noget mere fredeligt og færre mennesker til sådan en end på en rigtig udstilling :slight_smile: Nej, jeg skal jo både til Hornslet i den kommende weekend og til en racefremvisning d. 4.4 (dagen før den i Brørup) i Egå, så det ville være alt for meget for kattene, synes jeg.
Derudover er der også for langt -tihi

Lyder da meget skægt, Vi kan stille med 3 stk mco og vi er medlem af Jyrak, men vi er ikke opdrætter.
Lidt svært når man kun har kastrater.

[quote=Eva K;154224]Miff - Helt sikkert, der er jo noget mere fredeligt og færre mennesker til sådan en end på en rigtig udstilling :slight_smile: Nej, jeg skal jo både til Hornslet i den kommende weekend og til en racefremvisning d. 4.4 (dagen før den i Brørup) i Egå, så det ville være alt for meget for kattene, synes jeg.
Derudover er der også for langt -tihi[/quote]

Ja, det kan jeg godt forstå, vi kommer nu også til Hornslet og måske Egå, men det er bare for at kigge så :slight_smile:

[quote=irene;154225]Lyder da meget skægt, Vi kan stille med 3 stk mco og vi er medlem af Jyrak, men vi er ikke opdrætter.
Lidt svært når man kun har kastrater.[/quote]

Mon ikke det er ligegyldigt, så længe der er katte med :slight_smile:

Men fedt, hvis I også kom med, så kunne vi også hilse på hinanden :thumbup:

Irene - Hehe, det kender jeg godt. Alle mine 4 er også kastrater - men derfor er de nu stadig gode til udstilling :slight_smile: Jeg synes generelt opdrættere/jyrak-bestyrelse har lidt svært ved at huske at ikke alle der udstiller eller er med i jyrak er opdrættere :wink: Har da i hvert fald skrevet en “rette”-mail til ret mange gange hvor de har inviteret “opdrættere” til deres arrangementer -tihi

Miff - Aah! Men så kan du jo klappe Diego rigeligt de andre steder :smiley:

Ja,kunne være sjovt. Men skal lige høre ved manden, for sjovt nok er alle kattene hans (på papiret) og han syntes de har det bedst herhjemme. Men det var jo en god måde at se hvordan de ville te sig, på en rigtig udstilling. Og det har vi jo aftalt at de skulle prøve.

jeg kunne faktisk godt finde på og tage med hvis nogen evt gider samle mig op på vejen. (vejle)

Nu er vi meldt til :thumbup: Det kostede godt nok en indmeldelse i Jyrak for at være sikker, men pyt den skal vi jo bruge alligevel, hvis vi skal prøve en rigtig udstilling :slight_smile:

Ja, jeg har jo lovet Abel og Kokos at de ikke skal slæbes med på udstilling mere, og et ord er jo et ord, så det bliver et besøg uden katte, men det bliver jeg da også nødt til, for jeg bor så 8 km. på den anden side af Brørup, end Jane, så jeg skal da over at kigge :slight_smile:

Er der andre end os herinde fra, der kommer på søndag? :?

Det kunne være hyggeligt at hilse på jo, også selvom I bare kommer og kigger :slight_smile:

Er det virkelig kun os, der kommer i morgen i Brørup?

Hvor ærgerligt, men jeg er sikker på, at vi nok skal få en god dag ud af det :slight_smile:

Hvordan var dagen så Miff? :slight_smile:

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=7456