Racefremvisning i Plantorama i Randers og Egå

I anledning af Plantorama’s fødselsdag, vil de gerne have en lille racekatte fremvisning.
Det er d. 19.8. fra 9-16.

Der vil være 8 dobbeltbure, og vi vil gerne have så mange racer som muligt, så som udgangspunkt er det 1 dobbeltbur pr race. Har man 1 kat med, får man et enkeltbur. Har man 2-3 katte med får man et dobbeltbur.

Der er allerede tikket lidt tilmeldinger ind.

Egå
Maine coon (dobbeltbur)
Europé (dobbeltbur)
Aby (dobbeltbur)
Orientaler (enkeltbur)

Randers
Norsk skovkat (dobbeltbur)
Maine coon (dobbeltbur)
Russer

Det er dog kun for JYRAK medlemmer. Tilmelding kan ske til mig på [email protected]

Er der slet ikke nogen der er interesseret denne gang? I kan vel ikke alle være taget på sommerferie! :smiley:

Vi mangler i øvrigt maine coons igen. De to der havde meldt til, havde lige glemt at de skulle til Flensborg :wink:

hvor mangler der MCO henne?

for hvis det er i Randers kan vi jo spørge Tina? Jeg kører hende gerne frem og tilbage :tihi:

Pia - Lige pt er det begge steder. Men jeg har lige kontaktet en der var på venteliste til begge steder, så alt efter hvor hun helst vil hen… :slight_smile:
Men ellers så var det da en god idé med Tina :slight_smile:

Det er desværre lidt for langt væk fra mig til, at jeg kan dukke op med mine kattemisser :frowning:

Jeg nupper gerne Junior med i Randers hvis der mangler :slight_smile:

Kommer du ikke til Flensborg?

Super, jeg ser lige på hvad Tina E. svarer og vender tilbage til dig :slight_smile:

Ikke denne gang nej.

[QUOTE=Eife;901777]Er der slet ikke nogen der er interesseret denne gang? I kan vel ikke alle være taget på sommerferie! :smiley:

Vi mangler i øvrigt maine coons igen. De to der havde meldt til, havde lige glemt at de skulle til Flensborg ;)[/QUOTE]

Det havde jeg helt glemt - vi/jeg kommer med et kuld NFO-killinger, og vil egentlig helst til Randers - men er det Egå, der mangler NFO så er det der vi tager hen (men helst Randers).

Mvh Brian

[QUOTE=Brain;902137]Det havde jeg helt glemt - vi/jeg kommer med et kuld NFO-killinger, og vil egentlig helst til Randers - men er det Egå, der mangler NFO så er det der vi tager hen (men helst Randers).

Mvh Brian[/QUOTE]

Jeanette har allerede tilmeldt sig i Randers, men hvis I vil komme til Egå med dem er det super. Så skriver jeg jer lige på listen…

Glimrende - tak for det

Mvh Brian

Og jeg er ved at være træt af at være arbejdsramt den weekend, for det var rigtigt hyggeligt sidste gang…! Håber I får en lige så god søndag ud af det denne gang.
VH
Susanne

Desværre er det samme weekend som udstillingen i Flensborg :frowning:

Ja det kunne være sjovt, men står også og skal til Flensburg i den weekend

Hvis ikke det kun var for medlemmer, så kunne jeg da godt komme med en bimse :stuck_out_tongue:

Du er da medlem af Jyrak, er du ikke ? (eller var det kun sidste år )

Nemlig Camilla :slight_smile:

Men kan da melde mig ind (:

Så må ferien være ved at være ovre, synes I ikke at I skal tilmelde jer? :smiley: