Racefremvisning i Tilst

Jeg medbringer lige dette jeg fik pr. mail :slight_smile: Jeg kan desværre ikke selv komme, har deadline på min bachelor d. 16., så spår at jeg har ret travlt til den tid :tihi:

[B]Royal Canin og Maxi Zoo i Tilst inviterer til racefremvisning d. 12. december fra kl. 10.00 – 16.00.
Der er 10 burer, det er de gamle dommerburer og der er 1 bur pr. udstiller.
Tilbagemelding sker til Flemming og Solveig hurtigst mulig.

Mange hilsner
Flemming og Solveig

[/B][B][email protected][/B]

Wee, det vil jeg med til!!!

En skam at du ikke kan komme, men som du siger er der nok drøn på for dit vedkommende!!

Øøøøøøv det kan vi ikke deltage i, min datter har fødselsdag d. 11 og vi er booket i weekenden til fødselsdagsfester

Min halvskaldede Gammelsmølf Gizmo ville da garanteret elske at komme med, men jeg aner ikke hvordan jeg skal komme derud og ved heller ikke helt om jeg “gider” vaske Junior for at tage ham med (og han trænger i den grad :tihi:)

er det, det samme som sidste gang hvor vi var afsted ???

Det kommer an på hvad du mener med sidste gang? :slight_smile:

hov det var henvendt til eva hehe.

nå men vi har jo en enkelt gang været til racefremvisning før i århus og ville høre om det var det samme:)

Åh ville elske at fremvise en russer. Dem er der ikke så mange af jo. Men jeg ville ikke ane hvordan jeg kom derop. Benteeeeee…! Skal du ikke op og vise Tango frem? Så ku’ du jo liiiige køre herned og tage mig med - eller noget :ups:

da det er i vores baghave er det sikkert at vi kigger derover i løbet af dagen.

Der er da også en god chance for at jeg kommer forbi og kigger :slight_smile:

jeg skal desværre på job d. 12

så ku du jo lige stikke forbi os til en kop mokka:p

Åhhh det ville jeg ellers gerne, men må hellere blive hjemme hos ungerne og manden, da jeg jo er væk hele weekenden før.

jeg prøver lige at få vagten afsat

[quote=Fairypaw;299425]hov det var henvendt til eva hehe.

nå men vi har jo en enkelt gang været til racefremvisning før i århus og ville høre om det var det samme:)[/quote]

Nej, den du var med til med dine to små tortie bimser var i Egå :slight_smile: Denne er i den anden ende af Århus, ca…

[quote=Bamse;299373]Wee, det vil jeg med til!!!

En skam at du ikke kan komme, men som du siger er der nok drøn på for dit vedkommende!![/quote]

Jamen så må du og Tina da lige finde ud af noget :stuck_out_tongue:

Skal du ikke have Junior med til Rødekro? Men ellers så lad da være at vaske kræet, gør jeg i hvert fald ikke for racefremvisninger :slight_smile:

Det kunne da være hyggeligt, det var det i hvert fald sidst jeg var med derude.

Du kan sagtens køre med mig Tina hvis jeg får en plads. Jeg skriver til hende og spørger nu!

Okay, så venter jeg lige og hører hvad du får at vide inden jeg mailer hende.

Og nej Eva, Junior skal ikke med til Rødekro. Jeg tror ikke han er en TICA-udstillingsmis, for det han hader mest på udstillinger er at skulle ind og ud af bure :ups:

skulle egentlig til julehygge i kolding den dag , men vi arbejder på at få det flyttet til om aftenen og søndag - men det står og falder med om en veninde skal spille liga kamp søndag - så vi venter spændt og håber der er plads

Tina - Jeg har fået svar og har fået plads til de to drenge! :slight_smile:

Så prøver jeg lige at skyde en mail afsted og se om der er held for mig også :ok: