Jeg medbringer lige dette jeg fik pr. mail Jeg kan desværre ikke selv komme, har deadline på min bachelor d. 16., så spår at jeg har ret travlt til den tid
[B]Royal Canin og Maxi Zoo i Tilst inviterer til racefremvisning d. 12. december fra kl. 10.00 – 16.00.
Der er 10 burer, det er de gamle dommerburer og der er 1 bur pr. udstiller.
Tilbagemelding sker til Flemming og Solveig hurtigst mulig.
Min halvskaldede Gammelsmølf Gizmo ville da garanteret elske at komme med, men jeg aner ikke hvordan jeg skal komme derud og ved heller ikke helt om jeg “gider” vaske Junior for at tage ham med (og han trænger i den grad )
Åh ville elske at fremvise en russer. Dem er der ikke så mange af jo. Men jeg ville ikke ane hvordan jeg kom derop. Benteeeeee…! Skal du ikke op og vise Tango frem? Så ku’ du jo liiiige køre herned og tage mig med - eller noget
Okay, så venter jeg lige og hører hvad du får at vide inden jeg mailer hende.
Og nej Eva, Junior skal ikke med til Rødekro. Jeg tror ikke han er en TICA-udstillingsmis, for det han hader mest på udstillinger er at skulle ind og ud af bure
skulle egentlig til julehygge i kolding den dag , men vi arbejder på at få det flyttet til om aftenen og søndag - men det står og falder med om en veninde skal spille liga kamp søndag - så vi venter spændt og håber der er plads