Racefremvisning på Dyrenes Dag i Plantorama d. 12 feb. 2017

Så er vi, Jyrak, klar til Racefremvisning på Dyrenes Dag i Plantorama d. 12 feb. 2017 i tidsrummet 08.00 - 16.00.

Da vi ønsker så mange racer repræsenteret i butikkerne, kan det forekomme at vi er nødtil at vælge blandt de tilmeldte.
Så vil du være sikker på en plads, så tilmeld hurtigst muligt.
Vær obs på vi har i år fået ny butik i Vallensbæk, så håber at vi også der at kunne stille med nogle katte :slight_smile:

Kunne du tænke dig at deltage og vise din kat(te) frem denne dag skal du kontakte følgende tovholdere senest 1. feb.

Ålborg: Lykke Simonsen - [email protected]

Viborg: Tanja Trillingsgaard - [email protected]

Randers: Kamilla Tholstrup - [email protected]

Egå: Birgit Holme - [email protected]

Vejle: Simone Søderberg - [email protected]

Sønderborg: Marianne Hindkjær - [email protected]

Odense - Sonja Aurbo Nielsen - [email protected]

Hillerød - Anette Kampf - [email protected]

Vallensbæk - Anette Kampf - [email protected]

Mere info vedr dagen vil blive udsendt senere direkte fra tovholderne.
(Da det er en racefremvisning, vil det ikke være muligt at deltage med huskatte)

Jeg deltager vist nok allerede i Hillerød med ildere. :tihi:

Tag gerne en kat med under armen også :wink:

Dette er det første, jeg hører om arrangementet. Jeg formoder, der kan komme Korater til både Hillerød og Vallensbæk :slight_smile:

ja det var jo planen at vi skulle deltage i viborg, Men vi har måtte melde fra igen, da fjolset her helt havde glemt han havde en nok så vigtig opgave den søndag og fru tonya kan desværre ikke klare det alene, så ingen race fremvisning til os.

Vi er tilmeldt i Viborg :slight_smile:

Arbejdsweekend her :venter:

Kan man deltage som fremviser selvom man er medlem af en anden klub, hvis det er et spørgsmål om at få repræsenteret en race?

Jeg er ret sikker på at Anette Kampf vil modtage assistance af næsten enhver slags på Sjælland med kyshånd :wink: Hun skal jo pludselig dække 2 butikker i stedet for hidtil kun 1! (På Jyllands siden bliver der næste gang nok også en ekstra butik, idet der er ved at blive lavet en Plantorama i Horsens også)
VH
Susanne

Hmm - Vallensbæk vil lige være noget for Rags. Han elsker at blive nusset på fremvisningerne… :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1302003]Hmm - Vallensbæk vil lige være noget for Rags. Han elsker at blive nusset på fremvisningerne… :slight_smile:

[/QUOTE]

Tager du ikke også den lækre Bastian med som repræsentant for de voksne huskatte? (Og kan man få lov at kysse den mave:hjerte:?)

Nej, det er kun racekatte, så ingen huskatte.
Men den lækre Bastian kan du møde på Racekattens udstilling i Nærum 5. februar… :wink:

Det er nemlig rigtigt. Hele formålet er at slå et slag for racekattesporten. Plantorama stiller plads til rådighed (og som regel lidt mad og noget at drikke), de har et ekstra trækplaster i butikkerne den dag - og vi får mulighed for at promovere racekattene uden at det koster andet end noget tid og arbejde. Win-win :slight_smile:

Ja, men hvor ville jeg ønske, at du brugte at andet ord. Bare sig “racekatte” i stedet for “racekattesporten”.

Vi skal give publikum ideen om et kæledyr af høj kvalitet, som kan berige tilværelsen i deres hjem. Alt det med sport og udstillinger og konkurrencer kommer senere.

vh

Andreas

[QUOTE=FinnFrode;1302005]Nej, det er kun racekatte, så ingen huskatte.
Men den lækre Bastian kan du møde på Racekattens udstilling i Nærum 5. februar… ;)[/QUOTE]

Nå ja selvfølgelig! racefremvisning:dokdok: Men ærgerligt for mig, for jeg kan ikke komme til udstillingen i Nærum:-(

[QUOTE=Andreas;1302022]Ja, men hvor ville jeg ønske, at du brugte at andet ord. Bare sig “racekatte” i stedet for “racekattesporten”.

Vi skal give publikum ideen om et kæledyr af høj kvalitet, som kan berige tilværelsen i deres hjem. Alt det med sport og udstillinger og konkurrencer kommer senere.
[/QUOTE]
Potato-potatoe:) For mig er en del af det der foregår i kattesporten netop at udbrede kendskabet til racekattene - jeg antyder langt fra at folk skal udstille sin kat, du lægger mere i udtrykket end hensigten. Desuden bestemmer folk jo selv hvad de fortæller om sine katte på dagen :slight_smile:
VH
Susanne

Det er jo betegnelsen på det, vi laver. Vi kan godt være enige om, at indholdet er det vigtigste. Men det er ikke helt ligegyldigt, hvad vi skriver udenpå på etiketten. Især ikke i forhold til andre uden for katteverdenen.

Det engelske ord er cat fancy. Det dækker en bredere samling hobby aktiviteter. Animal fancy - Wikipedia

Problemet med ordet “sport” er, at det primært betegner fysisk udfoldelse og konkurrence.Sport - Wikipedia

vh

Andreas

Andreas - Øj, jeg synes du ordkløver nu :høhø:
Men hvad Susanne kalder det her på et katteforum er jo ikke det samme som hvad hun (og vi andre) står og siger til folk når vi møder dem med kattene? :slight_smile:

[QUOTE=Eva K;1302064]Andreas - Øj, jeg synes du ordkløver nu :høhø:
[/QUOTE]

Navnet er del af vores identitet. Og derfor synes ikke jeg, at det er ligegyldigt, hvordan vi omtaler os selv.

Jeg har forstået, at I ser anderledes på det. :stuck_out_tongue:

Punktum.

Andreas

Hvem deltager i Hillerød :?