Racefremvisning på Frijsenborg 22.-23. August

Ja, hvem herinde skal med der? Evt. bare som publikum til arrangementet

Jeg skal med begge mine drenge. Vi fra studiekredsen blev inviteret af Flemming til juni-arrangementet, men har set at JYRAK har sendt invitation ud her for et par uger siden. Nogen herinde fra der har meldt til? :slight_smile:

Med mindre der pludselig dukker en mail op om at huskatte ikke er velkomne til en racepræsentation til en drengerøvsevent :høhø: - så dukker jeg op med Gizmo begge dage.

Samkørsel fra Randers vil være meget velkommen - alternativt kan jeg muligvis tilbyde det samme en af dagene?

er der en af jer der skriver det i kalenderen så vi kan sprede budskabet om arrangementet ?

:kram: :tak:

Og for en god ordens skyld er her et link til hovedarrangementet Frijsenborg Explorer: Jagtrejser til Skotland, England og Irland | Jelling Jagtrejser

Kattene er inviteret med af Royal Canin, der har en stand.

Tina - Jeg vil gætte på at du kan gøre med Tine lørdag og Laina søndag :slight_smile: Men du kan jo lige høre dem ad. Da vi snakkede med Flemming til grill arrangementet, sagde han at vi fik en mail med videre detaljer sådan lige et par dage før :slight_smile:

Regitze -Det gør jeg lige hvis der ikke allerede er andre der har været ude :slight_smile:

WOW, det er et spændende program! Det glæder jeg mig da helt vildt til!!!
hehe, men nej, kat er godt nok ikke lige nævnt nogen steder

Er der nogen mulighed for stadig at tilmelde sig?
SIkkert ikke… Øv, det lyder ellers rigtig hyggeligt…

Der er vist desværre ikke flere pladser ledige. Det var ihvertfald hvad jeg fik af vide onsdag, da jeg ville tilmelde Romano. :ked:

sussie - Nej, desværre ikke :frowning: Kunne ellers have været hyggeligt :slight_smile: Men du er da velkommen til at kigge forbi alligevel?

KKH - Men du bor jo da heller ikke så langt væk, så du kommer da med og hilser på? :slight_smile:

[quote=Eva K;241304]sussie - Nej, desværre ikke :frowning: Kunne ellers have været hyggeligt :slight_smile: Men du er da velkommen til at kigge forbi alligevel?

KKH - Men du bor jo da heller ikke så langt væk, så du kommer da med og hilser på? :)[/quote]

Ja jeg kommer helt sikkert og hilser på, jeg skal da ikke gå glip af Sebastian Klein, og jeres skønne misser. :thumbup:
Men det bliver først om søndagen, da manden og trolden fylder år om lørdagen.

KKH - Det lyder godt :slight_smile: Jeg glæder mig til at se voltige, det har jeg ikke oplevet før.

Og så er det lige, at jeg ser dum og uvidende ud :ups:

KKH - Det står vist i programmet hvad det er :slight_smile: Men det er akrobatik på hesteryg :slight_smile:

Okay så er jeg ikke så dum alligevel, men meget uvidende, da heste aldrig har interesseret mig.:høhø:

nå ja jeg kommer s eftersom jeg skal have eva med S

Jeg kommer om søndagen med mine to briter.

Tina - du kan bare køre med mig søndag! Vi skal nok omkring Langå og hente min mor, men det er ikke rigtig nogen omvej. Du kan bare sige til!

Sussie - Du skal da komme ud og se Bamse og selvfølgelig også Basil om søndagen!

Til :tihi:

Igen hvis altså som sagt at min husmis må komme til racefremvisning - det har jeg ligesom ikke helt styr på endnu. Men tilmeldt begge dage, det er han i hvert fald blevet.

Så kan jeg glæde mændene i familien med at de ikke skal tidligt op efter Havnedagen nogen af dem - det tror jeg de vil juble over. Hvor vågen jeg så ser ud, må være en anden snak :ups:

Altså det ville da være noget pjat. Huskatte spiser da også RC! Det burde da være nok for dem :slight_smile:

Tina - Han vil være dum hvis han siger nej -tihi Gizmo er et tilløbsstykke uden lige -love

Gizmo spiser alt så på det punkt er han i hvert fald egnet :høhø:

Det synes jeg jo også. Jeg regner da bestemt også med at vi er på listen når jeg ikke har hørt det modsatte :ok: