Racefremvisning på Frijsenborg 22.-23. August

Tina - så vidt jeg ved har vi ikke hørt noget fra ham nogen af os :slight_smile:

Det tror jeg du har ret i.

ville vildt gerne vide hvor mange vi bliver… og om der ikke er nogen der har lyst til at bage kage s

Hmm… Jeg mener at vi bliver 15 bure - hvor mange der så er i burene ved jeg ikke…

Nu kan min viden om arrangementet godt nok ligge på et meget lille - ja faktisk ikke-eksisterende - sted, men jeg mener at kunne huske at dem der var afsted sidste år fik spise-billetter udleveret? Ved heller ikke om man overhovedet må medbringe mad, men det må Flemming vel vide?

Tina - Vi bliver nød til lige at finde en back up plan hvis jeg føler at Bamse og Basil ikke kan være der eller de stresser for meget.

Måske Eva og Kira vil køre dig hjem bagefter??

Ved i om det koster noget at komme ind?

[quote=Bamse;241354]Jeg kommer om søndagen med mine to briter.

Tina - du kan bare køre med mig søndag! Vi skal nok omkring Langå og hente min mor, men det er ikke rigtig nogen omvej. Du kan bare sige til!

Sussie - Du skal da komme ud og se Bamse og selvfølgelig også Basil om søndagen![/quote]

Det kan da godt være jeg kigger forbi og ser Bamse og alle de andre dejlige katte…
Meeen har jo lige en god time hver vej, ikke at det havde gjort noget hvis jeg havde katte med, men nu må vi se om jeg kommer afsted når det kun er mig selv…

Laina - Nu skal jeg ikke udtale mig på Kira’s vegne, men er der ikke andre fra området med, så kan Tina sikkert godt få et lift med os :slight_smile:
Jeg er MEGET overbevist om at det ikke koster os noget at komme ind, vi gør jo RC en tjeneste ved at komme. Men ellers koster billetten 75 kr, det står i programmet i linket. :slight_smile:

Jeg skal nok finde hjem på en eller anden måde, så det skal du ikke bekymre dig om - det er mere turen ud om morgenen der kunne være et problem med de travle mænd i min familie :tihi:

Tina - Ja, der er jo ikke så langt for os denne gang :slight_smile: og kl. 17 er mændene i din familie nok også vågnet -tihi

Okay, det lyder godt! Det er også bare for at være sikker!

hvis alt andet kikser så finder vi ud af at hente dig også tina !!!

Åhh, nu ser det så ud til at Basil ikke kan komme med!! Det dumme øje!! Men han kommer til lagen i morgen hvis der ingen bedring er i det!

Men Bamse skal med!

Laina - Øv hvor ærgeligt med hans øje, men mon ikke det går over. Man kan jo også selv gøre tingene værre ved at pille for meget :slight_smile: Men ja, selvfølgelig skal Bamse da med :slight_smile:

Ja ja Eva! Det ved jeg :slight_smile: Jeg holder nallerne væk så der ikke kommer flere baktusser i!!

Laina - Hehe, det regnede jeg også med at du godt var klar over :slight_smile:

Tror måske jeg kommer og kigger… Jeg er nemlig i Hammel anyway… såå… Men, det kommer an på om det passer ind imellem boller og kagemand og så aftensmad :stuck_out_tongue: vi er nemlig først der nede ved 3 tiden, men vil da gør alt for at komme og se jeres smukke katte :wehuu:

Houmann - Gør da endelig det :slight_smile: Arrangementet står til at være fra 10-17

Whee, jeg glæder mig til i morgen.
Jeg håber at jer der har snakket om at komme dukker op og siger hej til os :slight_smile: Altid hyggeligt at møde en fælles kattegal :wink:

ØV! :frowning: Jeg ville ha’ forbi og kigge her i løbet af weekenden, men bilen er gået i stykker!

Håber I får en rigtig dejlig weekend :rock: