Racekatte fremvisning på Landsskuet i Herning

Fremvisning på Landsskuet 2014

Så nærmer vi os Landsskuet i Herning med hastige skridt, og vi skal som de forrige år have 3 hyggelige dage blandt køer, får, heste og en masse glade besøgende.

Som sædvanlig har vi racekattefremvisning torsdag og fredag, dagene før den internationale udstilling. Dette er først et tilbud til vores medlemmer først og fremmest, men hvis vi kan se der er plads, kan medlemmer fra de andre klubber selvfølgelig også deltage med deres katte.
Bemærk at der ikke kan fremvises huskatte torsdag og fredag, da det er en racekattefremvisning.

I år skal vi prøve lidt nyt, blandt andet skal vi have et galleri, så er du af den kreative type, vil vi opfordre dig til at tage dine fremstillinger med.

Vi skal denne gang være i 2 stalde, nr 16 og 17. Det er lidt længere nede i rækken af stalde.
Vi kommer tættere på de andre smådyr, det skal nok blive hyggeligt. Tag snor og sele med til katten, så udfordrer vi kaninerne i hop. Smiler

Vi har som sædvanlig en stor tombola med mange gode præmier!

Mon ikke vi kan lokke Susanne til at JYRAK skal give rundstykker til deltagerne ? Det satser vi på :slight_smile: (Formanden nikker her - vi giver et rundstykke til jer torsdag og fredag)

Husk at tage gode sko på, der er et stykke vej fra parkeringspladsen og til staldene og der er masser at se på ude på pladsen. Hvis du har meget at bære på, så overvej om det er nu du skal slå til og anskaffe dig en show trolley, som vi har til særlig lav pris i øjeblikket!

Både torsdag og fredag kan man sagtens medbringe campingbord og nogle gode stole, der er masser af plads vi kan brede os på - men vær opmærksom på at der ikke kan medbringes diverse campingudstyr lørdag.

Hver udstiller får indgangsbillet ved indgangen om morgenen. Har man brug for 1 billet ekstra er det nødvendigt at give besked om dette ved tilmelding.

Vi mødes mellem kl 07.00 og 08.00 ved Hovedindgangen.

Hvis du vil deltage skal du sende en mail til [email protected] med oplysninger om hvor mange katte du deltager med, hvilken en race og hvor mange bure du gerne vil have.
Husk at anføre hvilken dag eller om du kommer begge dage.

Vi glæder os til at se jer
Mange hilsener
Lone

Jaeh, jeg kommer med “drengene” om fredagen - det glæder jeg mig til :smiley:

2 krøller kommer med herfra.

Og jeg har en smuk sort NFOpige med - foruden ham RedNeck’en…
Det skal tjekkes, hvordan Leo tager at skulle køre langt, og bo på hotel og al den slags… og så er en fremvisning så meget mere uforpligtende for hende.

(Selv om jeg da håber at jeg kan overtale en eller anden med bare en anelse forstand på den slags at “lege dommer” så hun også får prøvet den del…)

Leo har tidligere været med på Roskilde Dyrskue og andre meget små fremvisninger… det har hun klaret med bravour, så nu skruer vi lige lidt op for stressen… Tænk, hvis hun viser sig at være klar til udstillinger igen :kryds:

Øh… Lone… Kreationer - er det også forskelligt håndarbejde?

Jeps…alt hvad man laver af forskellige ting…både katte og ikkekatte relateret. Både for at publikum får mere at se på, men også så de kan se hvad kattene også inspirerer os til og at vi altså godt kan tænke på andet end vores dyr …nå ja altså du ved :slight_smile:

Så tag ENDELIG med, jeg ved du er enormt kreativ og I kører i en mega bil :slight_smile:

Skofus jr. og Silas kommer fredag og har mig med på slæb - eller måske nærmere mig med til at slæbe… :gruble:

Se, så er det lige jeg gør opmærksom på vores særdeles udmærkede tilbud på show trolleyer! Se lige her, fra lørdag morgen i Solingen:

Her er ialt 4 katte og AL gepäck til burene til 5 katte (den sidste måtte jeg bære, vi turde ikke læsse det højere - trods alt…) - den er genial og triller rigtigt let henover selv ujævnt grundlag! Sølle kr. 339,-; kan bestilles på JYRAKs hjemmeside, og jeg fatter ikke hvordan jeg nogensinde har kunnet undvære. Flere billeder af den her, nederst: Jyrak Mette Mejdahl faldt helt i svime og har straks reserveret en til sig selv :høhø:
VH
Susanne

Jaeh, det er vist mig der kommer til at slæbe mest af os to :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Susanne W;1182617]Se, så er det lige jeg gør opmærksom på vores særdeles udmærkede tilbud på show trolleyer! Se lige her, fra lørdag morgen i Solingen:

Her er ialt 4 katte og AL gepäck til burene til 5 katte (den sidste måtte jeg bære, vi turde ikke læsse det højere - trods alt…) - den er genial og triller rigtigt let henover selv ujævnt grundlag! Sølle kr. 339,-; kan bestilles på JYRAKs hjemmeside, og jeg fatter ikke hvordan jeg nogensinde har kunnet undvære. Flere billeder af den her, nederst: Jyrak Mette Mejdahl faldt helt i svime og har straks reserveret en til sig selv :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ja de går som varmt brød, så populære er de…ikke nok med det, de kan klappes sammen og stilles på højkant så de ikke fylder noget.

Er der mon også en dato for, hvornår det foregår?

Racefremvisningen er torsdag og fredag d. 3.-4.7. :slight_smile: (og udstillingen d. 5.7.)

Så må jeg vel også hellere afsløre at jeg kommer med ham den store pelsede om torsdagen. Så kan jeg passende få prøvet min nyklunsede barnevogn… med lidt held kan den vel nærmest bære det hele så jeg bare skal med for at skubbe :tihi:

Jeg manglede min i Vrå. Havde været så letsindig at låne den ud til biblioteket, og nu er mine kolleger så afhængige af den, jeg nok aldrig ser den igen.Den er nemlig vildt brugbar og fylder intet, triller enormt let og så har den et håndtag der gør den så god. Den er alle pengene værd…med mindre man låner den ud som jeg gjorde:dokdok:

Så må du jo få biblioteket til at betale dig en ny hvis de ikke vil levere den retur… (:
Jeg har forresten lidt over 50 kg foder til dine hittemissere…