Racekattens juleudstilling i Herlev

Spiseseddel kan ses her :slight_smile:

Tilmelding kan foretages her :slight_smile:

Vi har hørt der er dårlig omtale vedrørende Herlev hallen.
Vi vil blot pointere, at dette bliver ikke som folk husker udstillinger i Herlev hallen.
Vi har prøvet at tage hensyn til kattene, for vi ved de er bange for svalegangen og trapperne.
Derfor vil svalegangen være fuldstændig lukket af på tre sider. Alt ophold deroppe vil være forbudt!
Der bliver ikke kørt trapper ud, for dem bliver der ikke brug for.
Bedømmelserne vil foregå inde i midten af hallen, så der vil være udstillere på begge sider af dommerne.
Ikke bedømmelser langs siderne, som der plejer.
Håber det giver jer ro i sindet, og I får lyst til at komme og prøve Herlev hallen på en ny måde, og holde en hyggelig juleudstilling sammen med Racekatten.

Der er åben for tilmelding og jeg har tastet alt hvad der er kommet ind, så kom I bare med Jeres katte :slight_smile:

Vi kommer medbringende 2 stk MCO :slight_smile:

national ell international udstilling???

International Udstilling Nudivine :slight_smile:

Og jeg kommer med mine to store:

IP S*Fridalas Qalla nfo ns 22, klasse 6

IP DK Thomanis Sheldon Lee Cooper nfo n 22, klasse 6

Jeg glæder mig til en som altid super hyggelig juleudstilling :smiley:

Æv æv og mere æv… Martha er først 4 måneder gammel dagen efter udstillinge.

Kære udstillere og opdrættere af kategori IV katte.

Leslie van Grebst vil meget gerne sidde dommerelev på vores juleudstilling i Herlev, men lige nu er der kun tilmeldt 6 katte i kategori IV.

Kan I ikke hjælpe en ny dommer på vej, og tilmelde nogle af Jeres søde katte :slight_smile:

Det er efterhånden en del år siden, at det blev besluttet, at lave juleudstillingen international fremover.

Jeg har tilmeldt et par halvgamle Somali-kastrater…

SP Dushara Tatters and Rags (SOM-n) - Klasse 2

Pr Dushara Cathal Caithlin (SOM-n) - Klasse 8

Og så fejrer vi Rags’ Supreme med et lille stykke kage om eftermiddagen. :slight_smile:

Jeg har tilmeldt 2 katte denne gang:

Thomanis Letty, NFO grp. IV, kl. 9 (første gang i åben klasse).

Rebi Cats Max Line Speed, NFO grp. VI, kl. 10 (første gang i kastratklassen).

Glæder mig til en hyggelig udstilling i dejlige menneskers selskab

Eftersom jeg har besluttet at give Banshee udstillingspause på ubestemt tid - og min nye pige ikke er kommet til landet på det tidspunkt - vil jeg “nøjes” med at komme som publikum og heppekor for Banshees bror, Milo, der er tilmeldt i kastratklassen

Måske det ender med at vi må lukke før frist :slight_smile:

Vi er på 299 med plads til 320.

[QUOTE=DK Thomani;1213549]Måske det ender med at vi må lukke før frist :slight_smile:

Vi er på 299 med plads til 320.[/QUOTE]

Det lyder da godt :slight_smile:

Da jeg undtagelsesvis har ønsket dobbeltbur til en enkelt kat vil jeg gerne have besked inden betaling om det kan lade sig gøre.
Jeg kommer med Eddie og Hawaii, men de kan ikke dele bur, så jeg har bestilt et enkelt og et dobbeltbur.

Mange tak til Racekatten og de frivillige for endnu en velarrangeret udstilling. Tillykke til alle med resultaterne og en dejlig dag. :slight_smile:

Rags var på scenen for at modtage sine Supreme kokarder, men havde ellers en rolig dag på kontoret. :ok:
Caithlin derimod tog fusen på os alle ved at blive BIS. Armene er ikke kommet ned endnu. :smiley:

Der kommer en billedtråd med dem begge lidt senere.

Jeg var publikum igår. Det var en meget hyggelig oplevelse at møde vennerne uden at være stresset:) Stemningen var rar og julet - bestyrelsen skal have ros for deres flotte julekostumer under sceneshowet:ok: