Racekattens udstilling i Nærum, 1. december

Hvem kommer til Racekattens udstilling i Nærum, 1. december?

Altså udover GIP Dushara Tatters and Rags, SOM-n, Klasse 4 og Veteran.

  • for første gang som Grand. :slight_smile:

Jeg har tilmeldt 4 banditter

IC, SP Dushara Na Dorsa, DSM, DVM, SOMn, kl. 2
WW '13, IC, PR Catika’s Carlos Cayetano Dushara, DVM, ( Hold kæft det var langt :tihi: )SOMn, kl.8
Almaros Jordano, SOMn, kl. 11
Dushara Rumour Running Riot, ABYn, kl. 11

Der vil være bobler og lidt andet mundgodt, for fejringen af Carlos’ DVM og WW titel. Håber at se mange af jer :slight_smile:

Jeg har tilmeldt 3 bimser, da der også er Breed BIS for birmaer, også har jeg en veninde med som også har en bimse med

Jeg kommer med charmebøffen Temple Bar Bring Out The Boxty :rock:

Har du ønsket dommer?

Fanni slipper denne gang, da jeg skal til koncert om aftenen.

Jeg kommer - men nok uden kat :slight_smile:

Jeg kommer med mit første Europe Kuld, og så Nellie :slight_smile:

Selvom det nok ikke er videre smart, kommer jeg som publikum :slight_smile:

Jeg har ønsket Alexey Shchukin som anbefalet :ok:

En af mine killingekøbere kommer og jeg ville ønske jeg kunne komme, men der er jeg i risiko zonen for at gå i fødsel… Så bliver hjemme og hepper på den smukke balineser pige som har en ejer der nyder at komme på udstilling med sin første og eneste racekat…

Jeg blev bare lige i tvivl, om jeg havde fået sagt det til dig - jeg tilmelder i aften og ønsker det samme. Så må vi se, om vi får det opfyldt :slight_smile:

:muhaha::muhaha::muhaha::muhaha::muhaha::muhaha::muhaha:

Ja, Tine, du og Mariann er grunden til, at det ikke er smart, at jeg kommer - men jeg kommer alligevel :p, så pas du på, at jeg ikke katnapper en af dine røde skønheder :fløjte:

Du kan være ganske rolig, jeg har ikke noget jeg kan prakke dig på :slight_smile:

…Men jeg kender nogen der har :tihi:

Ai, kom du bare, det bliver hyggeligt at hilse på dig og du må gerne hjælpe med at bære på nogen af mine hvis du har lyst :slight_smile:

[QUOTE=Catika;1128843]Du kan være ganske rolig, jeg har ikke noget jeg kan prakke dig på :slight_smile:

…Men jeg kender nogen der har :tihi:

Ai, kom du bare, det bliver hyggeligt at hilse på dig og du må gerne hjælpe med at bære på nogen af mine hvis du har lyst :)[/QUOTE]

Må jeg virkelig det? Kan dog først være der ved 2-tiden - jeg arbejder desværre om søndagen :(, men jeg kommer så snart, jeg har taget et bad (nødvendigt efter 2,5 times fitness-undervisning), og så hurtigt den lille Suzuki kan føre mig fra Birkerød til Nærum

Ja selvfølgelig må du det :slight_smile:

Jeg ved jo ikke hvad tid mine skal op, men vi plejer at være de sidste, så vi ser når du kommer :slight_smile:

[QUOTE=Catika;1128846]Ja selvfølgelig må du det :slight_smile:

Jeg ved jo ikke hvad tid mine skal op, men vi plejer at være de sidste, så vi ser når du kommer :)[/QUOTE]

:wehu:

Jeg kommer med
DK Marjolein Aithena & DK Abimbola Akachi

Så jeg ser rigtig meget frem til at udstille Akachi aka Kaktus for første gang :smiley:

[QUOTE=LoanS;1128852]Jeg kommer med
DK Marjolein Aithena & DK Abimbola Akachi

Så jeg ser rigtig meget frem til at udstille Akachi aka Kaktus for første gang :D[/QUOTE]

Skal lige sige, hun i dag har fået sit første bad - træning er godt. Hun tog det meget pænt men har lidt ala sin far; kan selv vil selv :slight_smile: Så du skal nok få det sjovt efterfølgende :stuck_out_tongue: