Racen perser/maine coon

-what http://www.dba.dk/maine-coon-hankat-4-aar/id-67038234/

…svær at sige, hvilke gener der er slået igennem der :tihi: - og 10-12 kg :klapper:

okay, billedet kan være gammelt eller af naboens kat :muhaha:

Jamen jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige her. :slight_smile:

Tror det er sagt i annoncekommentarerne allerede. -olding:politi:

Imponerende vægt han har også.

Det sjove ved det er er at sælger selv syntes den er “mellem langhåret” gir vide om hun nogen siden har set en semi- langhåret kat.

Nu er det jo ikke verdens første korthårede Maine Coon uden stamtavle, og det er jo ikke fedt at sælge en kat som man kan få alle andre steder, så nej nej, en korthåret Perser-Maine Coon er da meget sejere… :klapper:

Og det er da en kat der bærer sin vægt flot… Man kan slet ikke se han vejer 10-12 kg -LOL

Hmm, jah langhåret har den kat vist aldrig været. Ej, det er utroligt som nogen tror de kan sælge hvis nu det er ‘race’ katte…

Arjjj… nu må I altså holde op!!!
Katten er da en blanding mellem ikke kun perser og Mang Ku men den usansynligt sjældne korthårede dværgmainkuun… kan I virkelig ikke se det???

Og så passer genetikken igen -LOL

Damn verden VIL bedrages!
Men jeg tager hatten af for at der i det mindste forlanges 500 kr for den smukke sortemis :slight_smile:

Altså da han absolut ikke ligner en Perser må han ligne en MCO :tihi: (skal lige sige at dem har jeg jo ingen erfaring med… :ups:)

Og desuden er den sikkert i sommerpels!!! altzååå :smiley:

Thjaaaa …Verden VIL bedrages :slight_smile:

Jeg tar’ osse hatten af, for der i det mindste forlanges en pris på katten, og jeg tar’ især hatten af fordi den er neutraliseret og mærket.

Charlotte det var bare dagens griner, den annonce!

[quote=Camissen;399809]Nu er det jo ikke verdens første korthårede Maine Coon uden stamtavle, og det er jo ikke fedt at sælge en kat som man kan få alle andre steder, så nej nej, en korthåret Perser-Maine Coon er da meget sejere… :klapper:

Og det er da en kat der bærer sin vægt flot… Man kan slet ikke se han vejer 10-12 kg -LOL[/quote]
Feeeede bemærkninger camissen! :høhø:

Ja, skal man grine eller græde - og der er vist gode grunde til, at det er nogle spøjse fotos, der er med.
Damen vil også give ham en “katte ske” med, til katten, eller :?