Råd til det stoore shampoo-udvalg

Jeg vil gerne finde noget shampoo til vores hankat Mikkel så vi kan få gjort noget ved hans tørre og skællende pels…

Hvad skal vi købe?

Jeg synes der er ALT for mange at vælge imellem så jeg tænkte om ikke i kunne smide links til jeres favoritshampoos ind til mig så jeg kan kigge lidt på nogle få til netop dette problem :slight_smile:

På forhånd tak :slight_smile:

Jeg har hørt, at emu-shampooen fra MysteryCoons petshop skulle være god, men jeg har ikke selv prøvet den.

For tør pels og skæl ville jeg først tænke på olie/fedt% i foderet.
Hvis det ikke virker, ville jeg undersøge for noget sygeligt… fordi dyrlægen har noget ph-neutralt shampoo, som måske kan hjælpe.

Hvis det hovedsaligt er op til show, han skal vaskes, ville jeg kontakte MysteryCoons Petshop

Der bliver bare ikke svaret når man kontakter dem :frowning:

Har jeg nemlig prøvet et par gange men har aldrig fået noget svar tilbage

Enig med Camilla. Derudover er Anju shampoo rigtig godt :slight_smile:

[quote=Lena S;212789]Der bliver bare ikke svaret når man kontakter dem :frowning:

Har jeg nemlig prøvet et par gange men har aldrig fået noget svar tilbage[/quote]

OK, det er da underligt, jeg har kun købt hos hende på udstillinger, så jeg ved ikke, hvordan det er med at bestille online.

Har du et link?

Jeg har i hvert fald ikke fået noget svar når jeg har kontaktet hende gennem hjemmesiden

Så vidt jeg ved er Ann-Dorrit fra MysteryCoons eneforhandler af Anju i DK.

Dét ligner Ann-Dorrit meget dårligt! Hvordan kontakter du hende?

sakset fra forsidn på hendes hjemmeside:
Ann-Dorrit Palmund
Strøhusvej 37, Kildebrønde
DK-2670 Greve
Tel. +45 4340 4495
[email protected]

Hun tager ikke altid tlf - men hun svarer da altid på mail… med mindre du skriver til hende i en af de weekender, hun er på udstilling…

[QUOTE=dkkorat;212798]Dét ligner Ann-Dorrit meget dårligt! Hvordan kontakter du hende?

sakset fra forsidn på hendes hjemmeside:
Ann-Dorrit Palmund
Strøhusvej 37, Kildebrønde
DK-2670 Greve
Tel. +45 4340 4495
[email protected]

Hun tager ikke altid tlf - men hun svarer da altid på mail… med mindre du skriver til hende i en af de weekender, hun er på udstilling…[/QUOTE]

Jeg har skrevet en mail til hende den 6. juni på den ovenstående adresse…

Prøv igen:-)

Ann-Dorrit - som jeg også til hver en tid vil anbefale, især til showvask - har til tider net-adgangs-problemer, som kan spænde ben for kontakt/aftale.
Men ring til hende og læg en besked, hun gør sit bedste for sine kunder :ok:
I sidste instans må den goe gamle snail-mail være på sin plads :wink:
Hvis du “bare” skal have katten badet mht fæld etc, så vil jeg også anbefale Jannie, der har butik på adressen Godthåbsvej 109A - bus 2A går næsten til døren.
Hvis man står af på C F Richsvej stoppestedet, krydser vejen og går lidt tilbage, så er der en fin lille salon :ok:

[QUOTE=MiSi;212803]Ann-Dorrit - som jeg også til hver en tid vil anbefale, især til showvask - har til tider net-adgangs-problemer, som kan spænde ben for kontakt/aftale.
Men ring til hende og læg en besked, hun gør sit bedste for sine kunder :ok:
I sidste instans må den goe gamle snail-mail være på sin plads :wink:
Hvis du “bare” skal have katten badet mht fæld etc, så vil jeg også anbefale Jannie, der har butik på adressen Godthåbsvej 109A - bus 2A går næsten til døren.
Hvis man står af på C F Richsvej stoppestedet, krydser vejen og går lidt tilbage, så er der en fin lille salon :ok:[/QUOTE]

Jeg har bare en ANELSE langt til københavn for at hente shampoo :wink:

Mon ikke Ann-D gerne sender med posten :?
Ellers må du finde hende på en ikke-JYRAK-udstilling tættere på dig :ok:

Ann-Dorrit kommer ger ne på JYRAKs udstillinger - det er DARAKs udstillinger, hun ikke er velkommen på :wink:

Hun vil være at finde på flg jyske udstillinger i resten af 2009:
05.-06. September 2009 Gram JYRAK
17.-18. Oktober 2009 Esbjerg Katteklubben
14.-15. November 2009 Hobro JYRAK
28.-29. November 2009 Rødekro Viking Cats

camilla - er det en joke, eller? :slight_smile:

Lena - Hvad får han af foder?
Mht Ann-Dorrit lyder det underligt, jeg har selv fået svar tilbage fra hende ret hurtigt de gange jeg har skrevet til hende pr mail. Og man kan sagtens bestille og få det tilsendt. :slight_smile:

Lige et indspark…

KatteKlubben har flyttet sin udstilling d 17-18 oktober… den afholdes nu i Årslev på Fyn :slight_smile:

Ellers enig med jer andre… Tag kontakt til Ann Dorrit, hvis der ikke ligger en mistanke om sygdom bag…

[QUOTE=Eva K;212816]camilla - er det en joke, eller? :slight_smile:

Lena - Hvad får han af foder?
Mht Ann-Dorrit lyder det underligt, jeg har selv fået svar tilbage fra hende ret hurtigt de gange jeg har skrevet til hende pr mail. Og man kan sagtens bestille og få det tilsendt. :)[/QUOTE]

Han får Perfect fit - in-form

Men han har altid haft tør pels og skæl… nogen gange er det bare værre end andre

[QUOTE=Eva K;212816]camilla - er det en joke, eller? :slight_smile:

Lena - Hvad får han af foder?
[/QUOTE]

Er hvad en joke? At MysteryCoons Petshop ikke må have stand på DARAKs udstillinger? Nej, desværre er det ikke en joke.

[QUOTE=Lena S;212826]Han får Perfect fit - in-form

Men han har altid haft tør pels og skæl… nogen gange er det bare værre end andre[/QUOTE]

Jeg ville nok skifte til et andet foder. Perfect Fit vil mine katte ikke røre - de er ellers ikke kræsne;-)