Rådyr igen

[quote=Skattekat;141330]Blærerøv :venter: … der er vel ikke nogen der misunder dig af de rådyr :cool:

Min have er invaderet af fasaner … hold kæft hvor de larmer :doh:

Så vil jeg blære mig med den lille stikling der besøgte mig i forgårs … den har jeg ikke set igen, så jeg håber den fandt en god bunke et sted og lagde sig til sove igen :kryds::kryds::kryds:

[/quote]

Altså…Hrönn…:S
Behøver du virkelig; at prale med det der akupunktur-væsen.

Jeg er overhovedet ikke misundelig :fløjte:

Jeg spø’r bare :frowning:
Kærlige hilsner
Mona

[quote=Mona Jensen;142310]Altså…Hrönn…:S
Behøver du virkelig; at prale med det der akupunktur-væsen.

Jeg er overhovedet ikke misundelig :fløjte:

Jeg spø’r bare :frowning:
Kærlige hilsner
Mona[/quote]

Ih altså Mona :ups: … Lise’s indlæg satte mit p*s i kog (og det ER ubehageligt :besvimer: ) … hun skal altid blære sig med det sted hun bor og jeg kan bare ikke klare at folk bliver ved med at sætte billeder ind af rådyr i haven, eller store haver med havudsigt … :fløjte:

Jeg kan sende dig en af de der indtørrede tidsler … de minder da lidt om en baby-stikling :tihi:

[quote=Skattekat;142317]Ih altså Mona :ups: … Lise’s indlæg satte mit p*s i kog (og det ER ubehageligt :besvimer: ) … hun skal altid blære sig med det sted hun bor og jeg kan bare ikke klare at folk bliver ved med at sætte billeder ind af rådyr i haven, eller store haver med havudsigt … :fløjte:

Jeg kan sende dig en af de der indtørrede tidsler … de minder da lidt om en baby-stikling :tihi:[/quote]

Kæreste Hrönn…

Det er altså fedtet af dig det med stiklingen. :frowning:
De islændinge, jeg har mødt på Island :wehuu:, var alle særdeles
søde og rundhåndede et vidunderligt folkefærd.
Hva…hva…:?

Mange ventende :venter: hilsner
fra Mona

[quote=Skattekat;142317]Ih altså Mona :ups: … Lise’s indlæg satte mit p*s i kog (og det ER ubehageligt :besvimer: ) … hun skal altid blære sig med det sted hun bor og jeg kan bare ikke klare at folk bliver ved med at sætte billeder ind af rådyr i haven, eller store haver med havudsigt … :fløjte:
[/quote]

Hyssemokke -nummer

ej hvor en skøn udsigt du har fra dit hjem. håber jeg kan få lige så god en udsigt en dag .

Sikke et dejligt syn af rådyr :wehuu:
Pinsvin, de er bare så søde, og så en lille baby :wehuu::wehuu: