Ræven kom forbi

Ræven er begyndt at komme forbi flere gange om dagen for at se, om jeg har lagt brød ud til fuglene:

I dag opdagede jeg noget, jeg ikke har kunnet se tidligere:

Det er en hunræv, som har fået hvalpe, prøv at se hendes bug :smiley:

Måske hun en dag tager hvalpene med :slight_smile:

Sikke en fin Mikkeline Ræv.

Hvor hyggeligt at have hende som gæst :slight_smile:

Hvor fine billeder… Hvor stod du, da du tog dem? :slight_smile:

Tak :smiley:

Jeg stod i køkkendøren ca. 5 meter væk, da jeg tog billedet. Grunden er skrånende, så jeg var næsten i øjenhøjde med ræven :slight_smile:

Hvor er hun fin. :slight_smile:

hvad sagde hun til at du stod så tæt på ? Var hun væk hurtigt… eller mere sådan ligeglad-agtig-jeg skal-bruge-noget-mad?

Hvor er det stort…

Hun er vant til mennesker, så hun var nærmest ligeglad, og spiste bare brødet :slight_smile:

Hvor hyggeligt. Og sikke skønne billeder. Tak fordi du delte! :smiley:

For nogle år siden lavede jeg en tråd om en ræv som kom hver dag hos min søn og ekssvigerdatter…den kom og spiste ved dem på et fast tidspunkt hver aften…også en dag hvor vi var på besøg…og pludselig kom den også med sine hvalpe :)…men…pludselig en dag var det slut…ingen af dem kom mere :(…

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=20038&highlight=r�v+p�+bes�g

Hvor er hun smuk - tak for billeder :slight_smile: Vi vil se mere, hvis hun en dag tager hvalpene med :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg tror ikke jeg ville kunne lade være med at lægge noget missemad ud til hende. Brød er ikke godt mad til en rævemor

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er hun bare dejlig - jeg elsker rævepelse

Det er altså en flot ræv at se på. Den ser virkelig sund og rask ud. Fin pels og hale og det hele. Det er rart at se, synes jeg :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1162546]Hvor er hun smuk - tak for billeder :slight_smile: Vi vil se mere, hvis hun en dag tager hvalpene med :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Kameraet ligger klar :ok:

Jeg tror hun bor tæt på, så jeg er næsten sikker på hun kommer med hvalpene :kryds:

Jeg har jo ikke villet fodre hende, men nu, hvor jeg kan se, hun har hvalpe, så får hun lidt bedre mad :smiley:

:slight_smile:

Det forstår jeg godt - det er med at finde den hårfine balance mellem at gøre hende mere tam end godt er ved at tilbyde hende mad - men når hun nu alligevel dukker op hver dag - så kunne jeg altså heller ikke lade være med at give hende lidt lækkert rævemad. :hjerte:

Sikke en sød lille uindbudt gæst :hjerte:

Jeg har ikke set meget til fru Mikkelsen siden jeg sidst fotograferede hende, men i dag dukkede hun op og spiste resten af leverpostejen fra søndagsfrokosten. Hun er ikke kræsen - kattemad, hundemad, rester fra middagsmaden, alt bliver spist.

Hun har det godt og ser sund og rask ud - dog klør hun sig meget

Jeg tror, hun har mange unger, alle hendes dievorter er i brug :slight_smile: