Rags - en sand gentleman

[QUOTE=FinnFrode;854793]
Mange tak, Eva. Jamen, jeg vidste ikke, hvad hun havde gang i, før hun satte sig ned. Hun plejer kun at bruge bakkerne… :)[/QUOTE]

Ja ja, det ville jeg også påstå hvis jeg var dig! :engel2:

Men skøn billedeserie er det nu uanset, Snehvide er jo for skøn som altid :hjerte:

Mange tak, Ea. :slight_smile:

Mange tak, Sandra. :slight_smile:

… Bortset fra det falder jeg i med koret: Helt fantastisk billedserie! :D[/QUOTE]

Mange tak, MissPil. Når man sætter sig midt i haven, risikerer man at blive fotograferet. :smiley:

Mange tak, Marianne. Retfærdigvis skal siges, at det kun var nogle få dråber lige for at markere, at haven altså er hendes. :smiley:

[QUOTE=Eife;854854]Ja ja, det ville jeg også påstå hvis jeg var dig! :engel2:
Men skøn billedeserie er det nu uanset, Snehvide er jo for skøn som altid :hjerte:[/QUOTE]

Tak igen, Eva. Jeg har en idé om, at Rags finder hende meget eksotisk og spændende, fordi han aldrig har mødt sådan en mørk skønhed dér, hvor han kom fra. :høhø:

:smiley: Fantastisk serie :smiley:
(og man kan jo så konstatere Rags er væsentlig mere gentleman end dig Finn… en eller anden HAR jo fotograferet hendes højhed i en ret privat situation :wink: )

skøn serie Finn :slight_smile:

:hjerte:[QUOTE=FinnFrode;854697]Rags’ ene store fornøjelse er at sidde på træstammen og snerre ad fuglene…

Den anden at følge efter Snehvide.

Hvor hun er, vil han også være.

Men det sker jo, at en dame har brug for lidt privatliv…

  • og så kigger en sand gentleman naturligvis den anden vej.

Nå, men nu er hun vist færdig.

Prinsessen spadserer væk med stor værdighed.

“Du kiggede ikke, vel?”

“Nej - ikke ret meget.” :tihi:

[/QUOTE]

Åh, dejlige billeder af skønne katte !

Vidunderlig lille billedserie! :slight_smile:

Jeg tror vist, at et par af mine misser kunne have godt af at komme ‘i lære’ hos Rags - for hverken Alban eller Bailey er særligt gode til at respektere, at man skal have lidt fred på ‘det lille hus’.
Især Bailey har det med at gå ind og starte med at dække til, når Alban sidder ‘på tønden’ - også INDEN han er helt færdig…:høhø:

Fantastisk billedserie! Hvor er de bare dejlige! Og hvor er det skønt at Snehvide sådan har fået en galant kavaler!

[QUOTE=DK Sugieh;854911]:smiley: Fantastisk serie :smiley:
(og man kan jo så konstatere Rags er væsentlig mere gentleman end dig Finn… en eller anden HAR jo fotograferet hendes højhed i en ret privat situation :wink: )[/QUOTE]

Mange tak, Luise. Det skete “udelukkende i almenhedens interesse”, som tabloidpressen plejer at sige… :smiley:

Mange tak, Regitze. :slight_smile:

Åh, dejlige billeder af skønne katte ![/QUOTE]

Mange tak, Conni. :slight_smile:

[QUOTE=Diana F;854940]Vidunderlig lille billedserie! :slight_smile:
Jeg tror vist, at et par af mine misser kunne have godt af at komme ‘i lære’ hos Rags - for hverken Alban eller Bailey er særligt gode til at respektere, at man skal have lidt fred på ‘det lille hus’.
Især Bailey har det med at gå ind og starte med at dække til, når Alban sidder ‘på tønden’ - også INDEN han er helt færdig…:høhø:[/QUOTE]

Mange tak, Diana. Ja, det kan jeg godt forstå, hvis Alban føler sig lidt generet af. Hvam ville ikke det? :tihi:

Mange tak, Trekkie. Hun er også så glad for sin lille ven - ligesom vi alle er. :hjerte:

Hehe kunne godt forestille mig at der kan gå timer med at studere dine katte Finn :wink:
Hvor ser de altså bare hyggelige ud!

[QUOTE=Diana F;854940]Vidunderlig lille billedserie! :slight_smile:

Jeg tror vist, at et par af mine misser kunne have godt af at komme ‘i lære’ hos Rags - for hverken Alban eller Bailey er særligt gode til at respektere, at man skal have lidt fred på ‘det lille hus’.
Især Bailey har det med at gå ind og starte med at dække til, når Alban sidder ‘på tønden’ - også INDEN han er helt færdig…:høhø:[/QUOTE]

:klapper::klapper::klapper:

Han er skøn :inlove:

Kigger han en smule bebrejdende på fotografen efter at have taget billeder af Snehvides privatliv? :gruble:

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Sikke en herlig serie billeder - jeg nyder at se dine forkælede katte tumle sig i deres skønne-skønne Paradis… :slight_smile:

Dejlige billeder af en gentleman og hans prinsesse:wehuu:

[QUOTE=Gucci;855096]Hehe kunne godt forestille mig at der kan gå timer med at studere dine katte Finn :wink:
Hvor ser de altså bare hyggelige ud![/QUOTE]

Mange tak, Anne. Heldigvis sover forkælelsesdyrene jo en stor del af dagen væk, for de kan være ret krævende, når de de på. :smiley:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;855177]Han er skøn :inlove:
Kigger han en smule bebrejdende på fotografen efter at have taget billeder af Snehvides privatliv? :gruble:[/QUOTE]

Mange tak, Vivi. Ja, det er da ikke umuligt, at han er lidt krænket på hendes vegne… :slight_smile:

[QUOTE=Tante Tut;855181]:hjerte: :hjerte: :hjerte:
Sikke en herlig serie billeder - jeg nyder at se dine forkælede katte tumle sig i deres skønne-skønne Paradis… :)[/QUOTE]

Mange tak, Therese. Ja, for selv om det er en lille have, er der masser for dem at holde øje med - såvel indenfor som udenfor hegnet. :slight_smile:

Mange tak, Anja. Og her er så en gentleman, som ikke foretrækker blondiner… :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;855465]

Mange tak, Anja. Og her er så en gentleman, som ikke foretrækker blondiner… :D[/QUOTE]

Dem kan vi godt li’:stuck_out_tongue:

Pragtfulde billeder af nogle skønne misser:love2:
Tak fordi du delte med os :thumbup:

:høhø::høhø: herlig serie - og det sidste billede er da lige til Juni’s tema omkring forår og katte :tihi:

Nemlig. :ok:

[QUOTE=solveig;855494]Pragtfulde billeder af nogle skønne misser:love2:
Tak fordi du delte med os :thumbup:[/QUOTE]

Mange tak, Solveig. Jeg kan jo slet ikke lade være med at vise dem frem - og prale lidt af dem samtidigt… :tihi:

Mange tak, Teresa. De er så søde, de to. :hjerte:
Nyder udelivet og hinandens selskab - på deres egen måde. Og de er næsten ikke til at drive ind. :slight_smile:

Som altid en sand fryd at trykke sig ind på dine tråde, Finn.
Skønne, skønne billeder, der kun er til at blive i godt humør af…

Hvor er det nogle dejlige billeder. :slight_smile: