Rags flytter ind

:puuuuust:Stort tillykke med den lækre herre :thumbup:

Jeg vil krydse, hvad jeg har for en fornuftig sammenføring :slight_smile: De par damer skal nu nok sætte dagsordenen :stuck_out_tongue:

Meeen han ser nu ikke ud til på nogen måde at være vildt trykket af flyttedagen :slight_smile:

Glæder mig til beretning og billeder af jeres dagligdag sammen :slight_smile:

Jeg hjælper også med at krydse fingre for en god sammenføring.

PS: Det nok være en god idé med en netdør.

Stort tillykke med den dejlige dreng :hjerte:

Håber det bliver en let sammenføring:)

Stort tillykke med skønheden, han er da bare rigtig dejlig. Krydser hvad jeg kan for en nem sammenføring, men lyder til I har rimelig styr på det, så det skal nok gå

MVH
Gitte

Tillykke med skønheden :slight_smile:

du plejer at have styr på tingene FF så jeg er sikker på at det bliver en fin sammenføring :slight_smile:

Tillykke med den smukke dreng :slight_smile:

Jeg glæder mig til at høre mere om sammenføringen - damerne må da kunne se, hvor dejlig han er :smiley:

Tillykke med jeres nye dreng, håber han hurtigt falder i hak med damerne. :slight_smile:

Stort TILLYKKE med den smukke kat:hjerte::hjerte::hjerte:
Glæder mig til , at høre hvad de 2 voksne damer synes om ham?:kryds:

Cats og Conni

Så kom han endelig, smukke Rags :wehuu: jeg er sikker på at damerne nok skal få øjnene op for hans charme, osse selv om det måske er de indre rottweilere der bliver luftet, de første dage

Tak allesammen. :slight_smile:

Han var stadig lidt usikker på alt det nye her til morgen og drønede rundt - formentlig i søgen efter udgangen…

Men efter en større nussetur faldt han da til ro. Kradsetønden er ellers en af Millys yndligspladser, så hvad
mon førstekatten siger, når hun senere kommer ind og kan lugte ham… :wink:

Nej, hvor dejligt. Havde været oppe ovenpå en halv times tid, og da jeg kom ned og satte mig i sofaen igen, kom Rags selv hen til mig og skulle lige nusse lidt. Hvert eneste lille skridt tæller. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;711602]Tak allesammen. :slight_smile:

Han var stadig lidt usikker på alt det nye her til morgen og drønede rundt - formentlig i søgen efter udgangen…

Han vil vel bare se hvad der er udenfor - samme scene ser man herhjemme, tænk nu hvis der skete noget der ikke blev opdaget

Men efter en større nussetur faldt han da til ro. Kradsetønden er ellers en af Millys yndligspladser, så hvad
mon førstekatten siger, når hun senere kommer ind og kan lugte ham… :wink:

[/QUOTE]

Det vil tiden vise hvad Mill siger til den fremmede lugt, men mon ikke det ender godt :høhø:

Stort tillykke med den smukke dreng. :flag:
Er ikke i tvivl om at sammenføringen nok skal lykkes. Hvem kan dog stå for sådan en charmør :hjertehop:

:):slight_smile: Stort tillykke med den flotte fyr:), glæder mig til at se mere til ham, og håber sammenføringen bliver nem.

Tillykke med ham. Han er en skøn fyr, og det skal damerne nok få øjnene op for snart :slight_smile:

Nøj han er lækker! Håber sammenføringen forløber godt, og dejligt at han er nusseopsøgende :slight_smile:

åhh hvor er han skøn finn!! Rigtig smuk misser!!
Kom endelig med maaaaaange flere billeder :smiley:

Et stort tillykke med den nye beboer. Han ser godt nok skøn ud :hjerte:

:kryds: :kryds: for en sammenføring uden problemer.

Stort tillykke med ham, hvor er han bare lækker…jeg har en lille, hemmelig forkærlighed for de somalier dér :slight_smile:

Jeg glæder mig til at følge med i sammenføringen, og jeg er enig med Vivi i, at du endelig må blive ved med at tage billeder :slight_smile: Jeg krydser alle mine fingre for, at de to smukke damer (i deres bedste alder) hurtigt vil komme til at synes om deres nye roomie. Er han “gammel” avlshan?

Stort tillykke med ham , han er en rigtig smuk dreng :hjerte:
Damene skal nok blive glade for ham , han skal da bare charme sig lidt ind hos dem :slight_smile: