Rags har altid travlt

Rags er jo husets runner, og der er altid nok at se til…

For eksempel er det hans ansvar at overvåge lågen…

Så damerne trygt kan slænge sig på terrassen.

Han skal også holde øje med om der er noget i gufdåsen.

Hvis han altså kan komme hen til den. :tihi:

Men alt i alt er han vist alligevel meget godt tilfreds. :slight_smile:

Han ser i hvert fald vældig tilfreds ud:wehuu:. Tak fordi vi måtte kigge med:)

Sjove billeder, især hvor Snehvide vogter gufdåsen…og Rags må trække sig. Godt gået Snehvide :slight_smile:

Puha, det må være hårdt at være Rags. Han har et meget vigtigt og krævende job, der skal passes hver eneste dag - også i weekenderne. Og ind imellem alt det arbejde skal han også nå at spise og sove… Godt man ikke er kat!

Ihh det er simpelthen bare en fornøjelse når du kommer med billed-tråde for du har altså bare de BEDSTE tekster til billederne!!

Som altid sk’nne og dejlige billeder der oser af at HER er godt at være mis

Heldige Rags - han bor et sted, hvor der er brug for ham og samtidig er han jo også en rigtig kælekat. :hjerte:

Bedre kan det næsten ikke blive :ok:

Dejlige foto som sædvanligt :thumbup:
Man kan godt se hvem der har “bukserne” på…altså hvem der passer på dåsen med godbider :tihi:

Det er vel nok nogle dejlige billeder, det er et godt liv han har, ham Rags :slight_smile:
VH
Susanne

Hold da op - hvis jeg havde vist at han kunne arbejde SÅ hårdt, så er jeg ikke sikker på, at han var kommet ud til jer :tihi: så havde jeg beholdt ham til her :klapper:

Hvor er det altså bare nogle dejlige billeder! Og super lækre katte :hjerte::hjerte:

:slight_smile: Tak for de dejlige billeder. Han trives rigtig kan man se! Men misserne har det jo også godt hos jer.:slight_smile:

Rags er bare såååå smuk!!! :hjerte::hjerte:

Og det sidste billede siger ALT :slight_smile:

Ih nogle lækre billeder! Sikke et katteliv :tihi:

Mange tak, Anja. Han vil så gerne please alle - og han lykkes faktisk med det. :slight_smile:

Mange tak. Snehvide er udspekuleret og ved udmærket godt, at han aldrig kunne drømme om bare at vade hen over hende. :smiley:

Mange tak, Lone. Nogle kan jo lide at have så travlt hele tiden, og dem hører Rags heldigvis til - men jeg ville altså også blive stresset. :slight_smile:

Mange tak, Helene. Jeg kan godt lide, at der kommer en lille historie ud af det. :slight_smile:

Mange tak, Brita. Vi prøver at gøre det godt for dem, for hvorfor skulle vi ellers holde forkælelsesdyr. :slight_smile:

[QUOTE=Eva;894306]Heldige Rags - han bor et sted, hvor der er brug for ham og samtidig er han jo også en rigtig kælekat. :hjerte:
Bedre kan det næsten ikke blive :ok:[/QUOTE]

Mange tak, Eva. Han har fundet sit formål i flokken som damernes runner og fars nussekat. Dejligt. :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;894311]Dejlige foto som sædvanligt :thumbup:
Man kan godt se hvem der har “bukserne” på…altså hvem der passer på dåsen med godbider :tihi:[/QUOTE]

Mange tak, Lisbeth. Snehvide holder meget af sin lille beundrer, men hun holder ham i kort snor. :slight_smile:

Mange tak, Susanne. Ja, og oven i det er han jo også min rejsekammerat, når jeg tager til Jylland og andre steder… :slight_smile:

Mange tak, Teresa. Han kunne være blevet en god “pladshund” for dig, for han er overalt, hvor der sker noget. :slight_smile:

Mange tak, Michella. Ja, det er ingen sag at drive et kattealderdomshjem med sådan nogle beboere. :slight_smile:

Mange tak, Kirsten. Han trives i den grad og har også lært lidt unoder af Milly - så som, at det betaler sig at tigge ved bordet… :smiley:

Mange tak, Gitte. Det synes vi også. :slight_smile:

Nemlig. Han er bare sådan en sød og elskelig dreng. :hjerte:

Mange tak, Trekkie. De nyder haven rigtigt meget her om sommeren. Om morgenen skal de ud som det første de gør - også før morgenmaden. :slight_smile:

:slight_smile: Jeg gad godt på alderdomshjem, hvis jeg var kat :wink: Skønne billeder :slight_smile:

Dejlige billder af katte der har det godt !!!

Nu ved jeg hvor jeg vil være kat i mit næste liv…

Dejlige billeder :hjerte: