Rags har altid travlt

Sikke skønne billeder - af en meget travl Rags. Sikke meget den stakkels kat har at se til - man bliver jo helt svedt bare ved tanken! :høhø:
Men skøn ser han ud, imens han passer sine pligter! :hjerte:

Åhh nogle dejlige billeder af nogle smukke katte. Mit hjerte har jo altid banket for somalien:hjerte:, så jeg er lidt forelsket i Rags!:inlove::inlove::inlove::inlove:

Cats og Conni

Et stk meget meget tilfreds misling… livet er godt hos far!!! :smelter:

Nu håber jeg godt nok, at madmor og madfar giver Rags en ordentlig løn for hans indsats! :venter:
For sådan en stabil og loyal arbejdskraft skal man jo lede længe efter…:høhø:

Dejlig billedserie - som altid. :slight_smile:

Nåårh den fine Rags, som sædvanlig herren der tager ansvar i huset, og sørger for kærlig omsorg og sikkerhed for hans “damer”, selvom prinsessen vogter over gufdåsen og helt klart ikke har behov for nogen hjælp med, at drage omsorg for den :cool: Tænk hvis nogle af dem forsvandt uden hendes vidende - det ville bestemt ikke være godt. :yikes:

De nyder bare livet Jeres missere - dejligt.

Mvh
Yvonne

Nååååh, selv om Rags har en travl dag, så nyder han uden tvivl livet:)
Han bor jo i paradis :hjerte:

Tak for nogle dejlige billeder med skønne katte, og underholdende tekster. :slight_smile:

Mange tak, Luise. Måske burde du skrive Tino op allerede nu? Jeg tror, han vil passe i selskabet, når han bliver gammel nok. :slight_smile:

Mange tak, Lene. De gør sig fortjent til det - hver eneste dag. :slight_smile:

Mange tak, Nethe. Hvis jeg en dag møder en kat med englevinger, lover jeg at tage den ind. :slight_smile:

Mange tak skal du have, Cecilie. :slight_smile:

[QUOTE=Dream Maker;894541]Sikke skønne billeder - af en meget travl Rags. Sikke meget den stakkels kat har at se til - man bliver jo helt svedt bare ved tanken! :høhø:
Men skøn ser han ud, imens han passer sine pligter! :hjerte:[/QUOTE]

Mange tak, Lisbeth. Ikke for intet kalder vi ham også for Mip-Mip efter figuren i Road Runner tegnefilmene. :smiley:

Mange tak, Conni. Jeg føler mig også meget priviligeret over at være hans menneske. Han er bare sådan en god dreng. :slight_smile:

Mange tak, Gitze. Når han synes det er nussetid, så nusses der igennem - 100%. :slight_smile:

[QUOTE=Diana F;894552]Nu håber jeg godt nok, at madmor og madfar giver Rags en ordentlig løn for hans indsats! :venter:
For sådan en stabil og loyal arbejdskraft skal man jo lede længe efter…:høhø:
Dejlig billedserie - som altid. :)[/QUOTE]

Mange tak, Diana. Du har ret i, at det skal belønnes, og jeg tager fluks et par kyllingefilletter ud af fryseren, så de kan få dem til aften. :slight_smile:

[QUOTE=Kiwa;894716]Nåårh den fine Rags, som sædvanlig herren der tager ansvar i huset, og sørger for kærlig omsorg og sikkerhed for hans “damer”, selvom prinsessen vogter over gufdåsen og helt klart ikke har behov for nogen hjælp med, at drage omsorg for den :cool: Tænk hvis nogle af dem forsvandt uden hendes vidende - det ville bestemt ikke være godt. :yikes:
De nyder bare livet Jeres missere - dejligt.[/QUOTE]

Mange tak, Yvonne. Så skulle du se, når Snehvide og jeg går ud gennem havelågen på den daglige tur. Så sidder han oppe på træstuppen midt på græsplænen og holder øje. I starten kaldte han, men nu har han lært, vi altid kommet tilbage - og når vi går ind, så er han der i fuldt firspring. :slight_smile:

[QUOTE=JulleMLFFB;894723]Nååååh, selv om Rags har en travl dag, så nyder han uden tvivl livet:)
Han bor jo i paradis :hjerte:[/QUOTE]

Mange tak, Julle. Jeg tror, det passer ham helt fint at have noget at se til. :slight_smile:

Mange tak, Gitte. Katte er jo altid god underholdning - ikke mindst de lidt mere modne af slagsen med deres små særheder. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;894757]Mange tak, Luise. Måske burde du skrive Tino op allerede nu? Jeg tror, han vil passe i selskabet, når han bliver gammel nok. :slight_smile:
[/QUOTE]

Jamen så vil jeg gerne reservere en plads til Tino om, hmmm skal vi sige 6 år. Så er han rundet de 8, og er vel dermed i målgruppen? (spørgsmålet er så bare om vi er klar til at slippe ham :wink: )

Fint. Det bliver så Tino i juli 2018. Hrönn’s Spotty flytter jo ind 7. december 2021, og så vil der være to plettede… :smiley:

Nøj der var ham den skønne Rags jo :wehuu: I burde ha et skilt på lågen med et billede af ham og teksten “Her vogter jeg” :tihi:

Ser klart ud til Rags er flyttet ind det helt rigtige sted :hjerte:

Jeg er da heller ikke i tvivl om at skulle Smokey sendes i pension ja så skulle det være hos dig!

Hvem der bare var kat hos finn frode…

Psst… jeg tror jeg skriver i testamentet, at skulle der ske mig noget , så flytter Margrethe til finn frode!! - jeg tror desuden at Snehvide og Margrethe ville være det dejligt par veninder!

Mange tak, Maria. Mon ikke Rags ser for blid ud til at skræmme nogen? Næh, Milly derimod, hun kan…

Mange tak, Ea. Det er en speciel opgave med de to gamle, men i Rags har vi i hvert fald fået den helt rigtige. :slight_smile:

Mange tak, Helene. Kattepension? Tjah, Rags ville elske det, men jeg er ikke helt sikker på damerne. Sådan modtog de Rags i sin tid… :smiley:

[QUOTE=Margrethe;894961]Hvem der bare var kat hos finn frode…
Psst… jeg tror jeg skriver i testamentet, at skulle der ske mig noget , så flytter Margrethe til finn frode!! - jeg tror desuden at Snehvide og Margrethe ville være det dejligt par veninder![/QUOTE]

Mange tak, Vivi. En dejlig tanke, for Snehvide og Margrethe har helt sikkert en masse til fælles - og jeg kunne altså også godt tænke mig at se Margrethe drøne rundt efter Rags. Men 3 stærke alfahunner under samme tag ville nok være at spænde buen for meget. :slight_smile:

Uhh det billed kan jeg faktisk godt huske at have set… det var ikke just den varmeste modtagelse han fik…

[QUOTE=FinnFrode;894971]
Mange tak, Vivi. En dejlig tanke, for Snehvide og Margrethe har helt sikkert en masse til fælles - og jeg kunne altså også godt tænke mig at se Margrethe drøne rundt efter Rags. Men 3 stærke alfahunner under samme tag ville nok være at spænde buen for meget. :)[/QUOTE]

Jeg har aldrig spændt en bue i hele mit liv :smiley: :smiley: og margrethe er jo slet ikke alfahun og hun vil da især ikke rende rundt efter rags… hun render generelt ikke så meget :smiley:

Man kan vel sige, at de to ældre damerne havde en sund mistillid til ham… Det kunne jo være en hjemmerøver eller værre… :klapper:

Du taler godt for sagen, men Margrethe vil være nødt til at bruge benene for at klare sig her i huset… :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;895012]
Du taler godt for sagen, men Margrethe vil være nødt til at bruge benene for at klare sig her i huset… :)[/QUOTE]

Det er ikke nemt når man er en kat som kun har fødder!! :smiley: :smiley:

Dejlige Rags i Paradisets have :).

Igen - igen, herlige billeder af dine skønne katte :hjerte::hjerte::hjerte: og små sjove historier til :smiley: