Tak, Kimilla. Ja, om jeg fatter, hvad de unge stresser sådan rundt efter… 
Tak Luise. Jeg skriver jo ikke så tit, men når jeg gør, kan jeg dårligt undgå at nævne min lile ven, som render i r*ven på mig dagen lang. 
[QUOTE=Hanne P;815029]Åhhh skønne billeder af en smukker fyr…
og nujii han banditten han er da en dejlig en… og som han dog kan fortælle…[/QUOTE]
Tak Hanne. Godt ser han ud, så jeg har i hvert fald været glad for at få lidt ungt i huset. Det vil jeg godt anbefale.
[QUOTE=Churchtown;815031]Snehvide, hvor er det godt, at du kan fortælle ham Rags, at han altså ikke skal tro han er noget, selvom han er blevet udnævnt til en lækker champignon :høhø:
Og den mavse du har, Snehvide, den er altså lige til at gramse
[/QUOTE]
Tak Lone. Passerne kan heller aldrig lade min mavse være. Dejligt. Nå, men trods udnævnelsen kender Rags heldigvis stadig sin plads. 
Tak Eva. Fnis du bare - du er jo også ung endnu… 
Tak Anja. Hvis jeg skal være helt ærligt, så har jeg jo også haft en finger med i spillet, så han kom afsted og fik lidt anerkendelse. Men fortæl ham det ikke… 
[QUOTE=Eva;815047]Du forstår at nyde livet Snehvide - du skal ikke vaskes, puttes i en underlig taske, flytte fra bur til bur og overgramses af diverse mennesker 
Du kan stille og roligt ligge hjemme og flashe din lækre mave - og så lige give Rags en opsang, når han kommer hjem og lugter af fremmede damer 
Det ligner ikke noget
[/QUOTE]
Tak Eva. Jeg nyder også mit overforkælede seniorliv i luksus. Og det med bilen kan jeg i hvert fald godt undvære. Hvis jeg skal nogen steder, kan jeg gå med passeren hængende efter mig i en snor. 
[QUOTE=Skattekat;815056]Jeg hilste på ham Rags i weekenden og forstår ikke hvorfor ham manden, var nødt til at løfte ham ved kradsestolpen :?
Med de store platter han (Rags :p) render rundt med, burde han selv kunne kravle op …[/QUOTE]
Tak Hrönn. I mine øjne ser det meget ydmygende ud. Lidt lige som, når jeg er kommet 2 meter op i yndlingstræet, og passeren så tager mig ned, lige før jeg når grenene. En af de få lejligheder, hvor jeg knurrer ad ham… 
[QUOTE=Chalotteg;815089]heldigt for dig snehvide at du ikke skulle lide sådan en grum skæbne! 
jeg må sige at du vel også nyder lidt kvindetid alene, var? :høhø:[/QUOTE]
Tak Charlotte. Lørdag passede vi børn, men søndag havde jeg sådan en hyggelig kvindedag sammen med Milly og damepasseren. 
Men jeg savnede lidt at lege i papkasserne med Rags - og gåturen blev jeg også snydt for. 
[QUOTE=MissPil;815093]Prinsesse Snehvide - Må man have lov at forhøre sig, hvem der er Deres Kongelige Højheds leverandør af transporttasker (og - tør jeg spørge - hvilken størrelse Deres Højhed benytter)?
Deres Højheds gode smag kommer virkelig til udtryk! :D[/QUOTE]
Tak MissPil. Der er vist allerede svaret på det med tasken, men der har været skrevet mere om den i bl.a. denne tråd. Jeg håber sandeligt passeren også finder en i min størrelse, for det er da en meget mere værdig måde at komme rundt på end i en plastikkasse… 
[QUOTE=MissPil;815093]Det er godt du har Snehvide til at holde styr på løjerne Finn. Og sikke dejlig Rags ser ud: hvis jeg nogensinde skal udstille kat, må det da blive i Tica. Sikke luksus med de kradsetræer på dommerbordet, men det er selvfølgelig også hvad der passer sig for et ægte forkælelsesdyr.
Stort tillykke med champignonen!
[/QUOTE]
Finn skriver: Tak MissPil. Vi havde i hvert fald et par rigtigt hyggelige dage på TICA. Og kradsestolper på dommerbordet er bare så smart. De er afgrænser området og kattene ved, hvad de skal bruges til, så de præsenterer sig flot, når de strækker ud. 
Tak Lis. Jeg tror såmænd ikke, han er så misundelig på min ophøjede status. Han har det bedst to skridt efter sin prinsesse. 
[QUOTE=kiskis;815207]:)Han er en rigtig flot fyr ham Rags:ok:
Snehvide:hjerte:[/QUOTE]
Tak Kirsten. Ja, der er jo lidt aldersforskel, men jeg synes, vi er et smukt par alligevel. 
[QUOTE=TrekkieGrrrl;815219]Jeg kan sandelig godt forstå du gav ham et par på hatten!
Her ta’r drengene osse somme tider på sådan nogle udflugter og kommer hjem og stinker. Men det gør de nu hele tiden så jeg hvæser bare en ekstra gang af dem - så kan de lære at blive hjemme, sådan nogle… føjtere!
Hende den krøllede har også været hjemmefra en dag - og der lod de den dummeste af drengene blive hjemme hos mig. Det var jeg rigtig sur over. Den krøllede ved da i det mindste at hun skal holde sig fra mig, men ham den dumme dreng med det sorte fjæs tror sommetider han har tilladelse til at jagte MIG!
Det er rart at se at du kan slappe af. Det er jeg også god til!
Mange sympati-hilsner
Fra
Dronning Phumba[/QUOTE]
Tak, Dronning Phumba. Du har min dybeste medfølelse, for jeg ser på billederne, at der er tale om en flok DAMP-katte. Ja ja, vi vælger jo ikke altid selv vore undersåtter. Min lille ven er også livlig, men heldigvis ikke for livlig. Og han er så flink til at hjælpe til i haven, hvor han næsten nappede en skovdue i går. 
[QUOTE=PiaH;815232]Tillykke Rags med den fine titel :juhu:
Men jeg kan nu godt forstå Snehvide lapper dig nogen når du sådan tager i byen for ar møde andre damer når du nu har hende som er så smuk :iloveyou:[/QUOTE]
Tak Pia. Ethvert barn kender jo svaret på spørgsmålet: “Hvem er smukkest i verden her?” Det er jo Snehvide - og de sekundære placeringer fordeles på udstillingerne. 
Tak Signe. Vi labber det i os. 
Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup