Rags i den milde vinter

Det har været mildt de seneste dage, og Rags har nydt at være ude. Det er der kommet en stribe billeder ud af.

Desværre flygter fuglene, når vores løvemand er i nærheden...

Når han kommer gående sådan her, er han bare indbegrebet af Somali…

Altid vagtsom, intet må undgå hans opmærksomhed…

Og så er han jo først og fremmest sådan en rar kat. :slight_smile:

Og lige til sammenligning - to billeder af haven december sidste år og i år. Vi savner ikke sneen. :slight_smile:

Det er altid en fornøjelse at se billeder af smukke Rags. :wehuu:

Skønne billeder af smukke, dejlige Rags - altid en fornøjelse at se :ok:

Rovdyret i ham fornægter sig ikke - på et af billederne ligner han grangiveligt en los :hjerte:

Det glæder mig at i har den have, for det klæder Rags at være i naturen :hjerte:

Dejlige billeder af ham den lækre :slight_smile: Men jeg må altså indrømme at der er lidt mere jul over billedet fra sidste år :slight_smile:

Som altid er han smuk… :hjerte:

Men det er lidt forvirrende at titlen siger video-klip, jeg forventer hele tiden at se ham… :tihi:

Ja, smuk det er han altså :hjerte:

Nej, her savner vi heller ikke sneen…lad den bare blive væk :smiley:

Frække fugle, der ikke vil lege:venter: Men Rags er jo den flotte løvekonge af haven alligevel:-)

(meeen hans smukke farvede matchede nu perfekt med den fiiiiine sne, vi havde sidste år;))

Dejlige billeder af Rags :slight_smile:

Men her vil vi nu gerne snart have noget sne :wink:

Dejlige billeder af en meget smuk kat :wehuu:

Mange tak for alle kommentarerne. Rags kan også godt lide sne, men af hensyn til juletrafikken, skal vi ikke lige vente lidt? En enkelt weekend sidst i februar vil i hvert fald være tilstrækkeligt for mig… :slight_smile:

Og nu, hvor jer er kommet til at mærke tråden som video, så tager vi da bare en genudsendelse af Rags i sneen fra sidste år:

//youtu.be/Umako4torSc

Jaaaaaamen kan I da ikke se al den sne er en fest :smiley: :thumbup:

:wehuu:Rags er bare så smuk og dejlig :hjerte:

Og jeg er selv en af dem, det helst er fri for sne - det er møgbesværligt at køre i det stads :frowning:

Nej! :slight_smile:

Mange tak, Isabella. :slight_smile:

Ja, det stads må altså godt vente længe endnu… :slight_smile: