Rainbow Lorikeet

:ups: Har været lidt stille her inde, så må da heller vise hvad noget af tiden er gået med.
Er blevet vaske ægte pirat med egen gøje :tihi: den smukkeste dværgpapegøje flyttede ind for ca. 6-7 dage siden.

:thumbup:

6 mdr. håndopmadet Bjerglori (Rainbow Lorikeet) som er delvis tam. Hun viser interesse for folk men det var også det.
I den uge vi har haft hende er hun blevet super kontaktsøgende og kan gå op på ens finger på kommando + vinke når vi siger hejhej :hjerte:

Billeder af skønheden - som vi endnu ikke har fundet et navn til :inlove:
(navne forslag modtages gerne)

:hjerte:

Sikke en smuk fugl :hjerte:
Tillykke med hende.

Hun er smuk!

Jeg ville nok kalde hende Ketty :tihi:

Nøj nogle dejlige farver hun har! Lige til at blive i godt humør af. :hjerte: Et navn der betyder noget med farver, kunne være flot. Ellers er Rain også godt & oplagt, efter min smag. :slight_smile:

Åh, hvor er den fin. :slight_smile: Jeg har altid været helt pjattet med papegøjer og parakitter. Har dog kun selv haft undulater og nymfeparakitter som barn/ung. :slight_smile:

Men - skal i kun have den ene? :? Har de ikke bedst af at være mindst to - ligesom de fleste andre parakitter…?

Tak alle sammen.

Diana - lige pt. har vi kun hende (og planen har hele tiden været hun skal have en Lori ven)
Når hun er helt tam vil vi have endnu en. Hun er fra opdrætter og vi spurgte til hvordan og hvorledes men så længe hun ikke er tam
og vi ikke ønske hende som voliere fugl. Var opdrætters råd at vi skulle vente med endnu
en fugl til hun er helt tam for ellers bliver de ikke tamme. :ok:

Hvor er hun smuk! Jeg ville nok kalde hende Dora, hvis hun var min :slight_smile:

Rainbow er da ingen overdrivelse :slight_smile:

Oz - fordi det er i Troldmanden fra Oz, Judy Garland synger “Somewhere over the Rainbow”.

I kunne selvfølgelig også kalde hende Judy. Hvis I så får en mere, en han, kan I kalde ham Punch :slight_smile:

https://www.google.dk/search?q=punch+%26+judy&espv=210&es_sm=93&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Vs0vU7L9PKGJyAO0z4D4Cw&ved=0CC4QsAQ&biw=1366&bih=653

WOW ! Safir, jade eller opal hun får mig virkelig til at tænke på ædelsten

Det første navn, der kommer frem i min fjollede hjerne er Polly. Jeg har vist set for meget Monty Python. :tihi:

Hvor er hun smuk. :smiley:

:savle: hold da op hvor er hun smuk:besvimer::hjerte:

[QUOTE=galath;1166053]Rainbow er da ingen overdrivelse :slight_smile:

Oz - fordi det er i Troldmanden fra Oz, Judy Garland synger “Somewhere over the Rainbow”.

I kunne selvfølgelig også kalde hende Judy. Hvis I så får en mere, en han, kan I kalde ham Punch :slight_smile:

https://www.google.dk/search?q=punch+%26+judy&espv=210&es_sm=93&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=Vs0vU7L9PKGJyAO0z4D4Cw&ved=0CC4QsAQ&biw=1366&bih=653[/QUOTE]

Oz er også et kælenavn for Australien, hvor hendes art kommer fra - super forslag :slight_smile: