Rally afstedkommer væltet inventar

Ja det er altså ikke løgn, når jeg siger de er som vilde aber :smiley:

Sådan så stuen ud, efter 4 tornadoer havde været igennem… Det er desværre stort set altid Tino det store læs, der virkelig får tingene til at ske. Der er smæk under når han kommer bragende med maskerne :smiley:

:lol:

…og øh…hvorNÅR var det nu liiiige, du skulle ha’ bygget den løbegård…:? :tihi:

…for de trænger vist til et sted at ræse rundt, hvor der ikke er så mange løse genstande og ‘vakkelvornt’ inventar. :tihi:

:klapper:

Godt jeg ikke har sådan en flok vilde bæster! :smiley:

HAHAHAHAH

Dygtige misser!!
Og ja,… det ser mig en anelse bekendt ud…
I søndags væltede Flap en potteplante fire (ja 4!) gange og Ale smed sukkerskålen ned fra bordet…
Ja altså ud over alt det sædvanlige rod de laver!

Kronk plejede også at vælte vores STORE spisestuestole - men siden de står i huset endnu, kan han så ikke det for tiden :wink:

/Mette

Nå så det er DÉT Scarface er ude på når han kommer i fuld firspring og lander på toppen af det høje ryglæn på min stol!

man-skal-da-vitterligt-også-bolte-inventaret-fast!

God undskyldning for ikke at have ryddet op :cool:

Hm og her var jeg overrasket da Skrumle væltede en sølle spisestuestol i dag?

Faktisk er det forbløffende sjældent mine vælter noget :gruble:

Der er lidt at se til. :tihi:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;952891]Hm og her var jeg overrasket da Skrumle væltede en sølle spisestuestol i dag?

Faktisk er det forbløffende sjældent mine vælter noget :gruble:[/QUOTE]

Ja - men når det sker, er det Whiskey. Lad os bare sige, at han ikke er helt så elegant på fusserne altid. Og det er ikke fordi han er en dreng. Greven på over 5,5 kg var altså væsentlig mere elegant :cool: :lovelove:
Men hvad - når Sjussen så kommer og ligger i arm og glipper med de store blå glugger, så glemmer man det jo :slight_smile:

Nå, pjat. Det der kan Haley og Batman, gøre på 5 sek. Så skulle du se hvordan det ser ud, når Haley synets at hele flokken, skal holdes lidt i gang. Det er altså ikke Maine Cooners skyld, selv om de er nemme at lokke.

[QUOTE=Ann R;952910]Ja - men når det sker, er det Whiskey. Lad os bare sige, at han ikke er helt så elegant på fusserne altid. Og det er ikke fordi han er en dreng. Greven på over 5,5 kg var altså væsentlig mere elegant :cool: :lovelove:
Men hvad - når Sjussen så kommer og ligger i arm og glipper med de store blå glugger, så glemmer man det jo :)[/QUOTE]

I DEN grad. Det må være noget Mette har lært dem. Jeg KAN ikke blive sur på Ib. han har det der “jamen det var ikke med vilje”-udtryk mestret til perfektion…

Sådan ser der også ud her, når mine har været rigtig godt igang :tihi:

Godt, man har ældre, rolige katte, der ikke vælter noget. :klapper:

Og det er faktisk rigtigt, for selv om Snehvide flere gange dagligt får sine anfald af momentan sindsyge, hvor hun styrter rundt, så vælter den store pige altså aldrig noget. :engel2:

[QUOTE=FinnFrode;952936]Godt, man har ældre, rolige katte, der ikke vælter noget. :klapper:

Og det er faktisk rigtigt, for selv om Snehvide flere gange dagligt får sine anfald af momentan sindsyge, hvor hun styrter rundt, så vælter den store pige altså aldrig noget. :engel2:[/QUOTE]

Det gør persere også kun sjældent - jeg tror det har noget at gøre med deres lave tyngdepunkt :wink:
Fejlen er så bare at her i huset leger perserne med abyer og coonbabyer suk :rock:

Nå, hva… vi har alligevel ikke længere noget kosbart og uerstatteligt arvegods, som ikke kan tåle en tur på gulvet :smiley:

Og her mener jeg de er en belastning, fordi de har så store måse når de hopper op på halvmuren, at de vipper mine bloklys ned :klapper::klapper:

Jeg skal nok lade være med at brokke mig :ups:

Åh nej da. Kan lige se banden tordne igennem hele lejligheden.
Ja så vildt går det ikke til her, trod Della da harvfået smadret nogle ting igennem tiden :wink:

:klapper::klapper::klapper:
Måske skulle du tage mod dit eget råd og sætte “løse” dele fast med elefantsnot. Hvis der overhovedet findes så store klumper elefantsnot at man kan sætte et vasketøjsstativ fast der kan modstå Tino:?:tihi:

Tørrestativ og stole bliver ofte væltet her. Stole dog mest af Garfield som jo også er stuens sværvægter :tihi:

Hold da op :uha: Sikke nogle vildbasser! :slight_smile:

Hjemme hos mig bliver der altså også væltet forbløffende lidt…
Jeg tror nu, at det mest er fordi Alban og Bailey også kan ‘krudte af’ ude i haven.
De har da absolut også deres ‘fræs’ inden døre - men det foregår nu mest op og ned af trappen, på gulvet og på de større møbler - som er for tunge til at vælte. :wink:

Alban kravler ikke i højden, som Bailey gør. Det er kun Bailey, der kan finde på at spankulere rundt mellem nips og planter i vindueskarmen og hoppe op på hylder og den slags - men han vælter NÆSTEN aldrig noget. Han er jo også en lille, elegant spirrevip, der ikke behøver meget plads. :slight_smile: