Rally afstedkommer væltet inventar

…og øh…hvorNÅR var det nu liiiige, du skulle ha’ bygget den løbegård…:? :tihi:

…for de trænger vist til et sted at ræse rundt, hvor der ikke er så mange løse genstande og ‘vakkelvornt’ inventar. :tihi:[/QUOTE]

Shhhhh :ups: :wink:

Godt jeg ikke har sådan en flok vilde bæster! :D[/QUOTE]

Der ER ellers ret underholdende det meste af tiden :smiley:

[QUOTE=Mette Mejdahl;952872]HAHAHAHAH

Dygtige misser!!
Og ja,… det ser mig en anelse bekendt ud…
I søndags væltede Flap en potteplante fire (ja 4!) gange og Ale smed sukkerskålen ned fra bordet…
Ja altså ud over alt det sædvanlige rod de laver!

Kronk plejede også at vælte vores STORE spisestuestole - men siden de står i huset endnu, kan han så ikke det for tiden :wink:

/Mette[/QUOTE]

:smiley: Spisestuestolene gik ram forbi i går, men ja ellers er de også af og til strøet tilfældigt rundt :smiley:

[QUOTE=Barky;952875]Nå så det er DÉT Scarface er ude på når han kommer i fuld firspring og lander på toppen af det høje ryglæn på min stol!

man-skal-da-vitterligt-også-bolte-inventaret-fast![/QUOTE]

Ja? Husk at ros ham, når det lykkes for ham :tihi:

Så så :tihi:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;952891]Hm og her var jeg overrasket da Skrumle væltede en sølle spisestuestol i dag?

Faktisk er det forbløffende sjældent mine vælter noget :gruble:[/QUOTE]

:smiley: Det handler om hastighed og vinkel :wink:

Jep :slight_smile: Af og til kan jeg altså også godt blive lidt træt i hovedet :smiley:

[QUOTE=Ann R;952910]Ja - men når det sker, er det Whiskey. Lad os bare sige, at han ikke er helt så elegant på fusserne altid. Og det er ikke fordi han er en dreng. Greven på over 5,5 kg var altså væsentlig mere elegant :cool: :lovelove:
Men hvad - når Sjussen så kommer og ligger i arm og glipper med de store blå glugger, så glemmer man det jo :)[/QUOTE]

Dione er elegant, Sugieh også… Lucky har bare vildt lange ben og de ER lidt en udfordring af og til. Til gengæld mangler han lidt pondus til virkelig at få ting til at ske :slight_smile: Tino er stor klodset og slet ikke klar over det :tihi:

:smiley: Jeg kan godt li’ Haley :tihi: Hun holder jo også dig lidt i gang :wink:

:slight_smile: Dejligt ikke at være alene :wink:

[QUOTE=FinnFrode;952936]Godt, man har ældre, rolige katte, der ikke vælter noget. :klapper:

Og det er faktisk rigtigt, for selv om Snehvide flere gange dagligt får sine anfald af momentan sindsyge, hvor hun styrter rundt, så vælter den store pige altså aldrig noget. :engel2:[/QUOTE]

Ja :slight_smile: Jeg håber der sker en lille ændring når de får nogle år på bagen :wink:

[QUOTE=Ann K;952947]Det gør persere også kun sjældent - jeg tror det har noget at gøre med deres lave tyngdepunkt :wink:
Fejlen er så bare at her i huset leger perserne med abyer og coonbabyer suk :rock:

Nå, hva… vi har alligevel ikke længere noget kosbart og uerstatteligt arvegods, som ikke kan tåle en tur på gulvet :D[/QUOTE]

Det er netop det, der er balladen :smiley: Tino tror han er lille elegant siataler :klapper: Avegodset er bag lås og slå :slight_smile: Intet er helligt, hvis det er tilgængeligt :wink:

[QUOTE=Rumle;952949]Og her mener jeg de er en belastning, fordi de har så store måse når de hopper op på halvmuren, at de vipper mine bloklys ned :klapper::klapper:

Jeg skal nok lade være med at brokke mig :ups:[/QUOTE]

:tihi:

[QUOTE=GitteS;952955]Åh nej da. Kan lige se banden tordne igennem hele lejligheden.
Ja så vildt går det ikke til her, trod Della da harvfået smadret nogle ting igennem tiden ;-)[/QUOTE]

:smiley: Jep, de tordner faktisk lige nøjagtigt :smiley: Hele vejen fra fordøren, igennem lejligheden for at afslutte i soveværelsesvinduet :smiley:

Måske skulle du tage mod dit eget råd og sætte “løse” dele fast med elefantsnot. Hvis der overhovedet findes så store klumper elefantsnot at man kan sætte et vasketøjsstativ fast der kan modstå Tino:?:tihi:[/QUOTE]

Det er tiltænkt SMÅ genstande :smiley: Jeg venter næsten bare på han vælter mit tv… Så det har jeg gjort fast med en snor :klapper:

Ja af og til :slight_smile: Meeeen når de så putter i én stor bunke, så er alt tilgivet :wink:

Dygtig(e) misser :høhø:

Charley vælter også tørrestativet, helt og aldeles med vilje - han stiller sig på bagbenene og tager fat i det til det vælter,det er ikke når de leger race.

Hvor meget vejer Tino-drengen egentlig?

:slight_smile:

[QUOTE=danpia;952994]Dygtig(e) misser :høhø:

Charley vælter også tørrestativet, helt og aldeles med vilje - han stiller sig på bagbenene og tager fat i det til det vælter,det er ikke når de leger race.

Hvor meget vejer Tino-drengen egentlig?

:)[/QUOTE]

:tihi: Her balancerer Dione i fin stil på stativet, og det vil Tino også gerne… Han skal bare have lært at det ikke skal foregå med 200 km/t :smiley: Og det er egentligt noget pjat, for det vælter uanset, når han hopper ned :wink:

Han vejer 7,2 kg :slight_smile: