Ramses og Sethi

Min dejlige Sethi - mors lille øjesten.

Sethi er verdens blideste kaos-killing - han kan sætte stuen og al inventarpå den anden ende og stadig se ud som en engel… [smilie=hate-angel.gif]

Han har også revideret husets forståelse af hvor lang tid et split-sekund er:

det er den tid det tager for en killing at komme op af kummen når den er faldet baglæns ned i toilettet GG [smilie=hate-lol2.gif]

Så er der min skønne lille løvemis - min dejlige røde Ramses…

Han er vidunderligt fræk, selvstændig og indtagende som kun en ægte løvemis kan være :slight_smile: My pride and joy…

Ramses ved lige hvornår han skal miauwe af mor hvis han skal hive en godbid ud af hende og han har forlængst opdraget mig til at han skal have mad tidligt… meget tidligt om morgenen… der smager mad åbenbart bedst [smilie=hate-smile.gif]

Ramses er kvik til klikkertræning… en lidt for kvik missedreng :slight_smile:

Ihhh… Hvor har du købt de flotte planter henne -likeit

Hehehe…jeg vil også gerne vide hvor man kan købe den slags roser…lol

hahahaha

dem får man af venner og bekendte…

og så placerer man dem i hængeampler uden for kattenes rækkevidde(det har jeg ligesom fået lært på den hårde måde) og venter på at de sætter “børn”

og så danner de rødder, bliver plantet ud i nye potter og så venter man 2-3 år - og så bliver de så flotte…

hvis man ikke får en lille rød løvemis i mellemtiden hahaha

Hvis nogen gerne vil have helt grønne væddeløbere så har jeg skam en hel skov af børn klar til at blive plantet om

Åhhhhh det er dig der er missemor til Sethi.

har godt nok sendt mange misundelige blikke i hans retning… han er bare så skøn!!!

Ramses er godt nok også en godte da…

De er for kære oppe i planterne GG

hehe ja - deg er mig der er den stolte mor til den lille godte

og billederne jeg nåede at få inden mine planter afgik ved døden er også helt sikkert mine favoritter … står så godt til deres fine røde farve hihi

-pote hop

Sikke da nogen skønne planter du har…

De er bare så dejlige dine mislinger